شات بنات مصر لشهر محرم1431
s
14-01-2010 | 12:04 AM
ازيك انتى يا ميرو عاملة ايةةةةةةة؟؟؟؟؟؟
B
14-01-2010 | 12:04 AM
اخيراااااااااااااااااا حد جه ايه ده انا كنت هطق
B
14-01-2010 | 12:06 AM
انا زهقااااااااااااااانة و مش طايقة نفسى عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
s
14-01-2010 | 12:06 AM
بوسى ازيك انا جيت كذا مرة ابص مبلاقيش حد فبمشى :(
s
14-01-2010 | 12:06 AM
مالك بس؟؟؟؟
P
14-01-2010 | 12:07 AM
بعد الشر عليك من الطققان يا باشا :D
توتا اختفيتى فين ايه اخبارك انهردة.؟
انا لسه جاية من عند بابا بجد تعبت اوى من المشوار
حاسة انى عجزززززززززززززززززت :(
مع انى رايحة تاكسى و جاية تاكسى
بس طلعت الشنط اللى فيها هدومى الشتوى من تحت سريري هناك تقريبا ده اللى تعبنى
توتا اختفيتى فين ايه اخبارك انهردة.؟
انا لسه جاية من عند بابا بجد تعبت اوى من المشوار
حاسة انى عجزززززززززززززززززت :(
مع انى رايحة تاكسى و جاية تاكسى
بس طلعت الشنط اللى فيها هدومى الشتوى من تحت سريري هناك تقريبا ده اللى تعبنى
P
14-01-2010 | 12:08 AM
ايه يا بوسى مالك؟
s
14-01-2010 | 12:11 AM
انا بردو صحيت النهاردة بموووت ضربات قلبى كانت سريعة جدا و مش قادرة انزل اقيس الضغط و لا افتح الباب لحد من الصيدلية تقريبا ضغطى كان عالى من حرقة دم امبارح و ادينى اهو بحاول اكون هادية النهاردة...على فكرة يا ميرو احنا مجهودنا قل جدا و بقينا بنتعب بسرعة جدا مش عارفة هنعمل اية فى الاواخر ربنا يستر
r
14-01-2010 | 12:14 AM
عايزة آخد مهدئ
r
14-01-2010 | 12:15 AM
فعلا انا عايزة مهدئ
أو
أخرج بس اروح فين دلوقتي
أو
أخرج بس اروح فين دلوقتي
r
14-01-2010 | 12:16 AM
انا اذا فضلت كده هتجنن
s
14-01-2010 | 12:17 AM
ronyhuntes;11063846:عايزة آخد مهدئ
ابشريلك واحدتين جوز الطيب و هتبقى تماااااام :ok:
r
14-01-2010 | 12:17 AM
ابني ناوي يجنني
أعمل ايه؟
أعمل ايه؟
مبقتش اقدر اتعامل ببرود
s
14-01-2010 | 12:18 AM
هو عنده اد اية يا روني؟؟؟
م
14-01-2010 | 12:19 AM
هالوووووووووووووووووووووووووووووووووز
s
14-01-2010 | 12:20 AM
خلاص يا بوسي عدى اليومين دول بس و بعد كدة ملوش حجة و لما يكررها تانى قوليله طيب ودينى الكام يوم اللى هتقعدهم عندها عند اهلى فرصة عايزة اشوفهم
B
14-01-2010 | 12:20 AM
توتا انا برده ضربات القلب دى بتتعبنى اوى بس لما سئلت الدكتور قاللى عادى قيسى الضغط بردو لان الضغط العالى خطر جدا فى الحمل
رونى هو ابنك اد ايه؟؟؟
ميرو هو انتى كل ده مكنتيش طلعتى الشتوى؟؟؟
رونى هو ابنك اد ايه؟؟؟
ميرو هو انتى كل ده مكنتيش طلعتى الشتوى؟؟؟
م
14-01-2010 | 12:20 AM
انتوا كلكوا عندكوا اكتئاب ولا ايه
s
14-01-2010 | 12:20 AM
هاللو مايونيز
م
14-01-2010 | 12:21 AM
انا بقي النفس عندي صعب ساعات بحس اني هاتخنق