شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
ا
يا ميرو اسالي زي مانتي يا جميل انا تحت امرك
&
والله منا عارفة انا زهقت من المطبخ ومن الطبيخ يا سمر والله وعملت كل اصناف وانواع الاكل
ومش عارفة بكرة حطبخ اية

انا زهقت من روتيين حياتنا كل يوم بنصحا نطبخ وننظف والبشوات اجوزنا ياكلوا ويناموا ويتفرجوا ع التليفزيون وخلاص هى دية الحياة
&
على فكرة انا روحت النادى الاهلى كذا مرة اما كنت بشتغل فى القاهرة واكلت برضوة لقمة القاااااضى
ا
ديدي وانا نازله مصر هاخدك معايا
P
DANDONA_2010;11065268:
والله منا عارفة انا زهقت من المطبخ ومن الطبيخ يا سمر والله وعملت كل اصناف وانواع الاكل
ومش عارفة بكرة حطبخ اية

انا زهقت من روتيين حياتنا كل يوم بنصحا نطبخ وننظف والبشوات اجوزنا ياكلوا ويناموا ويتفرجوا ع التليفزيون وخلاص هى دية الحياة


ما هما بيشتغلوا برا بردو يا حبيبتى

DANDONA_2010;11065272:
على فكرة انا روحت النادى الاهلى كذا مرة اما كنت بشتغل فى القاهرة واكلت برضوة لقمة القاااااضى

يامىىىىىىىى بحبها اوى
&
mashimaro16;11065263:
ايوا الوحده صعبه اوى
انا الاسبوعين دول كنت بكلم نفسى والله العظيم
كنت بحس انى لو مكلمتش نفسى يبقى مش حتكلم خالص
بقعد اتكلم اقول اى كلام اكلم البيبى اى حاجه

ربنا ما يحكم يارب علينا بالوحده فى الكبر لما احنا صغيرين وبنقول كده امال ياعينى الناس المسنين اللى بعد ما يخلفو عيال كتير يلاقو نفسهم قاعدين لوحدهم ومحدش بيسأل عليهم يعملو ايه

رحماك يارب

معلش يا دندون فتره وتعدى ويجيلك البيبى ان شاءالله يسليكى

الله يكرمك يا منار بس بجد خلاص حطق انا مش بشوف ولا بتكلم ابدا مع حد وبخرج لسببين ياما مراجعة عند الدكتورة ياما نازلة السوبر ماركت ودمتممم
P
انا هقوم انام مش قادرة خلااااااااااااااص
تصبحوا على الف خير
ا
بكرة المزاج هيتزبط وكله هيبقي تمام ياديدي اصل متبقاش دنيا لو معملتش فينا كده بس الحمد لله احنا احسن من غيرنا في حجات كتييييييييييير
P
DANDONA_2010;11065277:
الله يكرمك يا منار بس بجد خلاص حطق انا مش بشوف ولا بتكلم ابدا مع حد وبخرج لسببين ياما مراجعة عند الدكتورة ياما نازلة السوبر ماركت ودمتممم

انا فى بلدى و عايشة نفس الحياة و كمان معظم الاسبوع جوزى مش هناااااااااااااا
الحمدلله
و مش بروح يا ستى السوبرماركت
ا
ليه يا ميرو خليكي شويه انتي منوره الشات عموما ولا يهمك وانتي من اهل الخير
&
انا معاكى انهم بيتعبوا فى الشغل بس احنا فين بقى من كل دة ما هو بيقعد قدام قنوات الرياضة عينة مفنجلة ولا وهو بيلعب جيم على الكمبيوتر مبقاش فية حوار حوار خلاص امال بعد كام سنة جواز حنعمل اية اذا كان احنا متجوزيين بقالنا شهور

يامىىىىىىىى بحبها اوى[/QUOTE]

اة فعلا جميلةةةةةةةةةةةةة
P
سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وَبِحَمْدِكَ أَشْهَدُ أَنْ لا إِلهَ إِلأَ انْتَ أَسْتَغْفِرُكَ وَأَتْوبُ إِلَيْكَ

فى أمان الله يا بنات
ا
انا النهرده يا ديدي روحت العثيم وكان زحمممممه وكان بره الجو متلج جدااااااااااااااااا
&
نسمه الجنه;11065274:
ديدي وانا نازله مصر هاخدك معايا
[QUOTE]

يااااااااااااااااااااريت:03:
[QUOTE=Princess_miro;11065279]انا هقوم انام مش قادرة خلااااااااااااااص
تصبحوا على الف خير

لية مااااااشية اشوفك بكرة وانتى من اهلة
نسمه الجنه;11065282:
بكرة المزاج هيتزبط وكله هيبقي تمام ياديدي اصل متبقاش دنيا لو معملتش فينا كده بس الحمد لله احنا احسن من غيرنا في حجات كتييييييييييير

الحمد لله على كل حال نعمة وفضل من ربنا
Princess_miro;11065284:
انا فى بلدى و عايشة نفس الحياة و كمان معظم الاسبوع جوزى مش هناااااااااااااا
الحمدلله
و مش بروح يا ستى السوبرماركت

لا صدقينى برضوة احساس الغربة يفرق
الحمد لله
&
مبقاش غيرى و نسمة ومناااار
&
النهاردة الاربعاء بيبقى زحمة اربع وخميس وجمعة
الجو تلج فعلالالالالالالالالالالالالالالا قووى

انا بقى من زهقى قمت عملت كيكة واخترعت فيها اخترااعات
طعمها حلو بس شبة سد الحنك لو شوفتيها تجرىىىىىىىى
m
هههههههههه
طب صوريهالنا يا دندون :)
انا كان نفسى اصورلكم الباميه اللى عملتها من كام يوم
ا
ههههههههههههههههههههههه انا بقي محتره اطبخ ايه بكرة بس برجح مكرونه بالبشاميل مع انها متعبه
ا
ديدي انا جبت كيس رز امريكي ابو النتين اطبخه ازاي هف عليا اجيبه مع اني معرفش الطيقه الي هوا الحبايه بتاعته زي بتاع الكبسه ده
&
mashimaro16;11065302:
هههههههههه
طب صوريهالنا يا دندون :)
انا كان نفسى اصورلكم الباميه اللى عملتها من كام يوم


انا والله يا منورة بعملها حلوة بس الظاهر النفسوية السيئة بتاعتى ظهرت عليها والوش طالع بتاعها كدة ببجد يعبر عما بداخخخخلى :037::037:

اية اخبار البامية طلعت حلوووووووووووووووووووة ولالالالالالالالا:02::02:
X