شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
r
مسلمة موحدة;11064409:
تثدئوا جوعت

لما يبقا الطعم تحفة متجوعيش ليه
ت
ronyhuntes;11064423:
طعم مين اللي تحفة كفاية انها الديل



اليل يا عالم مش ممكن



طب دا على كدا لحمة الراس مع ان اسمها بردو يوجع البطن ارحم



لااااااااااااااااااااا لحمة الراس لأ مبحبهاش خاااااااااااااااااالص
ولا الكوارع
r
مسلمة موحدة;11064431:
انا عملتها مره بتتبيلة وحطتها في الفرن وكانت رااااائعة زي أي لحمة بس فيها عضم

عضم و الديل فيه عضم
s
مسلمة موحدة;11064431:
انا عملتها مره بتتبيلة وحطتها في الفرن وكانت رااااائعة زي أي لحمة بس فيها عضم


بالشفاااااااا:060::060::060::060::060::060:
ت
ronyhuntes;11064434:
لما يبقا الطعم تحفة متجوعيش ليه





هههههههههههه فاكره اشرف عبد الباقي كان في مسلسل بيقول كده علطول
r
مسلمة موحدة;11064437:
لااااااااااااااااااااا لحمة الراس لأ مبحبهاش خاااااااااااااااااالص
ولا الكوارع

مبتحبيش دول و تحبي دا

صحيح على رأي المثل كل اللي يعجبك
P
مسلمة موحدة;11064414:
ازيك يا برنسيس انتي وميكو وهوبا ومايونيز وروني


ازيك يا بنوتتتتتتتتتتتة

sweet_toota;11064420:
ساندوتششششششششش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نفسك اتفتحت اوى على سيرة العكاااااوى :039::039::039::039::039::039::039::039:


لا يا بنتى قلت لكم جوزى بيقرف الجبنة بطماطم حتى فرحت اعمل ساندوتش جبنة
جعانة بقى الله:02:

مسلمة موحدة;11064431:
انا عملتها مره بتتبيلة وحطتها في الفرن وكانت رااااائعة زي أي لحمة بس فيها عضم

بقولك باكلللللللللللل
بس يا ماماااااااااااا
ت
ronyhuntes;11064439:
عضم و الديل فيه عضم



اه طبعا على ما افتكر اه كان فيه
انا أكلتها من سنين
وإلا بقا الذاكرة فيها زهايمر
ت
ronyhuntes;11064450:
مبتحبيش دول و تحبي دا




صحيح على رأي المثل كل اللي يعجبك




ههههههههههه اه اذواق غريبة
P
اخويا جايبلى كمان كيس شيكولاتة تويكس اعده اكل فيه من ساعة ما جيت قربت اخلصه
يم يم يم
s
فلنتكفى بهذا القدر و ياريت نغير الحوار اللى ريحته عفشة دة
ت
sweet_toota;11064445:
بالشفاااااااا:060::060::060::060::060::060:


ازيك يا توته الله يهينكي
s
انا جبت بردو كيس تويكس و كيس سنيكرز و كيس مارس و قعدت اقزقز فيهم و جوزى يقلى مش بونبونى دة وانا شغالة لحد ما خلصتهم
P
ياريت تقفلوا الحوار ده بالله عليكم بقىىىىىىىىى
P
sweet_toota;11064479:
انا جبت بردو كيس تويكس و كيس سنيكرز و كيس مارس و قعدت اقزقز فيهم و جوزى يقلى مش بونبونى دة وانا شغالة لحد ما خلصتهم

هممممممممم
عايزة بقىىىىىىىى
بقولك انتى ساكنة فين صحيح
B
sweet_toota;11064467:
فلنتكفى بهذا القدر و ياريت نغير الحوار اللى ريحته عفشة دة

:085::085::085::085::085::085::085:
sweet_toota;11064479:
انا جبت بردو كيس تويكس و كيس سنيكرز و كيس مارس و قعدت اقزقز فيهم و جوزى يقلى مش بونبونى دة وانا شغالة لحد ما خلصتهم


Princess_miro;11064463:
اخويا جايبلى كمان كيس شيكولاتة تويكس اعده اكل فيه من ساعة ما جيت قربت اخلصه
يم يم يم

الله هاتوللى واحدة تويكس بحبها اوووى و سنيكرز بردو بس مارس بتوجعلى سنانى و كيتكات نبحبهاااش مسكرة اوووووى
B
مش انا يا ميرو كنت ماشية بالعربية و لقيت يافطة السلاب يهنئ معرفش بايه كده ز كنت فى زهراء م نصر قلت فى باللى دى البت ميرو اكيد ساكنه قريب
P
Bossy22;11064503:
:085::085::085::085::085::085::085:



الله هاتوللى واحدة تويكس بحبها اوووى و سنيكرز بردو بس مارس بتوجعلى سنانى و كيتكات نبحبهاااش مسكرة اوووووى

لا دول الصغنين دول حلوين و مش بيوجعوا خاااااااااااالص
و حتى لو بيوجعوا حقهم دول شيكولاتة يعملوا اللى هما عايزيييييييييييييييينه :086:
ت
Bossy22;11064503:
:085::085::085::085::085::085::085:



الله هاتوللى واحدة تويكس بحبها اوووى و سنيكرز بردو بس مارس بتوجعلى سنانى و كيتكات نبحبهاااش مسكرة اوووووى


مش عارفه ليه فعلاً مسكرة كده في مصر انا كلتها قبل كده كتير من بره ومكنتش مسكرة زي بتاعت مصر خالص
P
Bossy22;11064510:
مش انا يا ميرو كنت ماشية بالعربية و لقيت يافطة السلاب يهنئ معرفش بايه كده ز كنت فى زهراء م نصر قلت فى باللى دى البت ميرو اكيد ساكنه قريب

ايوة انا ف اخر الشارع
X