شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
ع
ربنا يسهلك ان شاء الله يا ايمي
شوفي هو تقريبا نظاممستشفي
لان الدكتوره بتاعتي لما كانت بتقولي علي دار الفؤاد قالتلي وحشه انها صارمه اوي ومع ان جوزي دكتورممكن يدخل يعني في العادي لكن قالتلي هناك انسي انه يدخل
لكن في باقي المستشفيات عادي
انتي وقت العمليه زني عليها وان شاء الله توافق
ولومرضيتش شوفي لواي حد قريبك دكتورخليه يدخل معاكي لوخايفه
C
hoba555;11066939:
ربنا يسهلك ان شاء الله يا ايمي
شوفي هو تقريبا نظاممستشفي
لان الدكتوره بتاعتي لما كانت بتقولي علي دار الفؤاد قالتلي وحشه انها صارمه اوي ومع ان جوزي دكتورممكن يدخل يعني في العادي لكن قالتلي هناك انسي انه يدخل
لكن في باقي المستشفيات عادي
انتي وقت العمليه زني عليها وان شاء الله توافق
ولومرضيتش شوفي لواي حد قريبك دكتورخليه يدخل معاكي لوخايفه


لا انا نفسي هو بجد يكون معايا عشان ابقي مطمنة وخوفي يقل شوية عشان دي اول مرة ليا وهو بجد هايسيب اثر كويس معايا لكن لو لوحدي هابقي مشدودة اوي اوي بجد، مش مسألة حد يدخل وخلاص لا هو بالذات :091::091::091::091:، يارب توافق بقي، بصي هي بتولد في اتنين بس بتهيألي انتي مش هتعرفيهم عشان بعاد عنك، كيلوباترا والبدر، وانا رحت اشوف الاتنين امبارح واقارن الاسعار وكده واشوف الاوض، وشف البدر لكن كيلوباترا كانت الاوض كلها ساعتها مشغولة فقاللي تعالي يوم جمعة كده بالليل تكون العملية اهدي شوية وتعرفي تتفرجي.
z
ازيكم يابنات عاملين ايه
C
zozokah;11066975:
ازيكم يابنات عاملين ايه


اهلا زوزة عاملة ايه
م
السلام عليكم ازيكم يا بنات
بت يا كتكوته انتي ساعة الوجع اعتقد مش هتفكري مين معاكي ومين لا كل تركيزك في انك ازاي تخلصي من ام الوجع يال فيكي فسيبيها لظروفها وبلاش قلق
ع
اه كليوباترا بتاعت ال 3 دي ولا مش هيوفعلا ابقي روحي تاني وشوفي النظام ومقلتش الولاده بكامون شاء الله الامورهتتظبط ويمكن يا ستي تولدي طبيعي ان شاء الله
ع
وعليكم السلام
لا والله يا ندي فعلا لما يبقي معاي جوزك بتفرررررق
انا جوزي مكنش معايا وفي ولاتي وبجد بعد ما ولدت ندمت اخر ندم انني متصلتش بيه اول لما الطلق جاني ومتصلتش يه غير لما ولدت
كان لازم يقلق عليا شويه عشان يقدر بعدين ويعرف ان الولاده دي مش سهله
ده غير ان بيكون دعم نفسي جامد ليكي فعلا
بس الحمدلله كانت معايا ماما ربنا يخليهالي
z
الحمد لله ياكتكوته ماشي الحال
C
مشمش ام محمد;11067007:
السلام عليكم ازيكم يا بنات
بت يا كتكوته انتي ساعة الوجع اعتقد مش هتفكري مين معاكي ومين لا كل تركيزك في انك ازاي تخلصي من ام الوجع يال فيكي فسيبيها لظروفها وبلاش قلق

:085::085::085: بحب اوي الصورة اللي انتي حطاها دي اللي البيبي فيها قليل الادب.

hoba555;11067009:
اه كليوباترا بتاعت ال 3 دي ولا مش هيوفعلا ابقي روحي تاني وشوفي النظام ومقلتش الولاده بكامون شاء الله الامورهتتظبط ويمكن يا ستي تولدي طبيعي ان شاء الله


يارب يا هوبا ان شاء الله هي وضعها كويس الحمدلله وراسها تحت، يارب تنزل في ميعادها بقي ان شاء الله في الحوض.

كليوباترا اه فيها 3d وبنات اللي بيعملوه، بس الدكتورة قالتلي مش كويس هناك زي مصر للأشعة بيبقوا متخصصين اكتر
ص
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


ازيكم
d
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته ازيك يا مورو و عاملة ايه النهاردة و ايه الجديد معاكي
C
صوت العيون;11067081:
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


ازيكم


موروووووووووووو صباح الفل، عاملة ايه
م
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته اهلا مورو
ص
الحمد لله
انتم ازيكم يا حلوين
مبقتش بعرف انام وبتقلب كتير اوى الحمد لله
والحركه سحلفه الحمد لله

على فكره برده ملقتش برشام اوسكال تانى
ص
تعرفوا انى لحد دلوقتى مش مصدقه انى حامل فى بنت الحمد لله الحمد لله الحمد لله
م
ابني قليل الادب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ تؤتؤتؤتؤ نا ابني بجح بس هههههههههههههههههههههههههه
C
صوت العيون;11067115:
الحمد لله
انتم ازيكم يا حلوين
مبقتش بعرف انام وبتقلب كتير اوى الحمد لله
والحركه سحلفه الحمد لله

على فكره برده ملقتش برشام اوسكال تانى


صوت العيون;11067118:
تعرفوا انى لحد دلوقتى مش مصدقه انى حامل فى بنت الحمد لله الحمد لله الحمد لله


انتي كان نفسك في بنوتة من الاول يا مورو، طيب وجوزك وحماتك عرفوا ولا لا.

انا بقي فضلت امبارح ادور في كل الصيدليات اللي في مصر الجديدة علي الحاجات اللي هي كتبهالي امبارح ومكنتش لاقية واحد فيهم بس نسيت انهي، مع اني دخلت الصيدليات الكبيرة.
هي كتبتلي اوستوفال ده اول مرة وجينافيت ده زي اللي باخده دلوقتي.
م
مش مصدقه ليه احساسك انه ولد؟؟؟؟

عيال انا واخده زومبااا وهتغدي لوحدي يعني مش كفايا العشا لوحدي كمان هتغدى لوحدي والنهارده اليوم الوحيد يال نمنتش فيه بعد ما جوزي راح الشغل قلت اقوم اعمله اكل واوضب الشقه واوضب نفسي لانه من امبارح كده قالب معرفش ايه السبب يعني لاقيته بيتصل بيا من شويا بيقولي صحي النوم قلتله انا اصلا صاحيه قالي ليه قلتله عملت ليك الاكل بدري قالي طب اتغدي انتي متذنبيش نفسك انا واحد زميلنا عازمنا على الغدا كمان شويا قلت طييييب وبس مليش نفس وقرفانه من السمك يال قليته لاني انا يال عاملاه ومعرفش بئيت اشك في كل السمك يال بطبخه وبجد زهقانه ونفسي مسدوده ومع ذلك عايزه اكل عشان الاخ الي جوا ده ذنبه ايه
C
مشمش ام محمد;11067128:
ابني قليل الادب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ تؤتؤتؤتؤ نا ابني بجح بس هههههههههههههههههههههههههه


:085::085::085::085: لا بجد الصور دي كانت مجموعة حلوة اوي وبضحك اوي كلهم احلي من بعض
م
نمتوا كالعاده كل ماجي اشتكي ليكم همي الكل ينام ااااااااااااااه ياني
X