شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
s
و عليكم السلام يا سمر
ت
sweet_toota;11064684:
هى هى هى هى هى انتى قعدة كمان و هتقومى تهتفى نعم للعزوبية:085:


ههههههههههه
يعني اهرب ولا ايه
الله المستعان
d
قى حد هناا ولاا لسه هاربانين يا عيالل ؟؟
P
مسلمة موحدة;11064703:
ههههههههههه
يعني اهرب ولا ايه
الله المستعان

عقدولنا البت بقى
ايوووووووووووووووووة
اهررررررررررررررررررررررررربى
B
احنا هنااا يا غدير بنتعشى مدى ايدك و بسم الله
يا عيال فاكرين روووفة هى البت دى اتجوزت وللا لسة كان فرحها المفروض شهر 8 اللى فات
s
حد يا جماعة بيحس ساعات انه اتجوز واحد تانى غير اللى كان يعرفه زمان و انه عايز يهرب من البيت؟؟؟؟؟ :057: انا بيحصلى كدة :057:
s
رووفة دخلت و قالت فسخت خلاص ربنا يعوضها يارب
ع
ازيككم يا بنات
مخنوقه اوي
ت
هههههههه عسل يا برنسيس والله انتي وتوتا رفعتوا فعلاً معنوياتي
ربنا يسعدكم يا رب ويهنيكم
ع
ايه ده روفه فسخت يا سلام اول مر اعرف هي من شهرينكد دخلت مكن فيه حاجه
ا
بنات ممكن انا اشتريت النهرده رز اسمه ابو البنتين ممكن تقولولي طريقه طبخه ازاي؟
s
hoba555;11064734:
ازيككم يا بنات
مخنوقه اوي


بردو؟؟؟؟؟؟ انضمى يا حلوة لاخواتك:014:
ت
لا حول ولا قوة إلا بالله
ربنا يبدلها بالزوج الصالح
ازيكي يا هوبا
P
الحلقة خلصت و الست انتصرت على جوزها الغشاش الحمدلله
B
hoba555;11064734:
ازيككم يا بنات
مخنوقه اوي

ليه يا هووبا مالك
حزب المكتئبين عمال يزيد اهووو:096:
P
ليه يا هوباااااااااااا
join the club
دو لسه كنت بفكر فيكى ازيك؟
ع
ازيك يا مسلمه
عايشه والحمد لله
ميرو بتتفرجي علي ايه
s
مسلمة موحدة;11064740:
هههههههه عسل يا برنسيس والله انتي وتوتا رفعتوا فعلاً معنوياتي
ربنا يسعدكم يا رب ويهنيكم


اميييييييييييييين
ا
روووووووووقي يا هوبا وسيبيها على الله وروقو يابنات محدش واخد منها حاجه
ع
هههههه د انا ينفع اكون رئيس مجلس اداره الكلوب كله من كترالنكد استغفر الله العظيم
تقولي اي فيالناس اللي مش عايزه تتغير ولا تغير اسلوبها شويه في التعامل ولا الكلام
ربنا يهدي
X