شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
m
daloo3t_hemo;11067609:
ازيك يا ميكو منورانا

ازيك ياقمر بنورك ياجميل وزي منه واخوها عمر ولا بلال
ب
انا بستعد للولادة اهو عشان حدش يقولى لسة مولدتيش
عارفين بعمل اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟









































































































بنضففففففففففففففففففففف اوضتى
m
daloo3t_hemo;11067614:
ربنا يعينك يا ميكو ويقومك بالسلامه اهتمى بالتغذيه كويس

باكل كويس والله بس بردو تعب علي طوول ونفسي علي مضايق وماشيه علي البخاخه
وانيما وبواسير ههههههه
مستشفي متخركه
ع
هوباااااااا ازيكيا بنتي عامله ايه وبلال ومنه اخباره ايه
فييييينك مش باينه


ميكو لا احتمال كبيير اولد هنا في كايروواخلص
اللي حصل في الصعيد ايه مشفتيش الاخبار بتاعت القتل يا اختي
m
مانا عايزه اعرف ياهوبا ايه ال حصل بالضبط
ال حصل في المسيجين
m
الحركه بتاعت البيبي المفروض احس بكام حركه في يوم
ع
انا الحمد للله كويسهيا هبه بس ندي هداه حييلي ربنا يهديها
كتر خيرك علي العيال انا واحده وهرمي نفسي من الشباك
C
حكاااية حب;11067553:
ازيكم يا حلوين

انا كسبت فى مسابقة ملكة جمال المنتدى هييييييييييييية

مبروك يا جميلة.

miko85;11067606:
عارفه يايمي انا اصلا مش زايده في جسمي خالص تقريبا البطن بس ال فيها 15 كيلو
ودابل صح بابا اصلا بيقول اكتر خيرك انتي شايله حمل جامد كتر خيرك اصلا اني قصيره ورفيعه كتر خيري صح
غير كده التعب ال انا فيها الضعف طبعا يلا ربنا يستر

ايوة انا كده الاغلب بردو، باقي الزيادات مش ملحوظة جامد يعني، هي البطن والبريست طبعا.
وانا اصلا اليومين دول حسيت ان بطني بجد كبرت اوي دلوقتي بس في البيت طبعا بشوفها في لبس الرخوج باينة اوي عن الاول خلاص بس اللبس بيخدع بردو.

daloo3t_hemo;11067617:
كيوت اخبارك ايه

ازيك يا هبة عاملة ايه يا قمر انتي والاولاد.
m
النطه بتاعه البطن ده تعتبر حركه واحده والحركه ده عباره عن ايه
m
مانتي خلاص يايمي فاضل اسبوعين وتدخلي التاسع هانت خلاص
C
miko85;11067620:
عارفه يايمي بتكلمي عن جوجو انها كابسه علي نفسك
انا باه لارا حاطه رجليها تحت ولافه بقيت جسمها ناحيه الشمال وزانقه الواد ادهم في اخر حته
الدكتوره بتقولي شوفي عامله في الولد المفتريه سايبله حته صغيره ههههه
قوللي جوجو بقيت اد ايه دلووقتي

ما هو انتي السبب يا هانم، مش انتي اللي مديالها حقها بزيادة عن الولد، ليها حق بقي تعمل كده فيه من قبل ما يطلعوا للدنيا.
بصي مش عارفة المرة دي كام، بس لما رحت قبلها الاسبوع اللي فات ده باين لما عملت السونار بره، كان 2 كيلو وربع ما شاء الله.

بناتى حياتى;11067631:
انا بستعد للولادة اهو عشان حدش يقولى لسة مولدتيش
عارفين بعمل اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بنضففففففففففففففففففففف اوضتى


ما شاء الله يا مها ده عشان تسهلي الولادة ولا ايه، طيب خللي بالك بقي احسن تعمليها في البيت.
C
miko85;11067669:
مانتي خلاص يايمي فاضل اسبوعين وتدخلي التاسع هانت خلاص


:093::093::093::093::093: هيييييييييييييييييه

امبارح اول مرة جوزي يلاحظ بقي اخيرا حركة البطن من بره، ورتهاله عشان كل مرة بقوله وعمره ما شافها، كانت بسيطة بس باينة كأنها موجة ماشية كده.
ع
مهاربنا يكون في عونك
ع
ميكو فينك عشان احذف
ص
هوبا ازييييييييييييييك
مها ربنا يقومك بالسلامه يارب
خلى بتول تنضف بدالك هههههههههه
m
ندي شقيه ياهوبا عماللك ايه بس
m
hoba555;11067708:
ميكو فينك عشان احذف

تحذفي ايه مش عارفه قصدك علي ايه
ب
يااااااااااااااارب

بتول الصبح شافت لكلوك لنونو اعدت تقولى بتاعى انا هلبسة

النونو وحشة وبتضربنى
واهى فاتحا وصلة عياط دلوقتى عشان قولتلها ابعدى عن التلفزيون
ب
وانتو ازيكو بقىىىىى

مورو اخبارك اية واخبار النفسية اية
m
CuTie KaTkOoTa;11067675:
:093::093::093::093::093: هيييييييييييييييييه

امبارح اول مرة جوزي يلاحظ بقي اخيرا حركة البطن من بره، ورتهاله عشان كل مرة بقوله وعمره ما شافها، كانت بسيطة بس باينة كأنها موجة ماشية كده.

طيب تخيلي انا حسيت بالحركه متاخره دلوقتي والله صحيت من كتر الخبط بحس االبطن مش بتحرك بتنط ماشاء الله نشيطين اووي بس معرفش مين فيهم ال بيعمل كده
X