شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
د
متعيطيش انتي هتعملي زي بس احساسك ده طبيعي عشان بتول انا كنت كده برضه عشان بودي بس صلي عنبي واهدي كده وكله هيعدي وتقومي زي الفل وهتقولي ايمي قالت وكلنا هندعيلك وخلي ثقتك في ربنا كبيره

اما موضوع السونار اه لدكتور بيعمل سونار ورسم قلب للجنين قبل العمليات وهنا عملولي كمان تيست حساسيه ضد مضاد حيوي عشان بعد الشر ميضرنيش بس وتيست البنج طبعا
ص
العيال طالعين نازلين يرنولى الجرس ويجروا عاوزة اقفش حد
د
هههههههههههههه معلش يا مورو ههههههههههههههههههه
ص
بس اقفشهم بس
ب
اية تيست البنج دة؟؟؟؟؟؟؟؟
وازاى
د
ده يا ستي بيبقي تحت الجلد بيدوكي سنه كده بيشوفوا عندك حساسيه منه ولالا بيبقي في تحت الجلد في الدراع بطن الدراع
C
ronyhuntes;11064303:
العكاوي

هي طبق شوربة رجلين العجول

هي كده بالظبط

حماتي بتعملها

تبعت تجيب مواسير من عند الجزار و تسلقها

و تبقا شوربة العكاوي


معمريش و لا عمري هدوقها


لا مش رجلين انتي كده دخلتي الامور في بعضها، الرجلين دي الكوارع تقصدي شوربة الكوارع، لكن العكاوي دي الديل بقي وببتعمل برام او طاجن يعني ومعرفش ليها طرق تانية ولا لأ.
د
يعععععع ديل
ص
العكاوى ديل العجل الرجلين دى الكوارع ههههههههههه
ب
وطبعا لما بيدوكى ف ايدك مش بتحسى بايدك صح؟
بس انا اول مرة اسمع عنة وعمرة ما حصل هنا تقريبا
د
لا بحس بيها عادي لانه سنه صغننه خالص بيشوفوا بس مكانها لو احمر يبقي عندي حساسيه منه

انا دي معملتهاش في مصر بس عملوهالي هنا
d
مين اللي بيعيييييييييط
C
اكيد فيه بس مش كل الدكاترة ، فيه دكاترة تخدير اي كلام وفيه شطار وحريصين.

انا ماما عمالة تفكرني اني ابقي اديها فكرة قبلها اني كان عندي حساسية في الصدر ، عشان تشوف لو هاتبقي غلط مع البنج او يبقوا عاملين حسابهم يعني، ومفروض هو بيسأل بردو اذا كان عندك اي حاجة لو تعرفي لو مفيش معرفش بقي.
ب
امممممم ناس بتخاف ع الارواح اللى بين ايديها

يلا خير









انااا يا دوندن
ب
انا مسألونيش ف الولادة الاولى
وادونى ع طووول ف الكانيولا
ب
طب دلوقتى انا عايزة انام
تفتكرو ممكن انام وبتول صاحية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
د
ايوه يا ايمي خليبالك حساسيه الصدر غلط في البنج كده لو هتولدي قيصري يبقي اولدي نصفي عشان متتعبيش في البنج

ايوه يا مها انا في بودي برضه ادوني البنج في الكانيولا علي طول وتعبت جامد في البنج وانا بفوق
د
لا هتعرفي تنامي وبتول صاحيه ولا بعد الولاده هههههههههههه

ريحي بس وخلي عينك عليها
ب
خبر ابيضضض
انا كنت بلحن وانا بفوق من البنج

كنت عمالة اقول بطنىىىىىىىى بطنى بتوجعنى

اااااااة ااااااااااااااااااااة

اصل جوزى عامل لبتول فيديو اول مااتولدت واللحن طالع موسيقا تصويرية
ههههههههههههههههههههههههه
ب
ازاى؟؟؟؟؟؟؟
هيا قدام التلفزيون ف الانترية
وانا هدخل واضتى انام ع السرير
X