هو عادى انك تروحى بس لو هتطلعى سلم عالى او مشوارها بعيد بلاش طبعا و كفاية تليفون و هى هتقدراليوم 02:05 م
هو انا للاسف مبقتش اقدر اساسا بقيت امشى بالعافية بس مستعيباها برضو
الله يرحمه ويغفر له:091:
شات بنات مصر لشهر محرم1431
ه
14-01-2010 | 03:09 AM
s
14-01-2010 | 03:11 AM
ربنا يرحمه بس طالما تعبانة و مش قادرة خالص يبقى خلاص بس انتى محتاجة تمشى الفترة دى على فكرة
ا
14-01-2010 | 03:16 AM
يبنات حد يرد عليا بخصوص طريقه الرز الامريكي ابو البنتين 3 مره اسال ومحدش يرد يا حلوين
ع
14-01-2010 | 03:16 AM
والله يا توتا انا زيك انا ليا اسبوع مش بنام بنام 3 ساعات بس من حرقه الاعصاب
واول امبارحجوزي لقاني تعبانه وممده علي السرير قليمالك قلتله دايخه شويه راح قاسلي الضغط قالي ايه ضغك ده واطي جدا جدا دا انتي لازم يتركبلك محاليل
انتي مشربتيش سوايل انهارده
قلتل كنت صايمه
قالي بس برده مشموضوع الاكل بس
قلتله زي ما تكون خلاص بقا الهم اكلت شويه وشربت لمون
بس برده حاسه انيدايخهوالله وبجد تعبانه نفسيا من كله
واول امبارحجوزي لقاني تعبانه وممده علي السرير قليمالك قلتله دايخه شويه راح قاسلي الضغط قالي ايه ضغك ده واطي جدا جدا دا انتي لازم يتركبلك محاليل
انتي مشربتيش سوايل انهارده
قلتل كنت صايمه
قالي بس برده مشموضوع الاكل بس
قلتله زي ما تكون خلاص بقا الهم اكلت شويه وشربت لمون
بس برده حاسه انيدايخهوالله وبجد تعبانه نفسيا من كله
ع
14-01-2010 | 03:17 AM
سالتك يا نسمه هوده بسمتي ولا ايه
ه
14-01-2010 | 03:18 AM
ربنا يرحمه بس طالما تعبانة و مش قادرة خالص يبقى خلاص بس انتى محتاجة تمشى الفترة دى على فكرةاليوم 02:09 م
والله ياتوتا بطنى كبرت وبقيت على اخرى فعلا كانى فى التاسع مش عارفة ليه؟؟؟؟؟؟؟؟
والمفروض زى مابتقولى انو المشى يكتر فى الفترة دى. انتى فى الكام؟
نسمة انا مش عارفة ايه الرز الامريكى دة لو كنت اعرف كنت قلتلك الطريقة!
والله ياتوتا بطنى كبرت وبقيت على اخرى فعلا كانى فى التاسع مش عارفة ليه؟؟؟؟؟؟؟؟
والمفروض زى مابتقولى انو المشى يكتر فى الفترة دى. انتى فى الكام؟
نسمة انا مش عارفة ايه الرز الامريكى دة لو كنت اعرف كنت قلتلك الطريقة!
ا
14-01-2010 | 03:19 AM
هوبا روقي بجد بقي الف سلامه عليكي طنشي اي حاجه تزعلكوارمي ورا ضهرك صدقيني
s
14-01-2010 | 03:19 AM
انتى اية اللى مدايقك بالضبطيا هوبا؟
ا
14-01-2010 | 03:20 AM
هو مش مكتوب عليه بسمتي لكن الحبايه بتاعته زي البسمتي وكاتبين عليه لكل كوب رز كوبين ونص ماء فقولت اسالكو؟
s
14-01-2010 | 03:22 AM
انا فى اول السادس بس انا مش بس موضوع تقل انا لما بمشى شوية بحس بنغز جامد فى جنبى اليمين مبقدرش خالص
ا
14-01-2010 | 03:22 AM
:074::074::074:
s
14-01-2010 | 03:23 AM
اعملى زى ما مكتوب و كمان اكتبى على جوجل اسمه يمكن تلاقى حاجة
ع
14-01-2010 | 03:24 AM
من كله يا توتا من بنتي لجوزي
وكل ما يجي انام عيط بحس خوف رهيب
ونفسي اسافر لماما واخواتي
تعبت من القلق تعبت جدا
وكل ما يجي انام عيط بحس خوف رهيب
ونفسي اسافر لماما واخواتي
تعبت من القلق تعبت جدا
P
14-01-2010 | 03:24 AM
حد هنا و لا كله مشى؟؟؟؟؟
كنت بسرح شعرى :040::040::040: و لقيت نفسى مش قادرة اقوم تانى
ده من بدرى حلقة اجنبية كده
الريس بالانتخاب :085::085:
ربنا يهدى العاصى
انا الرابع بتاعى كان متعب جدا زى الاولانييييييييييين بالضبط
خلى بالك من نفسك يا بنتى شوية
(شوفو مين بيتكلم نياهاهاهاهااااااا)
انتى فى السابع؟ تمشى ليه بقى؟؟؟؟؟؟
نفس السؤال
لو مش عايزة تقولى يبقى هونى على نفسك
انا دماغى تقيلة اوى
شكلى النسكافيه هو اللى كان بيصحصحنى بفكر ارجع ابطله تانى
كنت بسرح شعرى :040::040::040: و لقيت نفسى مش قادرة اقوم تانى
hoba555;11064765:
ازيك يا مسلمه
عايشه والحمد لله
ميرو بتتفرجي علي ايه
ده من بدرى حلقة اجنبية كده
hoba555;11064784:
هههههه د انا ينفع اكون رئيس مجلس اداره الكلوب كله من كترالنكد استغفر الله العظيم
تقولي اي فيالناس اللي مش عايزه تتغير ولا تغير اسلوبها شويه في التعامل ولا الكلام
ربنا يهدي
الريس بالانتخاب :085::085:
ربنا يهدى العاصى
hoba555;11064841:
الرابع كويس يا نسمه اي حد ما
ومكن تحسي كده بحركه البيبي بس بعا يعني مش شلاليت
لا كده تحسي كان الامعاء بتتحرك
بس انا طبعا في وسط حلتي ده ولا مروكزه في ركه ولا بتاع وندي طبعا مشمخلياني اركز في حاجه
بس عموما الابع والخامس والسادس افضل الشهور اعتبري ده اجازه من التعب اللي فات واللي جي
انا الرابع بتاعى كان متعب جدا زى الاولانييييييييييين بالضبط
hoba555;11064947:
والله يا توتا انا زيك انا ليا اسبوع مش بنام بنام 3 ساعات بس من حرقه الاعصاب
واول امبارحجوزي لقاني تعبانه وممده علي السرير قليمالك قلتله دايخه شويه راح قاسلي الضغط قالي ايه ضغك ده واطي جدا جدا دا انتي لازم يتركبلك محاليل
انتي مشربتيش سوايل انهارده
قلتل كنت صايمه
قالي بس برده مشموضوع الاكل بس
قلتله زي ما تكون خلاص بقا الهم اكلت شويه وشربت لمون
بس برده حاسه انيدايخهوالله وبجد تعبانه نفسيا من كله
خلى بالك من نفسك يا بنتى شوية
(شوفو مين بيتكلم نياهاهاهاهااااااا)
هانا اوبا;11064955:
ربنا يرحمه بس طالما تعبانة و مش قادرة خالص يبقى خلاص بس انتى محتاجة تمشى الفترة دى على فكرةاليوم 02:09 م
والله ياتوتا بطنى كبرت وبقيت على اخرى فعلا كانى فى التاسع مش عارفة ليه؟؟؟؟؟؟؟؟
والمفروض زى مابتقولى انو المشى يكتر فى الفترة دى. انتى فى الكام؟
نسمة انا مش عارفة ايه الرز الامريكى دة لو كنت اعرف كنت قلتلك الطريقة!
انتى فى السابع؟ تمشى ليه بقى؟؟؟؟؟؟
sweet_toota;11064962:
انتى اية اللى مدايقك بالضبطيا هوبا؟
نفس السؤال
لو مش عايزة تقولى يبقى هونى على نفسك
انا دماغى تقيلة اوى
شكلى النسكافيه هو اللى كان بيصحصحنى بفكر ارجع ابطله تانى
ا
14-01-2010 | 03:24 AM
انا من اول يوم دخلت فيه الرابع ورجلي اليمين بتوجعني بجد من فوق لتحت
ا
14-01-2010 | 03:26 AM
sweet_toota;11064979:
اعملى زى ما مكتوب و كمان اكتبى على جوجل اسمه يمكن تلاقى حاجة
:083:اوكى ياقمر
s
14-01-2010 | 03:27 AM
ميرو بتهرجى اليوم اللى اسهر فيه تختفى سيادتك
هوبا خلى بالك هرمونات الحمل بتضاعف كل حاجة
هوبا خلى بالك هرمونات الحمل بتضاعف كل حاجة
ه
14-01-2010 | 03:27 AM
انا فى اول السادس بس انا مش بس موضوع تقل انا لما بمشى شوية بحس بنغز جامد فى جنبى اليمين مبقدرش خالص
انا برضو بحس بالم بس فى جنبى الشمال والدكتورة بتقول عادى مش عارفة بقى
انا برضو بحس بالم بس فى جنبى الشمال والدكتورة بتقول عادى مش عارفة بقى
ا
14-01-2010 | 03:28 AM
هوبا هو انتي مقيمه بره مصر؟
s
14-01-2010 | 03:29 AM
انا بردو دكتورتى بتقلى عادى بس بجد مخلينى مش بعرف اروح ولا اجى