شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
ه
يعنى يقال انو اخر تلت شهور وخاصة التامن والتاسع المشى يكتر
ا
:*::*::*::*::*::*::*::*::*::*:
ه
تصبحو على خير يابنات انا خلاص هنام مش قادرة اشوفكم بكرة
s
اعرفى من مامتك التفاصيل يا هوبا يمكن فى حاجة دايقته فى الكلام
m
ازيكم يا بناويييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت


مامتى حبيبتى واختى حببيتى جم الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله بالسلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالامه اخييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااا


الف حمد والف شكر ليك ياررررررررررررررررب

بس بابا ياعينى هوا اللى مدايق طبعا لانه بقى لوحده تانى وماما بتقول انه تعبان :( ادعوله بقى كتير
ا
ونتي من اهل الخير يا هانا
s
حمدلله على سلامتهم يا منورة و الف سلامة على باباكى ربنا يهون عليه فراقكم و يرجعه بالسلامة هو كمان
ا
mashimaro16;11065045:
ازيكم يا بناويييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت


مامتى حبيبتى واختى حببيتى جم الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله بالسلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالامه اخييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااا


الف حمد والف شكر ليك ياررررررررررررررررب

بس بابا ياعينى هوا اللى مدايق طبعا لانه بقى لوحده تانى وماما بتقول انه تعبان :( ادعوله بقى كتير

حمدالله على سلامه ماما واختك وربنا يشفي باباكي ويكرمكو يارب:065:
ع
ما انا ماما قلتلي كله كلام عادي وتبريرات
P
sweet_toota;11064995:
ميرو بتهرجى اليوم اللى اسهر فيه تختفى سيادتك

هوبا خلى بالك هرمونات الحمل بتضاعف كل حاجة


بلاش اسرح يعنىىىىىىىىىىىى :ok:
لو النت الزفت ده قطع هفجر مدينة نصر مش تقلقى

هانا اوبا;11065013:
يعنى يقال انو اخر تلت شهور وخاصة التامن والتاسع المشى يكتر


اعتقد ان الاخير بس اللى تمشى فيه


[
معلشى يا هوبا بصى انا عارفة ان فى ساعات بنكون وصلنا اننا ندخل الاهل و هما لازم يعرفوا بردو اننا مش هنفضل نولع ف نفسنا و خلاص
الصبح او لما يصحى كلميه عادى و قولى له مش تزعل و انت مش كنت بتسمعنى عشان كده حكيت لماما و نفست معاها زعلى مش ترضالى يعنى ان افضل كاتمة ف نفسى و يحصلى حاجة
ده لو فتح الكلام
انما لو اتكلم عادى خلاص كبرى

هانا اوبا;11065032:
تصبحو على خير يابنات انا خلاص هنام مش قادرة اشوفكم بكرة


و انتى من اهله يا قطة
ع
حمدلله علي سلامتهم يا منار ربنا يخليهملك
ويرجع بااباكي بالسلامه
m
الله يسلمك يا توتا
انا صعبان عليا بابا اوى علشان زمانه دلوقتى يا حبيبى قاعد لوحده تانى بعد ما كانو قاعدين معاه واخد انهم معاه بقالهم اسبوعين :(
بيقولولى لما راحو لاقوه خاسس وتعبان كده ومش بابا خالصصصصصصص :(
انا نفسى ييجى بقى :(

بس فعلا بيقولولى الجو هناك حررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر جداااااااااااااااااا لدرجه انهم لابسين صيفى وكل اللبس الى جايبينه صيفى صيفى

P
sweet_toota;11065042:
اعرفى من مامتك التفاصيل يا هوبا يمكن فى حاجة دايقته فى الكلام

ممكن بردو

mashimaro16;11065045:
ازيكم يا بناويييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت


مامتى حبيبتى واختى حببيتى جم الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله بالسلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالامه اخييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااا


الف حمد والف شكر ليك ياررررررررررررررررب

بس بابا ياعينى هوا اللى مدايق طبعا لانه بقى لوحده تانى وماما بتقول انه تعبان :( ادعوله بقى كتير


الحمدلله على سلامتهم و الف سلامة على باباكى
شافاه الله و عافاه يارب
:) فين البونبونى؟ :041::041::041::041::041::041:
ع
ميرومعلش شيلي الاقتباس
عشان هحذف المشاركه
P
يارب يبقى بخير بإذن الله يا منورة مش تقلقى ربنا يطمنك عليه
ا
بنات كلكو من القاهرة ولا ايه؟
s
متخليه يتبنانى و اروح انا اسليه اهو اهرب من هنا و خلاص بجد قررررررررررررررررفت نفسى اهرب من البيت
P
حصل يا هوبا
P
هههههههههههههههههههه يا توتا مسخرة
كفاية عليه مارو
ا
:065::065::065::065::065:
X