شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
s
بصى بعد الولادة الوضع هيتغير عشان هتبقى ملخومة بالبيبى و مش هيبقاله مكان هناك و مش هيستحملوا العياط و الزن فكل حاجة هتختلف بعد ما تولدى ان شاء الله
P
هو الشات تقل فجأة؟
s
الشات مهيس اصلا

واللهى يا بوسى كل اللى بتحكيه كان بيحصل معايا عشان كدة بقلك اتكلمى معاه و لو لقيتى الوضع كدة اصبرى لحد ما تولدى بالسلامة و مش هتقدروا تبقوا زى دلوقتى صدقينى
P
ايوة بعد الولادة هتقولى انك بتكسفى و كده
و انا رأيي انك تتكلمى ف الموضوع كتييييييييييير
زن يعنى
B
ياللا ارغو فى حاجة كده مفرفشة عشان تضيع الاكتئاب ده ما اختارتيش اسامى يا توتا
s
الشهر السادس دة اطوووووووووووول شهر
P
عندى صداع
توتا هو انتى متخفية بردو؟؟
مين الرابع بقى؟؟؟؟؟؟؟
توا وايت انجل جت انهردة؟؟؟؟؟؟؟
البت دى بقالى كتير مش شفتها
s
زوجى يريد مريم و بشدة وانتى؟
s
اة انا مختفية بس مش عارفة مين الرابع و توتا تو و كتكوتة مجوش الشات النهاردة
B
ياللا ربنا يسهل بقى
ف
انا جيت بس داخله من تحت البطانيه اقصد من الموبايل
B
انا بردو جوزى عايزه بس انا مش عايزاه خالص و كل ما اقترح عليه اسم يقول لا اساسا كل ما نتكلم فى الموض ده بقينا نتخانق فبطلنا كلام فيه
r
مش هينفع باباهم مش هيطمن عليهم غير عند ماما

و كمان انا مش من القاهرة

و كنت اتفقت مع اتنين صحابي هنجيب سواق لعربية واحدة مننا و نقضي يوم يوم من نفسي
P
مممممممممممم

راحت فين البت دى بقالها كم يوم
ربنا يطمنا عليها يارب
B
توتا مومو كانت فى التجهيزات النهاردة باين
بسبس محدش يعرف عنها حاجة
P
hoba555;11060014:
انا لما اعرف بنت ولا ولد بقي احدد
مهااا عايزه اودي ندي حضانه


اوعى تودى بنتك حضانة الايام دى خاللللللللللللص

بناتى حياتى;11060042:
انا كل معلوماتى ان البورسيلان بيزززززززززحلق


انا عندى بورسلين و مش بيزحلق و لا حاجة المشكلة فى لونه الاسود الموب بتعمل كده اثر فيه بعد اما امسح و ببقى مجننننننننننننننننة :039::039:

du;11060254:
النت عندى وحش اوى
مها مشش تفولى كده ان شاء الله هتقومى بألف سلامه
هبه انا المفروض اروحله النهارده بس انا هروحله الاسبوع الجاى عشان يقوللى ولد ولا بنت ههههههههههههههه
انتى عرفتى ولا لسه ؟؟
ددون البورسلين المط عندى زباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااله وبيبقغ و مستفز ورخم ويقرف بجد وحش اوى انا ندمانه انى عملته والله
السيراميك باه اا مش بحبه بحسه حمامات كده
عندك بأه البورسلين اللى بيلمع حلو اوى بجد والرخام طبعااااااااااااااااااا تحفه والباركيه دول احسن 3 حاجات


انا اللى عندى اللى بيلمع مش ماط و مشكلته فى النظافة و بس علشان لونه
بلاش اسوووووووووود

فتافييت السكر;11064179:
انا جيت بس داخله من تحت البطانيه اقصد من الموبايل


امشى يا بت :( مش بحبك سيبتينى من شوية و مشيتى :(
r
على فكرة انا فعلا متضايقة

وحاسة بفوران داخلي

واحسن حاجة اشرب كوباية لبن دافية و انام
P
صداااااااااااااااااااااااااااع
s
اة فعلا توتا تو كاتبة فى التجهيزات بس مجتش هنا و كتكوتة كانت بتقول رايحة للدكتورة النهاردة ربنا يطمنها لكن بقى البت بسبس اللى بجد قلقانة عليها اختفت مرة واحدة و مكانتش مسافرة و حتى لو سافرت بتدخل تخاطيف يمكن النت بايظ او الكمبيوتر باظ او ملخومة مع اخو جوزها بس معتقدش
ف
اعااااااا
X