شات بنات مصر لشهر محرم1431
ه
14-01-2010 | 03:31 AM
يعنى يقال انو اخر تلت شهور وخاصة التامن والتاسع المشى يكتر
ا
14-01-2010 | 03:34 AM
:*::*::*::*::*::*::*::*::*::*:
ه
14-01-2010 | 03:34 AM
تصبحو على خير يابنات انا خلاص هنام مش قادرة اشوفكم بكرة
s
14-01-2010 | 03:37 AM
اعرفى من مامتك التفاصيل يا هوبا يمكن فى حاجة دايقته فى الكلام
m
14-01-2010 | 03:38 AM
ازيكم يا بناويييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت
مامتى حبيبتى واختى حببيتى جم الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله بالسلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالامه اخييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااا
الف حمد والف شكر ليك ياررررررررررررررررب
بس بابا ياعينى هوا اللى مدايق طبعا لانه بقى لوحده تانى وماما بتقول انه تعبان :( ادعوله بقى كتير
مامتى حبيبتى واختى حببيتى جم الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله بالسلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالامه اخييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااا
الف حمد والف شكر ليك ياررررررررررررررررب
بس بابا ياعينى هوا اللى مدايق طبعا لانه بقى لوحده تانى وماما بتقول انه تعبان :( ادعوله بقى كتير
ا
14-01-2010 | 03:39 AM
ونتي من اهل الخير يا هانا
s
14-01-2010 | 03:39 AM
حمدلله على سلامتهم يا منورة و الف سلامة على باباكى ربنا يهون عليه فراقكم و يرجعه بالسلامة هو كمان
ا
14-01-2010 | 03:41 AM
mashimaro16;11065045:
ازيكم يا بناويييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت
مامتى حبيبتى واختى حببيتى جم الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله بالسلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالامه اخييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااا
الف حمد والف شكر ليك ياررررررررررررررررب
بس بابا ياعينى هوا اللى مدايق طبعا لانه بقى لوحده تانى وماما بتقول انه تعبان :( ادعوله بقى كتير
حمدالله على سلامه ماما واختك وربنا يشفي باباكي ويكرمكو يارب:065:
ع
14-01-2010 | 03:41 AM
ما انا ماما قلتلي كله كلام عادي وتبريرات
P
14-01-2010 | 03:41 AM
sweet_toota;11064995:
ميرو بتهرجى اليوم اللى اسهر فيه تختفى سيادتك
هوبا خلى بالك هرمونات الحمل بتضاعف كل حاجة
بلاش اسرح يعنىىىىىىىىىىىى :ok:
لو النت الزفت ده قطع هفجر مدينة نصر مش تقلقى
هانا اوبا;11065013:
يعنى يقال انو اخر تلت شهور وخاصة التامن والتاسع المشى يكتر
اعتقد ان الاخير بس اللى تمشى فيه
[
معلشى يا هوبا بصى انا عارفة ان فى ساعات بنكون وصلنا اننا ندخل الاهل و هما لازم يعرفوا بردو اننا مش هنفضل نولع ف نفسنا و خلاص
الصبح او لما يصحى كلميه عادى و قولى له مش تزعل و انت مش كنت بتسمعنى عشان كده حكيت لماما و نفست معاها زعلى مش ترضالى يعنى ان افضل كاتمة ف نفسى و يحصلى حاجة
ده لو فتح الكلام
انما لو اتكلم عادى خلاص كبرى
هانا اوبا;11065032:
تصبحو على خير يابنات انا خلاص هنام مش قادرة اشوفكم بكرة
و انتى من اهله يا قطة
ع
14-01-2010 | 03:42 AM
حمدلله علي سلامتهم يا منار ربنا يخليهملك
ويرجع بااباكي بالسلامه
ويرجع بااباكي بالسلامه
m
14-01-2010 | 03:44 AM
الله يسلمك يا توتا
انا صعبان عليا بابا اوى علشان زمانه دلوقتى يا حبيبى قاعد لوحده تانى بعد ما كانو قاعدين معاه واخد انهم معاه بقالهم اسبوعين :(
بيقولولى لما راحو لاقوه خاسس وتعبان كده ومش بابا خالصصصصصصص :(
انا نفسى ييجى بقى :(
بس فعلا بيقولولى الجو هناك حررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر جداااااااااااااااااا لدرجه انهم لابسين صيفى وكل اللبس الى جايبينه صيفى صيفى
انا صعبان عليا بابا اوى علشان زمانه دلوقتى يا حبيبى قاعد لوحده تانى بعد ما كانو قاعدين معاه واخد انهم معاه بقالهم اسبوعين :(
بيقولولى لما راحو لاقوه خاسس وتعبان كده ومش بابا خالصصصصصصص :(
انا نفسى ييجى بقى :(
بس فعلا بيقولولى الجو هناك حررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر جداااااااااااااااااا لدرجه انهم لابسين صيفى وكل اللبس الى جايبينه صيفى صيفى
P
14-01-2010 | 03:44 AM
sweet_toota;11065042:
اعرفى من مامتك التفاصيل يا هوبا يمكن فى حاجة دايقته فى الكلام
ممكن بردو
mashimaro16;11065045:
ازيكم يا بناويييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت
مامتى حبيبتى واختى حببيتى جم الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله بالسلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالامه اخييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااا
الف حمد والف شكر ليك ياررررررررررررررررب
بس بابا ياعينى هوا اللى مدايق طبعا لانه بقى لوحده تانى وماما بتقول انه تعبان :( ادعوله بقى كتير
الحمدلله على سلامتهم و الف سلامة على باباكى
شافاه الله و عافاه يارب
:) فين البونبونى؟ :041::041::041::041::041::041:
ع
14-01-2010 | 03:45 AM
ميرومعلش شيلي الاقتباس
عشان هحذف المشاركه
عشان هحذف المشاركه
P
14-01-2010 | 03:46 AM
يارب يبقى بخير بإذن الله يا منورة مش تقلقى ربنا يطمنك عليه
ا
14-01-2010 | 03:46 AM
بنات كلكو من القاهرة ولا ايه؟
s
14-01-2010 | 03:46 AM
متخليه يتبنانى و اروح انا اسليه اهو اهرب من هنا و خلاص بجد قررررررررررررررررفت نفسى اهرب من البيت
P
14-01-2010 | 03:47 AM
حصل يا هوبا
P
14-01-2010 | 03:48 AM
هههههههههههههههههههه يا توتا مسخرة
كفاية عليه مارو
كفاية عليه مارو
ا
14-01-2010 | 03:48 AM
:065::065::065::065::065: