شات بنات مصر لشهر محرم1431
m
14-01-2010 | 04:49 AM
اعملى مكرونه بالبششاميل وحطى فى النص مع اللحمه المفرومه او الفراخ حطى جبنه رومى مقطعه صغير اوى بيبقى طعمها حلو اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
ا
14-01-2010 | 04:50 AM
ابو البنتين
&
14-01-2010 | 04:50 AM
مكرونة حلوة يا سمر بحبها قوى
نفسى اجربها با لفرخ مرة
نجرسكوووووووووووووووووو
نفسى اجربها با لفرخ مرة
نجرسكوووووووووووووووووو
&
14-01-2010 | 04:51 AM
ابو بنتيين دة رز بسمتى يا سمر مش عادى صح
&
14-01-2010 | 04:52 AM
انا يوم االتلاثاء جوزى دبسنى فى عزومة كشرى ونزلت اجيب انا الطلبات من التمونيات الى جمبنا ولاقيتلك الراجل هندى ومش فاهم حاجة منى
ا
14-01-2010 | 04:52 AM
اه حبايه طويله ايه رايك اطبخها ازاي دي
&
14-01-2010 | 04:55 AM
نسمه الجنه;11065324:
اه حبايه طويله ايه رايك اطبخها ازاي دي
اة رز بسمتى
دة غير الرز العادى كوباية الرز بتاخد كوباية وربع مية
وممكن تعملية كبسة
على فكرة كبسة البيت بتبقى تحفففففففففففففة غير برة بصراحة
وممكن تعملية با لكارى بيبقى حلو برضوة
ا
14-01-2010 | 04:56 AM
من حق يا بنات ماما قالتلي عشان الانميا وقت الحمل وكده اعملي سلطه بنجر مع جزر مع خيار واستمري عليها شهر والانيميا هتختفي تماما
&
14-01-2010 | 04:56 AM
يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 من الأعضاء و 0 من الزوار) DANDONA_2010, نسمه الجنه
ماشاء الله كل دول متخفيين وبيقروا كلامنا
حاجة حلوة قوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى
ماشاء الله كل دول متخفيين وبيقروا كلامنا
حاجة حلوة قوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى
ا
14-01-2010 | 04:57 AM
اه ماما كانت بتعملنا الكبسه في البيت علطووووول وبتبقي جامده بالفراخ او اللحمه بس للاسف حاليا معنديش بهارات الكبسه
&
14-01-2010 | 04:58 AM
نسمه الجنه;11065334:
من حق يا بنات ماما قالتلي عشان الانميا وقت الحمل وكده اعملي سلطه بنجر مع جزر مع خيار واستمري عليها شهر والانيميا هتختفي تماما
مامتك ماشاء الله عليها كلامها مضبوط متيين فى المية البنجر قريت عنة انة مفيد جدا فى حالاات الانيميا وانا بحبة على فكرة
فى السعودية هنا بيحطوة مع حمص الشام وبيقولوا عليها بليلة سعودى
ا
14-01-2010 | 04:58 AM
متطفلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين مش عارفه هيستفادو ايه من كده
ا
14-01-2010 | 04:59 AM
انا بحبه جدااااااااااااااااااااا
فكولي منه يا ديدي عشان الانميا عشان خاطري بلاش خاطري عشان خاطر النونو لانك الفترة الي فاتت ودي مش عجباني
فكولي منه يا ديدي عشان الانميا عشان خاطري بلاش خاطري عشان خاطر النونو لانك الفترة الي فاتت ودي مش عجباني
&
14-01-2010 | 05:02 AM
انا بحبة انا كمان يا سمر وبشوفة فى هاييبر بندة والعثيم حبقى اجيبة كويس انك فكرتينى بية
ا
14-01-2010 | 05:02 AM
:075::050:انا قرت اشفر والنوم غللبني بس مستنيه الفجر قرب يازن اهو
ا
14-01-2010 | 05:03 AM
انا عاوزة النونه تطلع بصحه حلوة ومزبطه عشان تعجب النونو بتاعي عشان نوفق راسين في الحلال واحنا بلديات كمان ومش هنخليكو تجيبيو اشايه
&
14-01-2010 | 05:04 AM
النوم طاير من عيييييييييينى النهاردة خالص
ا
14-01-2010 | 05:04 AM
خلاص يا ديدي عوزين نقرا تالفاتحه في الصيف الجاي
&
14-01-2010 | 05:05 AM
نسمه الجنه;11065358:
انا عاوزة النونه تطلع بصحه حلوة ومزبطه عشان تعجب النونو بتاعي عشان نوفق راسين في الحلال واحنا بلديات كمان ومش هنخليكو تجيبيو اشايه
ههههههههههههههههه
قولى كدة بقى
بس كدة حتبقى بنتى اكبر من ابنك ولا خلاص الحاجات دية قدمت:085:
&
14-01-2010 | 05:06 AM
لا صيف مين من دلوقتى بس اعرفى انتى بس نوع النونو اية ان شاء الله على خير يارب