شات بنات مصر لشهر محرم1431
s
14-01-2010 | 12:22 AM
اة واللهى يابنتى بقى تجمع المكتئبين
r
14-01-2010 | 12:22 AM
جوزة الطيب دي في المطبخ و انا بقا مخاصمة المطبخ
ابني عنده 7 سنين
دا اكتئاب المذاكرة هيخلص علية
اصله مكنش بيروح المدرسة
عشان الانفلونزا و اهي جات على دماغي
ابني عنده 7 سنين
دا اكتئاب المذاكرة هيخلص علية
اصله مكنش بيروح المدرسة
عشان الانفلونزا و اهي جات على دماغي
s
14-01-2010 | 12:23 AM
لسة كنا بنتكلم فى الموضوع دة بيحصلنا انا و ميكو و ميرو بحس انى هموت
P
14-01-2010 | 12:23 AM
DANDONA_2010;11056653:
ايوة كنت عاوزة اقول كدة من الصبح ومش عارفة اجمع
فعلا المختصر المفيد:ok::ok:
اسمك اية ع الفيس يا ميرووووووووووو:02:
لما تيجى هقولك على الخاص او ابعتيلى على الخاص
DANDONA_2010;11056839:
ميرو ونونة وبوسى والناس راحت فين
لسةةةةةة بدرررررررررررررررررررى ع النووم
النت قطع
sweetylolla85;11059058:
مش انا عملت سونار اخيرا والحمد لله طلع في بيبي
وسمعنا النبض وكمان بيتحرك مااشاء الله
ماشاء الله و لا قوة الا بالله
ربنا يكملك على خير
sweet_toota;11063834:
انا بردو صحيت النهاردة بموووت ضربات قلبى كانت سريعة جدا و مش قادرة انزل اقيس الضغط و لا افتح الباب لحد من الصيدلية تقريبا ضغطى كان عالى من حرقة دم امبارح و ادينى اهو بحاول اكون هادية النهاردة...على فكرة يا ميرو احنا مجهودنا قل جدا و بقينا بنتعب بسرعة جدا مش عارفة هنعمل اية فى الاواخر ربنا يستر
ربنا يستر انا حاسة انى خلصت خلاااااااااااص
ronyhuntes;11063858:فعلا انا عايزة مهدئ
أو
أخرج بس اروح فين دلوقتي
مالك يا بنتى
مايونيز;11063881:
هالوووووووووووووووووووووووووووووووووز
هالو عليكى
بوسى اهدى كده و فكرى براحة
r
14-01-2010 | 12:24 AM
باين كده ان الاكتئاب فولته عالي الليله دي
ربنا يستر
ربنا يستر
s
14-01-2010 | 12:24 AM
رونى دانا سامعة انها هينجحوا و خلاص متشديش اعصابك امال هتعملى اية فى الثانوية :)
s
14-01-2010 | 12:25 AM
طب هى عايشة لوحدها فهو مبيحبش يسيبها؟ هو الولد الوحيد ولا اية؟؟؟؟
B
14-01-2010 | 12:26 AM
متكئتئبيش يا روونى كل العيال فشلة السنادى و مارحووش حاولى تزاكريله اللى فاته
P
14-01-2010 | 12:27 AM
همممممممممم
بوسى انتى قلتى انك بتضايقى؟؟؟؟؟؟؟؟
بوسى انتى قلتى انك بتضايقى؟؟؟؟؟؟؟؟
r
14-01-2010 | 12:27 AM
عايزة اغير جو بس من غير العيال
يوم واحد بس اقضيه مع اصحابي
جوزي قال مش مشكلة
بس عشان شغله ملوش حل
وبيغيب بره البيت يومين و تلاته
قال اسيبهم عند ماما
المشكلة ان ماما بتلمح انها مش هتقدر
اعمل ايه
يوم واحد بس اقضيه مع اصحابي
جوزي قال مش مشكلة
بس عشان شغله ملوش حل
وبيغيب بره البيت يومين و تلاته
قال اسيبهم عند ماما
المشكلة ان ماما بتلمح انها مش هتقدر
اعمل ايه
r
14-01-2010 | 12:29 AM
sweet_toota;11063926:
رونى دانا سامعة انها هينجحوا و خلاص متشديش اعصابك امال هتعملى اية فى الثانوية :)
اكيد علثانوية هتجنن
البيت كله هنا بيقول كده
رانيا هتجنن على كمال ميخلص امتحانات
اقول لك حاجة
انا بفضل صاحية طول الليل لغاية لما اوديه يمتحن و استنا لما اجيبو
شفتي الجنان دا في سنة تانية
م
14-01-2010 | 12:29 AM
مين بيلعب فارم فيل علي الفيس توك
B
14-01-2010 | 12:31 AM
هى البت كتكوت و بسبس راحوو فين مبشوفهمش خالص؟؟
r
14-01-2010 | 12:32 AM
على فكرة يا بوسي انا بزهق اذا قضيت يوم عند حماتي
لاني مش ببقا براحتي خالص
ومش قادرة آخد على المكان
لاني مش ببقا براحتي خالص
ومش قادرة آخد على المكان
B
14-01-2010 | 12:33 AM
يا بنتىمتقلقيش انتى ممكن تلميلو المنهج فالسريع ده سنة تانية يعنى مبيخدوش حاجة اساسا
s
14-01-2010 | 12:34 AM
بوسى انا مجربة و قعدت شهر فى الحوار دة و عدى عليا سنة فحاسة بيكى جدا بس لازم توصليله الكلام دة و تقوليله مش عارفة البس ولا انام براحتى و الواحد مبيرتحش غير فى بيته و كلمتين دلع كدة
رونى وديهم حضانة كام ساعة الصبح و روحى سينما مع اصحابك و بصراحة انتى هتتجننى بجد اية سنة تانية دة اللى عاملالها الفيلم دة اهدى كدة
رونى وديهم حضانة كام ساعة الصبح و روحى سينما مع اصحابك و بصراحة انتى هتتجننى بجد اية سنة تانية دة اللى عاملالها الفيلم دة اهدى كدة
P
14-01-2010 | 12:37 AM
بناتى حياتى;11059638:
تيكر الحمل خلص
وانا لسة مولدتش
هههههههههههههههههههههههه
ربنا يطمنا عليكى يا مهاميهووووووووو
sweetylolla85;11059711:
ياقلبك قدرتي تستني 5 ايام ده انا استنيت يوم بالعافيه وروحت جبت تحليل حمل منزلي وطلع سلبي يعني حتي اليوم ده ماضيعتوش وماتهدتش غير اما عملت تحليل الدم
و انا كمممممممااااااااااااااان :085::085:
sweet_toota;11063985:
بوسى انا مجربة و قعدت شهر فى الحوار دة و عدى عليا سنة فحاسة بيكى جدا بس لازم توصليله الكلام دة و تقوليله مش عارفة البس ولا انام براحتى و الواحد مبيرتحش غير فى بيته و كلمتين دلع كدة
رونى وديهم حضانة كام ساعة الصبح و روحى سينما مع اصحابك و بصراحة انتى هتتجننى بجد اية سنة تانية دة اللى عاملاله الفيلم دة اهدى كدة
بيتهيألى انك عاكسة الاجابااااااااااااااااااااااات
صباحو هرمونااااااااااات :014:
P
14-01-2010 | 12:39 AM
انا مش بلحق اقرا كلامك يا ست بوسى
طيب هو الموضوع ده ملوش اي ايجابيات؟؟؟
انك لما تولدى مثلا تعدى عندها؟؟؟؟؟
طيب هو الموضوع ده ملوش اي ايجابيات؟؟؟
انك لما تولدى مثلا تعدى عندها؟؟؟؟؟
s
14-01-2010 | 12:40 AM
يابنتى اتكلمى معاه براحة و فهميه بهدوء انك مبتبقيش على راحتك و بتكونى محرجة...انا بقى اجتماعية جدا و مع ذلك مكنتش مرتاحة خالص دة غير انى دايما حاسة انى غريبة يعنى تلاقيهم بيتوشوشو عشان معرفش اسرارهم او يكونوا بيتكلموا و اول ما ادخل عليهم يسكتوا او يغيروا الموضوع و لما بنتهم المتجوزة تكلمهم يبقوا بيتكلهموا بالالغاز عارفة الاسلوب دة؟ بجد مكنتش مرتاحة نوهاااااااااااائى
s
14-01-2010 | 12:41 AM
اة يا ميرو و عدلتها و قلت اية الغبا دة هرموناتى مهيسانى على الاخر