شات بنات مصر لشهر محرم1431
m
14-01-2010 | 11:03 AM
بصي ده الموقع بتاع المحل ال اشتريت منه بس كل ماركات تخيلي بطلون ادهم ب 60 ريال محمد كان هايتشل
m
14-01-2010 | 11:04 AM
بقولك يابت يايمي عايزه اجيب محفظه شيك بس قوولي اماكن قريبه من الحلميه برضو
علشان جبت واحده وعايزه ارجعها
علشان جبت واحده وعايزه ارجعها
ع
14-01-2010 | 11:05 AM
لورحت وسط البلد قريب هشوفهالك
بنات حد يعرف بتاع كباب كويس ان س نفسي فيه بس خايفه من الغش والقرف ده
الشكله انهم بيمسكو محلات كبيره وبتغش
بنات حد يعرف بتاع كباب كويس ان س نفسي فيه بس خايفه من الغش والقرف ده
الشكله انهم بيمسكو محلات كبيره وبتغش
C
14-01-2010 | 11:09 AM
miko85;11066482:
بصي ده الموقع بتاع المحل ال اشتريت منه بس كل ماركات تخيلي بطلون ادهم ب 60 ريال محمد كان هايتشل
حاسبي علي الراجل يا بنتي هيلاقيها منين ولا منين، خففي عنه شوية، دول لسه كده ومجوش اومال لما يجوا ان شاء الله هتعملوا ايه ربنا يسترها معانا كلنا يا رب.
miko85;11066495:
بقولك يابت يايمي عايزه اجيب محفظه شيك بس قوولي اماكن قريبه من الحلميه برضو
علشان جبت واحده وعايزه ارجعها
الزيتون وشارع سليم مليانين محلات اكسسوارت ومحافظ وكل حاجة، وممكن محلات 2.5 بردو بيبقي فيها حاجات حلوة.
hoba555;11066504:
لورحت وسط البلد قريب هشوفهالك
بنات حد يعرف بتاع كباب كويس ان س نفسي فيه بس خايفه من الغش والقرف ده
الشكله انهم بيمسكو محلات كبيره وبتغش
حاليا مش مركزة والله يا هوبا، بس انا بحب محل في الحسين اوي اسمه العهد الجديد، وعلي الرغم ان الدهان معروف هناك بس مش بحبه خالص.
لكن محلات هنا بقي مش مركزة بجد، بس فيه فرحات مجربتوش بس بسمع انه حلو اوي.
ع
14-01-2010 | 11:15 AM
مش بتحبي الدهان ليه يياا ايمي انا اسمع عنه لكن مجربتش عندي فوبيا
جوزي جرب الرفاعي بيقولي تحفه وعجبه اوي
جوزي جرب الرفاعي بيقولي تحفه وعجبه اوي
C
14-01-2010 | 11:16 AM
اخدتي الحقيبة المدرسية دي يا ميكو ولا لا
C
14-01-2010 | 11:19 AM
hoba555;11066580:
مش بتحبي الدهل ليه يياا ايمي انا اسمع عنه لكن مجربتش عندي فوبيا
جوزي جرب الرفاعي بيقولي تحفه وعجبه اوي
اه صح بسمع عن الرفاعي دي بردو بس مجبتوش ومشفتوش بردو :037::037:
لا الدهان جربته كذا مرة ومش حلو زي العهد الجديد، وكمان قعدته نفسها هناك مش بحبها اوي مع انه كذا فرع هناك مش واحد، بس العهد الجديد ده اتعودت عليه بقي ورحناه كذا مرة، بس باخد ممبار وحاجات كده من عنده حلوة اوي، وماما جربت السمان، وصحابنا جربوا الموزة بطريقة كده حلوة اوي، والمكرونة بالبشاميل والرز بالكبد والكلاوي وايه كمان بنسي والله، وفي رمضان بيبقي حلو اوي ومليااااااااااااااااااان وبيبقي فيه ويتنج ليست كتير اوي كذا دور
ع
14-01-2010 | 11:27 AM
اهاااااا كويس انك اديتيني فكره
زهقان اوي انهارده بفكر اني اطلع واسيب ندي مع جوزي
زهقان اوي انهارده بفكر اني اطلع واسيب ندي مع جوزي
m
14-01-2010 | 11:27 AM
لاه يايمي انا كان في سيل 50% بس كده
والماركات ده تعرفي حاجه عنهم
والماركات ده تعرفي حاجه عنهم
m
14-01-2010 | 11:30 AM
فاضل خمس ايام وادخل السابع ادعولي باه اكمل السابع علي خير علشان اطمن
d
14-01-2010 | 11:32 AM
اول مرة اسمع عن الماركات دي يا ميكو و الله
C
14-01-2010 | 11:33 AM
miko85;11066688:
لاه يايمي انا كان في سيل 50% بس كده
والماركات ده تعرفي حاجه عنهم
مجاناً .. احصل على حقيبة مدرسية فاخرة
عند تسوقك ب 150 ريال
الآن .. لأول مرة نصف السعر على جميع الماركات
سارع بالتسوق في فروعنا قبل انتهاء العرض
يمكن فعلا يكون العرض التاني ده خلص، لأنه تحت اللي هو بنصف التمن، بس لو كده مفروض يشيلوه بقي من الموقع مش يسيبوه.
بالنسبة للماركات بقي الحقيقة مكدبش عليكي مش عارفاهم، بس يمكن عشان حاجات الاطفال بتختلف عن الكبار.
شيلي بقي الموقع دلوقتي عشان المخالفة
ع
14-01-2010 | 11:35 AM
صحيح يا بنات اللي مسجلين علي الفيس بوك
ان بلصدفه ضغطت لي بنوته من بنوتات عروس لقيت صورها كلها ظاهره وقلت يمكن هي يعني مش عامله خاصيه ان اصحبها بس اللي يشوفو الصور
ضغطت علي حدتاني لقيت نفس النظام
مش عارفه د ي صدفه ولا في تعديلات لازم نعمله
ان بلصدفه ضغطت لي بنوته من بنوتات عروس لقيت صورها كلها ظاهره وقلت يمكن هي يعني مش عامله خاصيه ان اصحبها بس اللي يشوفو الصور
ضغطت علي حدتاني لقيت نفس النظام
مش عارفه د ي صدفه ولا في تعديلات لازم نعمله
C
14-01-2010 | 11:35 AM
miko85;11066705:
فاضل خمس ايام وادخل السابع ادعولي باه اكمل السابع علي خير علشان اطمن
علي خير ان شاء الله يا ميكو، مش انا سألت امبارح الدكتورة بقولها هو عادة مفروض بقعد اد ايه في الحمل، يعني ال 40 اسبوع كاملين ولا ازيد ولا اقل، قالتلي الله اعلم، قلتلها ما انا عارفة طبعا دي حاجة بتاعة ربنا بس الاغلب يعني ايه، قالتلي البكرية غالبا بتبقي بدري عن الميعاد، فانا استغربت لن هنا فيه بنات كتير قالوا العكس انه بيبقي ال 40 وممكن اكتر كمان، وكنت لسه سامعة بردو موضوع اقل من 40 دي من حد تاني بس نسيت مين تقريبا من قرايب جوزي خالاته تقريبا.
d
14-01-2010 | 11:35 AM
ربنا يتملك على خير يا ميكو يا قمراية
C
14-01-2010 | 11:36 AM
hoba555;11066742:
صحيح يا بنات اللي مسجلين علي الفيس بوك
ان بلصدفه ضغطت لي بنوته من بنوتات عروس لقيت صورها كلها ظاهره وقلت يمكن هي يعني مش عامله خاصيه ان اصحبها بس اللي يشوفو الصور
ضغطت علي حدتاني لقيت نفس النظام
مش عارفه د ي صدفه ولا في تعديلات لازم نعمله
يعني هي عندك في الليستة ولا لا اصلا، بس عادي فيه بنات كتير فاتحين صورهم للكل ، سواء للغريب اللي مش مضاف او اللي مضاف، بس هو فيه اوبشن اه طبعا يخليكي تحددي مين اللي يشوف البوماتك.
C
14-01-2010 | 11:40 AM
ميكو صحيح اتوزنتي تاني قريب ولا لسه
ع
14-01-2010 | 11:42 AM
لا مش مضافييين يا ايمي
ميكو ربنا يتمملك عي خير يا قمر ويعينك علي تربيتهم
هتسافري امتي وهتاعدي اد ايه في البلد
ميكو ربنا يتمملك عي خير يا قمر ويعينك علي تربيتهم
هتسافري امتي وهتاعدي اد ايه في البلد
ع
14-01-2010 | 11:46 AM
عادي يا ايمي علي حسب الظروف ملهاش ا قواعد الواحد بتلاقي نفسها بتولد في ساعه الوجع يجيلها
انا ولدت اخر يوم في التاسع
اختي ولدت قبل معادها بكم يوم
انا ولدت اخر يوم في التاسع
اختي ولدت قبل معادها بكم يوم
C
14-01-2010 | 11:51 AM
hoba555;11066824:
عادي يا ايمي علي حسب الظروف ملهاش ا قواعد الواحد بتلاقي نفسها بتولد في ساعه الوجع يجيلها
انا ولدت اخر يوم في التاسع
اختي ولدت قبل معادها بكم يوم
يا مسهل يارب، انا كده فاضلي شهر ونص، بس يا مامي ربنا يستر بقي عشان انا بخاف اوي وكمان سألتها امبارح بقولها مش هو ينفع يدخل معايا عادين قالتلي نوو، فضحكت وبقولها ليه كده بس ده انا عاملة حسابي انه معايا اساسي، فقالتلي ليه بقي يعمل ايه جوا في العمليات يعني، انتي داخلة تولدي وكمان لو سبناها كده بقي يبقي اي حد يدخل ومبقتش عملية، قلنلها لا الزوج وبس يعني، قلتلها عشان ابقي مطمنة بردو وكده، قالتلي يا شيخة ده ما انتي هتتبنجي ولا هتحسي بحاجة وهتدلقي يبقي ايه لزومه بقي، المهم فضحك وقالها خلاص ساعتها نشوف، قلتلها يعني مفيش امل فقالت نو بردو وانا زعلت اوي بقي بعدها بس كنت خارجة بضحك من الحوار يعني بتاعها وطريقة ردها بس هحاول ازن عليها تاني وقتها بقي ان شاء الله، ده الكلام ده لو هي اللي مش مانعة مش نظام المستشفي نفسها اللي كده، اه وقلتلها هو دكتور التخدير ماينفعش يبقي ست مش راجلن قالتلي حسب الظروف ساعتها ممكن.