شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
p
وحشاني والله اخبارك ايه والحمل عامل معاكي ايه؟؟
p
هو انا لوحدي ولا ايه مين معايا؟؟؟
س
سلام عليكم
&
حد هنااااااااااااا
m
انا جييييت والله العظيم
&
كيييييييفكم يا شوباب؟؟؟
&
ايمممممممممممى
كنت عايزة اسالك على حاجة؟؟
C
Princess_miro;11054109:
السلام عليكم يا ماميهات
و يا بنات بما اننا فى شات البناتتتتتتتتتتتت

انا بقرأ اللى فات و معاكم بردو
مش جوزى بردو جه اتفرج على الماتش و نزل :( يالا احسن من مفيييييييييييش


miko85;11066107:
انا جييييت والله العظيم


lifedrop;11066130:
كيييييييفكم يا شوباب؟؟؟


lifedrop;11066137:
ايمممممممممممى
كنت عايزة اسالك على حاجة؟؟


اهلا اهلا يا بنات يا جميلات، انا كنت قاعدة مستنية حد يدخل، قولي يا نودي
m
بت يايمي سالتي في الزيتون ماما هنااااك في القاهره ومش عارفه اوصلها
C
miko85;11066167:
بت يايمي سالتي في الزيتون ماما هنااااك في القاهره ومش عارفه اوصلها


روحي علي التجهيزات كتبتلك هناك لما صحيت، بس لا مروحتش الزيتون بردو لسه، كنا رايحين خلاص اول امبارح ولقينا عجلة العربية فيها مشكلة قام موديني عند مامته وراح يصلحها وطبعا مروحتش وامبارح بقي كان ميعادي مع الدكتورة فمروحتش غير المحلات اللي قريبة منها وكمان رحت اشوف المستشفي اللي بتولد فيها عشان اتفرج واقارن واختار وكده وقعدت بعدها الففففففففففففف علي الدوا والبيبي دوي ده وغلبنا فيهم هما الاتنين مكناش لاقيين.
C
سؤال يا ميرو هو المكان اللي هو فيه مفهوش تي في اصلا، يعني اشمعني بيجي يتفرج علي الماتشات في البيت، ومش بيجي إلا عشان لما يكون في ماتش بس؟؟؟
d
صباح الخير كتكوتة فينك يا قمراية و كلكوا اخباركو ايه
C
Radwa_Rashwan;11054640:
يا بنات هو ده جروب لحوامل مصر؟؟ ولا ايه اصل انا مش فاهمة اوي

مبروووك يا قمر انتي حامل، مكنتش اعرف، يلا ربنا يقومك بالسلامة ان شاء الله.

dandona we bas;11066247:
صباح الخير كتكوتة فينك يا قمراية و كلكوا اخباركو ايه


صباح الفل يا دندن، عاملة ايه معلش ما هو اجازات جوزي اتغيرت زي ما قلتلكم فامبارح مكنش هاينفع ادخل بقي وكمان نزلت للدكتورة وقبلها بردو كنت معاكم نص اليوم كده ونزلت
d
انا المفروض النهاردة ميعاد الدكتورة بس جوزي بيقولي خلينا نستنى لحد لما تدخلي التاسع ان شاء الله ايه رأيكو
C
ليستة الحوامل:

ماميهات شهر 10:
11/10/2009 Umm Moaz ( أم معاذ و البراء )
12/10/2009 yomizo ( أم ملك و فرح )
lifedrop 13/10/2009 ( أم جنى )
23/10/2009 crazy ananas ( أم نور )
27/10/2009 blacky ( أم صوفيا )


ماميهات شهر 11:
9/11/2009 أجمل ايام العمر ( أم نبيلة )
16/11/2009 طالبة الجنة (بنوتة باذن الله )
18/11/2009 jumanaa ( أم حمزة )
19/11/2009 kato ( أم أميرة )
24/11/2009 ftft70 ( أم زينة )
25/11/2009 سندريلا مصر ( أم أحمد )
marool ( أم حلا )

ماميهات شهر 12:
1/12/2009 garfield ( بنوتة باذن الله )
5/12/2009 بوسي كوكو ( أم مريم )
7/12/2009 البرج اليسر ( أم يارا ويوسف )
9/12/2009 دارين د ( أم أدم )
10/12/2009 جنة الحياة ( بنوتة باذن الله )
14/12/2009 meshmesh_romio ( بنوتة باذن الله )
23/12/2009 دموع اشتياقي ( أم عبد الرحمن وعبدالله )
30/12/2009 boky2010 (بنوتة باذن الله )


ماميهات شهر 1:
3/1/2010 loveway ( أم نور )
4/1/2010 DodyCat ( أم يوسف )
7/1/2010 smily547 ( أم جني )
16/1/2010 بناتى حياتى (بنوتة باذن الله )


ماميهات شهر 2:
11/2/2010 m@hy
20/2/2010 Roshy&Hany ( ولد باذن الله )
24/2/2010 mashimaro16 ( ولد بإذن الله )
25/2/2010 CuTie KaTkOoTa ( بنوتة باذن الله )
27/2/2010 كوبايه مايه ( ولد باذن الله )

ماميهات شهر 3:
3/3/2010 عروس البحر ( ولد بإذن الله )
12/3/2010 طماطمايه ( ولد بإذن الله )
25/3/2010 DANDONA_2010 ( بنوتة بإذن الله )
26/3/2010 قصة كبيرة ( بنوتة بإذن الله )
28/3/2010 هانا اوبا ( ولد بإذن الله )


ماميهات شهر 4:
7/4/2010 صوت العيون ( بنوتة بإذن الله )
7/4/2010 whiteoff ( ولد بإذن الله )
7/4/2010 مايونيز ( بنوتة بإذن الله )
15/4/2010 ياسمين 100 100 ( ولد بإذن الله )
16/4/2010 عروس حبيبى ( ولد بإذن الله )
23/4/2010 princess_miro ( ولد بإذن الله )
23/4/2010 miko85 ( ولد وبنوتة بإذن الله )
30/4/2010 d.aml 86
dyana ( ولد بإذن الله )


ماميهات شهر 5:
2/5/2010 قطة اخر الليل ( بنوتة بإذن الله )
5/5/2010 Bossy22 ( بنوتة بإذن الله )
7/5/2010 sweet_toota ( بنوتة بإذن الله )
7/5/2010 عروسة نعومة ( ولد بإذن الله )
12/5/2010 مشمش أم محمد ( ولد بإذن الله )
16/5/2010 بنت من الزمن ده
19/5/2010 danasam
22/5/2010 bright bride
23/5/2010 love kingy
24/5/2010 miobillo
29/5/2010 أم حموودى القمر ( أم محمود )


ماميهات شهر 6:
7/6/2010 mira2005m
21/6/2010 razminia
23/6/2010 *lovely *didi
27/6/2010 OM MALK
10/6/2010 dew.dew ( ولد بإذن الله )
12/6/2010 Radwa_Rashwan


ماميهات شهر 7:
5/7/2010 hoba555
10/7/2010 حبيبه مادو
17/7/2010 فتافييت السكر
17/7/2010 du
24/7/2010 شوق وحنين للجنة
29/7/2010 دينا حمدي
29/7/2010 عيون حمودي
OM MALK


ماميهات شهر 8:
12/8/2010 sweetylolla85
23/8/2010 dandona we bas
28/8/2010 roro8484


ماميهات شهر 9:
5/9/2010 ياسمينا
&
حد قالى يا ايمى انك عاملة شعرك كيراتين..ز هل هذا صحيح؟؟؟
اذا كان هذا الاكلام صحيح ... يا ترى بتستخدمى شامبو ايه؟؟؟
C
dandona we bas;11066302:
انا المفروض النهاردة ميعاد الدكتورة بس جوزي بيقولي خلينا نستنى لحد لما تدخلي التاسع ان شاء الله ايه رأيكو


ليه يا دندن، مادام هي مدياكي ميعاد يبقي التزمي به وخصوصا في الاول كده، متفوتيش عشان المتابعة بردو احسن وكويسة، وبعدين بعد كده مش هاتبقي كتير كده هاتبقي متباعدة شوية بس طبعا بتفرق حسب حالة كل واحدة فينا.
C
lifedrop;11066312:
حد قالى يا ايمى انك عاملة شعرك كيراتين..ز هل هذا صحيح؟؟؟
اذا كان هذا الاكلام صحيح ... يا ترى بتستخدمى شامبو ايه؟؟؟


:085::085::085: نعم يا اختاه بالفعل، بصي بستخدم شامبو جونسون العادي ده بتاع الاطفال هي منبه عليا مستخدمش غيره وبس عشان ده الوحيد اللي مش مضر للشعر وخصوصا اللي معمله كيراتين ومش بينشفه لكن لو مش عملاه اظن بينشفن وفيه كمان كريم جبته منها لحو اوي بس مش بحطها كل مرة، ممكن تحطيه قبل الغسيل وممكن بعد وتفضلي به.

وطبعا في شامبوهات تانية مخصصة بردو للكيراتين، بس هي قالتلي ده حلو وخليكي فيه ويلا احين اهو حاجة مش مكلفة بردو
d
اصل المشكلة ان النهاردة الدكتورة موجودة بس الصبح و انا ورايا شغل و جوزي بردو نفس النظام و اتوقع اني مش هينفع استأذن أصلا فعشان كده هشوف لو بكرة هما في شغل ابقى اروحلهم ان شاء الله
m
شوفت ردك ياقمر
انا عارفه صلاح الدين بس ماما متعرفش تروح هناااك اخرها الزيتون
ممكن الاقي في التوحيد والنور بتاع الحلميه او حدايق ولا
X