dandona we bas;11066344:
اصل المشكلة ان النهاردة الدكتورة موجودة بس الصبح و انا ورايا شغل و جوزي بردو نفس النظام و اتوقع اني مش هينفع استأذن أصلا فعشان كده هشوف لو بكرة هما في شغل ابقى اروحلهم ان شاء الله
ايوة قصدي مش تفوتي يعني فترة كبيرة عن ميعادك بس مش مشكلة لو بدري يوم او متاخر يوم، يعني انا مفروض ميعادي كان الجمعة مش امبارح بس نظرا لظروف شغل جوزي واجازته الجديدة بردو ومواعيدها هي كمان، فقلنا نخلينا امبارح.