شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
r
فكرة حلوة

مين هيبدأ
B
هههههههههههه لا يا توتا انا بتكلم عن الزكريات مالناش دعوة بالحاضر خالص هههههههههههه
ت
ههههههههه

العلبة دي كان جايلي زيها هدية
s
دى جامدة جدا انا شخصيا بحبها اكتر من اى نوع تانى

بوسى بلاش الله يخليكى انا مش طايقة السيرة دى:(
P
مشمش ام محمد;11061667:
انا مللللللللللللللللللليت من كتر القعده لوحدي يا بنات تعرفوا اني مشفتش ولا حد من قيمه 5 اسابيع غير جوزي وحتى الخروج انا وهو وبس كل اسبوع مره وباقي الاسبوع قاعده بكلم نفسي في البيت وهو بره في شغله ومبعرفش بني ادمين هنا خالص لما خلااااااااااااااااااااااااص حاسه ان هيجي لي هوف هوف


انا زيادة على دول بشوف البواب و اسرته و عمال الديليفريييييييييي نياهاهاهاهاااااااااااا

مسلمة موحدة;11064639:
مارس جميلة فعلاً وكمان مورو انا بجبهم وكان في زمان شيكورته ماكسي زمان كنت بحبها أوي

لا مظهرتش يا توتا الصورة

كنت بموووووووووووووووت فيها
بابا كان بيجيبلى علبة منها و علبة من جيرسى كل جمعة بعد الصلاة
ت
وقعدت في التلاجة ومكانتش لاقية اللي ياكلها
أصل كان في أنواع تانية كتير بس كانت الأسامي بالألماني
B
طب خلاااااص حاجة تانية كل واحدة تقول عملت الميكب بتاع الفرح فين ده اوكى يا توتا؟؟؟؟
P
sweet_toota;11064647:

فى منها فى سعودى
P
sweet_toota;11064657:

بوسى بلاش الله يخليكى انا مش طايقة السيرة دى:(

و لا انا
ت
هههههههههه
ده سؤال بقا للمتزوجات
انا معملتش فرح لسه
s
انا شخصيا معملتش فرح اتعشينا العيلتين على باخرة وانا اللى عملت الميكب لنفسى بس كنت عايزة كدة و طلعته زى مانا عابزة الحمدلله
ا
السلام عليكم اهلا بيكو يا حلى بنات
ت
:037:فتحتوا نفسي على الجواز
B
بلدنا فى القلووب متشالة
و مهما تزيد عليها الحالة
ولادنا قدها ورجالة مبتعرفش الهزااار
ت
وعليكم السلام
أهلا بيكي يا نسمة
s
هى هى هى هى هى انتى قعدة كمان و هتقومى تهتفى نعم للعزوبية:085:
P
انا عملت ميكب ف البيت ميكب ارتيست من عند ايمى الكاشف جتلى
B
و عليكم السلام ورحمة الله ازيكى يا نسمة
P
عليكم السلام يا نسمة
B
انا بردو ايمى الكاشف ماكييرة من عندها:D
X