شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
r
Bossy22;11064342:
تخيلو يا بنات واحدة اعرفها راحت عملت السونار الثرى دى و هى فى الشهر التالت و عرفت نوع البيبى انو ولد من التالت سبحان الله

ممكن يا بوسي الولد بيتعرف اسهل من البنت

في مركز وافي للسونار دا بيحدد كمان اذا كان في اي حاجة وراثية من الشهر التاني
r
sweet_toota;11064344:
الحاجة الوحيدة اللى ممكن اكلها من الاكل دة هى الممبار ليس الا

وانا كمان بس ساعات نفسي بتقف منه معرفش ليه
P
من جوجل اهو

على فكره العكاوى دي هى ديل العجل بعد ما يتسلخ من عليه الجلد و يصبح لحم و يقطع
s
طبعا يابنتى الثرى دى بيبقى موضح كل حاجة جداااااااااا و انا فاكرة هدى اجمل ايام العمر عرفت بردو انها بنوتة من التالت عشان دكتورها جهاز السونار بتاعه حديث جدا
P
Bossy22;11064342:
تخيلو يا بنات واحدة اعرفها راحت عملت السونار الثرى دى و هى فى الشهر التالت و عرفت نوع البيبى انو ولد من التالت سبحان الله


ماشاء الله

sweet_toota;11064344:
الحاجة الوحيدة اللى ممكن اكلها من الاكل دة هى الممبار ليس الا

انا كمان :086:
s
Princess_miro;11064357:
من جوجل اهو


على فكره العكاوى دي هى ديل العجل بعد ما يتسلخ من عليه الجلد و يصبح لحم و يقطع


ااااااااااااااااااااااااااااة يا بطنى ديل العجل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سلام يا جماعة قبل ما اجيب اللى فى بطنى انا ابو لمسسسسسسسسس
P
ميكو و هوبااااااااااا
ازيكم
B
Princess_miro;11064357:
من جوجل اهو


على فكره العكاوى دي هى ديل العجل بعد ما يتسلخ من عليه الجلد و يصبح لحم و يقطع

no comment
احنا ممكن نعمل حفلة ترجيع جماعى النهاردة الديل ....الديل لا مش قادرة اصدق اللى كنت هعملوو :033:
P
هعمل ساندوتش و اجى
r
Princess_miro;11064357:
من جوجل اهو

على فكره العكاوى دي هى ديل العجل بعد ما يتسلخ من عليه الجلد و يصبح لحم و يقطع

حتى الديل معتقهوش بردو بيتاكل

لازم طبعا تبقا اكلة رجالي خالص مينفعش للبناويت احلوين

على العموم الجواب بيبان من عنوانه كفاية اسمها فعلا
B
انا هاروح ادخل الحمام و احتمال كبير ارجع واجى هههههههههه
P
Bossy22;11064381:
no comment
احنا ممكن نعمل حفلة ترجيع جماعى النهاردة الديل ....الديل لا مش قادرة اصدق اللى كنت هعملوو :033:

هههههههههههههههههههه
انا اصلا كنت قرفانة من الماوس و انا بعمل كوبى
يعععععععععععععععع
خلاص الجاموسة خلصت مبقاش غير الديل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سبحان الله
ت
السلام عليكم
ايه ده بتتكلمو عن العكاوي
دي طعمها تحفة
r
ميكو ازيك فينك من بدري
ت
تثدئوا جوعت
ت
ازيك يا برنسيس انتي وميكو وهوبا ومايونيز وروني
s
Princess_miro;11064387:
هعمل ساندوتش و اجى


ساندوتششششششششش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نفسك اتفتحت اوى على سيرة العكاااااوى :039::039::039::039::039::039::039::039:
r
مسلمة موحدة;11064401:
السلام عليكم
ايه ده بتتكلمو عن العكاوي
دي طعمها تحفة

طعم مين اللي تحفة كفاية انها الديل

اليل يا عالم مش ممكن

طب دا على كدا لحمة الراس مع ان اسمها بردو يوجع البطن ارحم
r
sweet_toota;11064420:
ساندوتششششششششش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نفسك اتفتحت اوى على سيرة العكاااااوى :039::039::039::039::039::039::039::039:

اتفرجي يا ستي ليها نفس تاكل كمان
ت
انا عملتها مره بتتبيلة وحطتها في الفرن وكانت رااااائعة زي أي لحمة بس فيها عضم
X