شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
s
اة واللهى يابنتى بقى تجمع المكتئبين
r
جوزة الطيب دي في المطبخ و انا بقا مخاصمة المطبخ

ابني عنده 7 سنين

دا اكتئاب المذاكرة هيخلص علية

اصله مكنش بيروح المدرسة

عشان الانفلونزا و اهي جات على دماغي
s
لسة كنا بنتكلم فى الموضوع دة بيحصلنا انا و ميكو و ميرو بحس انى هموت
P
DANDONA_2010;11056653:
ايوة كنت عاوزة اقول كدة من الصبح ومش عارفة اجمع
فعلا المختصر المفيد:ok::ok:
اسمك اية ع الفيس يا ميرووووووووووو:02:

لما تيجى هقولك على الخاص او ابعتيلى على الخاص
DANDONA_2010;11056839:
ميرو ونونة وبوسى والناس راحت فين
لسةةةةةة بدرررررررررررررررررررى ع النووم


النت قطع

sweetylolla85;11059058:
مش انا عملت سونار اخيرا والحمد لله طلع في بيبي
وسمعنا النبض وكمان بيتحرك مااشاء الله


ماشاء الله و لا قوة الا بالله
ربنا يكملك على خير
sweet_toota;11063834:
انا بردو صحيت النهاردة بموووت ضربات قلبى كانت سريعة جدا و مش قادرة انزل اقيس الضغط و لا افتح الباب لحد من الصيدلية تقريبا ضغطى كان عالى من حرقة دم امبارح و ادينى اهو بحاول اكون هادية النهاردة...على فكرة يا ميرو احنا مجهودنا قل جدا و بقينا بنتعب بسرعة جدا مش عارفة هنعمل اية فى الاواخر ربنا يستر


ربنا يستر انا حاسة انى خلصت خلاااااااااااص


ronyhuntes;11063858:
فعلا انا عايزة مهدئ




أو




أخرج بس اروح فين دلوقتي



مالك يا بنتى


مايونيز;11063881:
هالوووووووووووووووووووووووووووووووووز

هالو عليكى

بوسى اهدى كده و فكرى براحة
r
باين كده ان الاكتئاب فولته عالي الليله دي



ربنا يستر
s
رونى دانا سامعة انها هينجحوا و خلاص متشديش اعصابك امال هتعملى اية فى الثانوية :)
s
طب هى عايشة لوحدها فهو مبيحبش يسيبها؟ هو الولد الوحيد ولا اية؟؟؟؟
B
متكئتئبيش يا روونى كل العيال فشلة السنادى و مارحووش حاولى تزاكريله اللى فاته
P
همممممممممم
بوسى انتى قلتى انك بتضايقى؟؟؟؟؟؟؟؟
r
عايزة اغير جو بس من غير العيال

يوم واحد بس اقضيه مع اصحابي

جوزي قال مش مشكلة

بس عشان شغله ملوش حل

وبيغيب بره البيت يومين و تلاته

قال اسيبهم عند ماما

المشكلة ان ماما بتلمح انها مش هتقدر

اعمل ايه
r
sweet_toota;11063926:
رونى دانا سامعة انها هينجحوا و خلاص متشديش اعصابك امال هتعملى اية فى الثانوية :)

اكيد علثانوية هتجنن

البيت كله هنا بيقول كده

رانيا هتجنن على كمال ميخلص امتحانات

اقول لك حاجة

انا بفضل صاحية طول الليل لغاية لما اوديه يمتحن و استنا لما اجيبو

شفتي الجنان دا في سنة تانية
م
مين بيلعب فارم فيل علي الفيس توك
B
هى البت كتكوت و بسبس راحوو فين مبشوفهمش خالص؟؟
r
على فكرة يا بوسي انا بزهق اذا قضيت يوم عند حماتي

لاني مش ببقا براحتي خالص

ومش قادرة آخد على المكان
B
يا بنتىمتقلقيش انتى ممكن تلميلو المنهج فالسريع ده سنة تانية يعنى مبيخدوش حاجة اساسا
s
بوسى انا مجربة و قعدت شهر فى الحوار دة و عدى عليا سنة فحاسة بيكى جدا بس لازم توصليله الكلام دة و تقوليله مش عارفة البس ولا انام براحتى و الواحد مبيرتحش غير فى بيته و كلمتين دلع كدة

رونى وديهم حضانة كام ساعة الصبح و روحى سينما مع اصحابك و بصراحة انتى هتتجننى بجد اية سنة تانية دة اللى عاملالها الفيلم دة اهدى كدة
P
بناتى حياتى;11059638:
تيكر الحمل خلص
وانا لسة مولدتش
هههههههههههههههههههههههه


ربنا يطمنا عليكى يا مهاميهووووووووو

sweetylolla85;11059711:
ياقلبك قدرتي تستني 5 ايام ده انا استنيت يوم بالعافيه وروحت جبت تحليل حمل منزلي وطلع سلبي يعني حتي اليوم ده ماضيعتوش وماتهدتش غير اما عملت تحليل الدم


و انا كمممممممااااااااااااااان :085::085:
sweet_toota;11063985:
بوسى انا مجربة و قعدت شهر فى الحوار دة و عدى عليا سنة فحاسة بيكى جدا بس لازم توصليله الكلام دة و تقوليله مش عارفة البس ولا انام براحتى و الواحد مبيرتحش غير فى بيته و كلمتين دلع كدة

رونى وديهم حضانة كام ساعة الصبح و روحى سينما مع اصحابك و بصراحة انتى هتتجننى بجد اية سنة تانية دة اللى عاملاله الفيلم دة اهدى كدة

بيتهيألى انك عاكسة الاجابااااااااااااااااااااااات
صباحو هرمونااااااااااات :014:
P
انا مش بلحق اقرا كلامك يا ست بوسى
طيب هو الموضوع ده ملوش اي ايجابيات؟؟؟
انك لما تولدى مثلا تعدى عندها؟؟؟؟؟
s
يابنتى اتكلمى معاه براحة و فهميه بهدوء انك مبتبقيش على راحتك و بتكونى محرجة...انا بقى اجتماعية جدا و مع ذلك مكنتش مرتاحة خالص دة غير انى دايما حاسة انى غريبة يعنى تلاقيهم بيتوشوشو عشان معرفش اسرارهم او يكونوا بيتكلموا و اول ما ادخل عليهم يسكتوا او يغيروا الموضوع و لما بنتهم المتجوزة تكلمهم يبقوا بيتكلهموا بالالغاز عارفة الاسلوب دة؟ بجد مكنتش مرتاحة نوهاااااااااااائى
s
اة يا ميرو و عدلتها و قلت اية الغبا دة هرموناتى مهيسانى على الاخر
X