شات بنات مصر لشهر محرم1431
s
14-01-2010 | 02:25 AM
و عليكم السلام يا سمر
ت
14-01-2010 | 02:26 AM
sweet_toota;11064684:
هى هى هى هى هى انتى قعدة كمان و هتقومى تهتفى نعم للعزوبية:085:
ههههههههههه
يعني اهرب ولا ايه
الله المستعان
d
14-01-2010 | 02:27 AM
قى حد هناا ولاا لسه هاربانين يا عيالل ؟؟
P
14-01-2010 | 02:27 AM
مسلمة موحدة;11064703:
ههههههههههه
يعني اهرب ولا ايه
الله المستعان
عقدولنا البت بقى
ايوووووووووووووووووة
اهررررررررررررررررررررررررربى
B
14-01-2010 | 02:28 AM
احنا هنااا يا غدير بنتعشى مدى ايدك و بسم الله
يا عيال فاكرين روووفة هى البت دى اتجوزت وللا لسة كان فرحها المفروض شهر 8 اللى فات
يا عيال فاكرين روووفة هى البت دى اتجوزت وللا لسة كان فرحها المفروض شهر 8 اللى فات
s
14-01-2010 | 02:30 AM
حد يا جماعة بيحس ساعات انه اتجوز واحد تانى غير اللى كان يعرفه زمان و انه عايز يهرب من البيت؟؟؟؟؟ :057: انا بيحصلى كدة :057:
s
14-01-2010 | 02:31 AM
رووفة دخلت و قالت فسخت خلاص ربنا يعوضها يارب
ع
14-01-2010 | 02:31 AM
ازيككم يا بنات
مخنوقه اوي
مخنوقه اوي
ت
14-01-2010 | 02:32 AM
هههههههه عسل يا برنسيس والله انتي وتوتا رفعتوا فعلاً معنوياتي
ربنا يسعدكم يا رب ويهنيكم
ربنا يسعدكم يا رب ويهنيكم
ع
14-01-2010 | 02:32 AM
ايه ده روفه فسخت يا سلام اول مر اعرف هي من شهرينكد دخلت مكن فيه حاجه
ا
14-01-2010 | 02:33 AM
بنات ممكن انا اشتريت النهرده رز اسمه ابو البنتين ممكن تقولولي طريقه طبخه ازاي؟
s
14-01-2010 | 02:33 AM
hoba555;11064734:
ازيككم يا بنات
مخنوقه اوي
بردو؟؟؟؟؟؟ انضمى يا حلوة لاخواتك:014:
ت
14-01-2010 | 02:33 AM
لا حول ولا قوة إلا بالله
ربنا يبدلها بالزوج الصالح
ازيكي يا هوبا
ربنا يبدلها بالزوج الصالح
ازيكي يا هوبا
P
14-01-2010 | 02:34 AM
الحلقة خلصت و الست انتصرت على جوزها الغشاش الحمدلله
B
14-01-2010 | 02:36 AM
hoba555;11064734:
ازيككم يا بنات
مخنوقه اوي
ليه يا هووبا مالك
حزب المكتئبين عمال يزيد اهووو:096:
P
14-01-2010 | 02:36 AM
ليه يا هوباااااااااااا
join the club
دو لسه كنت بفكر فيكى ازيك؟
join the club
دو لسه كنت بفكر فيكى ازيك؟
ع
14-01-2010 | 02:36 AM
ازيك يا مسلمه
عايشه والحمد لله
ميرو بتتفرجي علي ايه
عايشه والحمد لله
ميرو بتتفرجي علي ايه
s
14-01-2010 | 02:36 AM
مسلمة موحدة;11064740:
هههههههه عسل يا برنسيس والله انتي وتوتا رفعتوا فعلاً معنوياتي
ربنا يسعدكم يا رب ويهنيكم
اميييييييييييييين
ا
14-01-2010 | 02:38 AM
روووووووووقي يا هوبا وسيبيها على الله وروقو يابنات محدش واخد منها حاجه
ع
14-01-2010 | 02:38 AM
هههههه د انا ينفع اكون رئيس مجلس اداره الكلوب كله من كترالنكد استغفر الله العظيم
تقولي اي فيالناس اللي مش عايزه تتغير ولا تغير اسلوبها شويه في التعامل ولا الكلام
ربنا يهدي
تقولي اي فيالناس اللي مش عايزه تتغير ولا تغير اسلوبها شويه في التعامل ولا الكلام
ربنا يهدي