شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
s
ههههههههههه اقولك ياريتك كنتى جيتى بيتى النهاردة كنتى سمعتينى بقول نفس الكلمتين دول الحمدددددددددددددددد لله
ع
انا باكل دلوقتي عشان انسي ههههههههه
ساعات كتير بكون عايزه اشرب سجاير عشان اهدي هههههه
حدعند الاحساس الملح ده ولا انا وحدي
ع
ههههه توارد افكار
لمتخفي ن كتر اوي 6
ع
شكلكم نمتوووو
ا
هوبا انتي في الرابع؟ طمنيني ايه اخبار الشهر ده انا لسه دخلاه من يومين
ع
الرابع كويس يا نسمه اي حد ما
ومكن تحسي كده بحركه البيبي بس بعا يعني مش شلاليت
لا كده تحسي كان الامعاء بتتحرك
بس انا طبعا في وسط حلتي ده ولا مروكزه في ركه ولا بتاع وندي طبعا مشمخلياني اركز في حاجه
بس عموما الابع والخامس والسادس افضل الشهور اعتبري ده اجازه من التعب اللي فات واللي جي
s
الكهربا قطعت سورى

حد هنا ولا كله مشى؟؟؟؟؟؟
ا
اظهر وبان عليك الامان اظهرو يا متخفين ولو مش بتكلمو معانا ياريت تطلعو لانكو كده متتطفليييييييييييين
ا
لا احنا هنا يا توتا
s
سمر انتى روحتى فين و العيال اختفوا الكهربا قطعت عندى جيت ملقتش حد :(
s
هى الكهربا ضربت فى كايرو كلها ولا اية
s
انتوا يا عيال روحتوا فيييييييييييييين
ه
ازيكم هو كلو متخفى ليه فى حظر تجول
ازيك يادندن انتى الوحيدة اللى ظاهرة زيى !!!!!!!!!!!!!!!

بنات انا واحدة صحبتى باباها توفى وكدة وكنت عايزة اروحلها بس اصحابى بيقولو انى اكلمها وخلاص عشان انا فى السابع وعلى اخرى ومش قادرة وكدة وهى هتتفهم اية رايكم حساها مش حلوة؟!!!!!!!!!!!!!!! انا كلمتها بس بفكر اروح برضو اعزيها دة واجب ولا ايه؟
s
هو عادى انك تروحى بس لو هتطلعى سلم عالى او مشوارها بعيد بلاش طبعا و كفاية تليفون و هى هتقدر
ع
انا هنا يا توتا
ا
بنات محد رد عليا في طريقه طبخ الرز ابو بنتين الطويل الرفيع ده؟؟؟؟؟
ا
معاكي وتحت امرك يا توتا يا قمر
ع
لو صحبتك اوي وحاسها ن زيارتك هتخخفف عنها يبقي روحيي
ع
يعني هوبسمتى ولا ايه
s
مش عارفاة يا سمر واللهى انا اسفة

هوبا انا مخنوقة اوى و مش عارفة انام من كتر ما دماغى مولعةةةةةةة
X