يارب دماااااااااااااغى مش قادرة خالص
خلصت الشيكولاتة :)
شات بنات مصر لشهر محرم1431
P
14-01-2010 | 03:48 AM
s
14-01-2010 | 03:49 AM
ميرو هو انتى مبتخافيش وانتى بايتة لوحدك تعملى اية لو الكهربا قطعت زى ما حصلي من شوية اترعبت واللهى
P
14-01-2010 | 03:50 AM
نسمه الجنه;11065092:
:065::065::065::065::065:
ايه ده انتى جاية تلعبى هنااااااااااااا؟؟؟
ده شات الماميهات الكبار يا حبيبتى روحى العبى فى الحضانة
نياهاهاهاهاهااااااااااااااااا:087::087::087:
m
14-01-2010 | 03:51 AM
ربنا يخليكم يا بنوتات كلكم ياررررررررررررب
انا حسيت انى خفيت لما شوفتهم من الشباك بس كنت نايمه تعبانه وبتاع حسيت نفسى فوقققققققت اول ما جم كده الحمدلله
روحو بقى التجهيزات شوفو جابو ايه للنونو :( وانا مجابوليش حاجات كتيره خاللللللللللللللللص :(
بابا زمان كان كل ما يشوف حاجه يجبهالى علشان انا الصغنونه بتاعتهم اخر العنقود دلوقتى ماشى يقولهم النونو :( وانا اتركنت خلاص على الرف :(
:(
انا حسيت انى خفيت لما شوفتهم من الشباك بس كنت نايمه تعبانه وبتاع حسيت نفسى فوقققققققت اول ما جم كده الحمدلله
روحو بقى التجهيزات شوفو جابو ايه للنونو :( وانا مجابوليش حاجات كتيره خاللللللللللللللللص :(
بابا زمان كان كل ما يشوف حاجه يجبهالى علشان انا الصغنونه بتاعتهم اخر العنقود دلوقتى ماشى يقولهم النونو :( وانا اتركنت خلاص على الرف :(
:(
P
14-01-2010 | 03:54 AM
sweet_toota;11065101:
ميرو هو انتى مبتخافيش وانتى بايتة لوحدك تعملى اية لو الكهربا قطعت زى ما حصلي من شوية اترعبت واللهى
سلام قولا من رب رحيييييييييييييييييييييييم
بصى يا بنتى
انا طول عمرى بترعب من خيالى و كلمت من خيالى بجد مش كلمة يعنى فعلا لما كنت ف بيت بابا و فاتحة التلاجة ف الضلمة مرة و اتلفت على خيالى اصوت و كده
و كنت اضحوكة بابايا و اخواتى بقى مزاج عندهم يخضونى و يخوفونى
اما هنا بقى ف الاول كنت كده و بعدين اخدت على الموضوع
نور الشقة كله مولع لا يمكن يطفى
و لو النور قطع بيجيلى حالة من الصدمة و افضل اعدة مكانى اقرا قرآن و لو كنت قريبة من شمعه بولعها و خلاص بما انه حصل قبل كده فحطيت شمع و كبريت فى كل حتة فى البيت :ok:
m
14-01-2010 | 03:54 AM
بنبونى اييييييييييييييييييييييييييييييييه يا ميرو
ده مجبوش لا بنبونى ولا شيكولاته
غير بابا حبيبى افتكرنا فى المطار وراح جابلنا كل واحد فينا واحده كيت كات :( قالهم اتسلو وادو للعيال الىل هناك :(
تخيلى انتى بعد كل المباحثات وتعب ميكو معايا والصور اللى نزلتهلم من على النت وكل ده وفى الاخررر جن وز ذا وندددددددد
قعدو يكلمونى كتير ويقولولى البنبونى ومش عارف ايه وفى الاخر ولا حتى بنبونايه واحدددددددده
مش لاقوه اللى قولتلهم عليه ومجابوش اى نوع من انواع البنبونى :(
بجد قولتلهم مش قادره اتخيلكم
طب اى بنبونى طب توفى طب اى حاجه
:(
املى كله معقود على اختى التانيه لما تسافر ان شاءالله يمكن تنقذ الى يمكن انقاذه :) وتجيب بقى حاجات لينا
ده مجبوش لا بنبونى ولا شيكولاته
غير بابا حبيبى افتكرنا فى المطار وراح جابلنا كل واحد فينا واحده كيت كات :( قالهم اتسلو وادو للعيال الىل هناك :(
تخيلى انتى بعد كل المباحثات وتعب ميكو معايا والصور اللى نزلتهلم من على النت وكل ده وفى الاخررر جن وز ذا وندددددددد
قعدو يكلمونى كتير ويقولولى البنبونى ومش عارف ايه وفى الاخر ولا حتى بنبونايه واحدددددددده
مش لاقوه اللى قولتلهم عليه ومجابوش اى نوع من انواع البنبونى :(
بجد قولتلهم مش قادره اتخيلكم
طب اى بنبونى طب توفى طب اى حاجه
:(
املى كله معقود على اختى التانيه لما تسافر ان شاءالله يمكن تنقذ الى يمكن انقاذه :) وتجيب بقى حاجات لينا
ا
14-01-2010 | 03:55 AM
Princess_miro;11065103:
ايه ده انتى جاية تلعبى هنااااااااااااا؟؟؟
ده شات الماميهات الكبار يا حبيبتى روحى العبى فى الحضانة
نياهاهاهاهاهااااااااااااااااا:087::087::087:
مانا هبقي مامي في الستقبل يا قمر ههههههههههههههههههه:093:
ا
14-01-2010 | 03:57 AM
mashimaro16;11065125:
بنبونى اييييييييييييييييييييييييييييييييه يا ميرو
ده مجبوش لا بنبونى ولا شيكولاته
غير بابا حبيبى افتكرنا فى المطار وراح جابلنا كل واحد فينا واحده كيت كات :( قالهم اتسلو وادو للعيال الىل هناك :(
تخيلى انتى بعد كل المباحثات وتعب ميكو معايا والصور اللى نزلتهلم من على النت وكل ده وفى الاخررر جن وز ذا وندددددددد
قعدو يكلمونى كتير ويقولولى البنبونى ومش عارف ايه وفى الاخر ولا حتى بنبونايه واحدددددددده
مش لاقوه اللى قولتلهم عليه ومجابوش اى نوع من انواع البنبونى :(
بجد قولتلهم مش قادره اتخيلكم
طب اى بنبونى طب توفى طب اى حاجه
:(
املى كله معقود على اختى التانيه لما تسافر ان شاءالله يمكن تنقذ الى يمكن انقاذه :) وتجيب بقى حاجات لينا
ممكن سؤال يا جميل هو بابا في اي بلد
m
14-01-2010 | 03:59 AM
فى المدينه يا نسمه
بس بيقولولى المدينه مش زى الرياض خالللللللللللللص مفيهاش حاجات حلوه ولا اذواق ولا اى حاجه
والحاجات فيها غاليه عن الرياض ومكه جدااااااا
يعنى البيبى ليس لاقوها ب 410 مع ان ميكو قالتلى ب 350
بس بيقولولى المدينه مش زى الرياض خالللللللللللللص مفيهاش حاجات حلوه ولا اذواق ولا اى حاجه
والحاجات فيها غاليه عن الرياض ومكه جدااااااا
يعنى البيبى ليس لاقوها ب 410 مع ان ميكو قالتلى ب 350
s
14-01-2010 | 04:00 AM
ربنا يحفظك يا ميرو انا زيك قبل الجواز و مازلت بصراحة و جوزى حاليا هو اللى بيخضنى عشان عارف انى جبانة جداااااااااا
P
14-01-2010 | 04:01 AM
mashimaro16;11065125:
بنبونى اييييييييييييييييييييييييييييييييه يا ميرو
ده مجبوش لا بنبونى ولا شيكولاته
غير بابا حبيبى افتكرنا فى المطار وراح جابلنا كل واحد فينا واحده كيت كات :( قالهم اتسلو وادو للعيال الىل هناك :(
تخيلى انتى بعد كل المباحثات وتعب ميكو معايا والصور اللى نزلتهلم من على النت وكل ده وفى الاخررر جن وز ذا وندددددددد
قعدو يكلمونى كتير ويقولولى البنبونى ومش عارف ايه وفى الاخر ولا حتى بنبونايه واحدددددددده
مش لاقوه اللى قولتلهم عليه ومجابوش اى نوع من انواع البنبونى :(
بجد قولتلهم مش قادره اتخيلكم
طب اى بنبونى طب توفى طب اى حاجه
:(
املى كله معقود على اختى التانيه لما تسافر ان شاءالله يمكن تنقذ الى يمكن انقاذه :) وتجيب بقى حاجات لينا
عاااااااااااااااا
ايه ده دول كده جابولى انا شخصيا احباط
معلشى يا بنتى روحى بقى مترو و لا سعودى هاتى و هاتيلى معاكى نياهاهاهاهااااااااا
الحمدلله انهم وصلوا بالسلامة
نسمه الجنه;11065130:
مانا هبقي مامي في الستقبل يا قمر ههههههههههههههههههه:093:
بإذن الله:032:
ا
14-01-2010 | 04:03 AM
بنات يا قمرات هو كلكو من القاهرة وكده مفيش حد من الاقاليم او اسكندريه الاسماعليه السويس كده
P
14-01-2010 | 04:04 AM
sweet_toota;11065154:
ربنا يحفظك يا ميرو انا زيك قبل الجواز و مازلت بصراحة و جوزى حاليا هو اللى بيخضنى عشان عارف انى جبانة جداااااااااا
فكرتينى جوزى داخل المطبخ من يومين و انا حاطاله العدة بتاعته اللى بيحب يلعب بيها مسامير و مفكات و كده ف اخر درج من تحت
فمش عارفة قال ايه ووطى يجيب حاجة و انا بتلفت بقى بقوله نعم و فاكراه برا المطبخ فوجئت بحاجة صغننة كده ورايا (و هو موطى يعنى) قمت مصوتة و اتخضيت
مات على نفسه من الضحك و قالى الله دانتى اشتغالة بجد مكنتش متخيل اوى كده دانا حتى بكلمك :057:
ا
14-01-2010 | 04:04 AM
اصل انا من المنصورة انتو البندر واحنا الريف هههههههههههههههههههه
m
14-01-2010 | 04:04 AM
اه
حنزل بقى اجيب لنفسى وخلاص
اه ميرو انا رايحه بكره النادى ان شاءالله حروح على 3 كده حتروحىىىىى؟؟؟؟ مع انى كنت حالفه ما روحش بسبب السقعه بس حاخد بالطو بقى بتاع ماما وشكلى فيه بيبقى زى عاطف فى العيال كبرت نيايهاهاهاهاهاهاها
حنزل بقى اجيب لنفسى وخلاص
اه ميرو انا رايحه بكره النادى ان شاءالله حروح على 3 كده حتروحىىىىى؟؟؟؟ مع انى كنت حالفه ما روحش بسبب السقعه بس حاخد بالطو بقى بتاع ماما وشكلى فيه بيبقى زى عاطف فى العيال كبرت نيايهاهاهاهاهاهاها
P
14-01-2010 | 04:04 AM
ليه يا نسمة؟
P
14-01-2010 | 04:05 AM
mashimaro16;11065176:
اه
حنزل بقى اجيب لنفسى وخلاص
اه ميرو انا رايحه بكره النادى ان شاءالله حروح على 3 كده حتروحىىىىى؟؟؟؟ مع انى كنت حالفه ما روحش بسبب السقعه بس حاخد بالطو بقى بتاع ماما وشكلى فيه بيبقى زى عاطف فى العيال كبرت نيايهاهاهاهاهاهاها
عندنا خطوووووووووووووووبة بكرة بإذن الله
و لحد هذه اللحظة لا ادرى ماذا سوف ارتدى :016:
s
14-01-2010 | 04:06 AM
هههههههههههههههههههههههههههههه مسخرة يا ميرو
سمر دى المنصورة بقت زى كايرو خلالالالالالالالاص
سمر دى المنصورة بقت زى كايرو خلالالالالالالالاص
P
14-01-2010 | 04:06 AM
mashimaro16;11065176:
اه
حنزل بقى اجيب لنفسى وخلاص
اه ميرو انا رايحه بكره النادى ان شاءالله حروح على 3 كده حتروحىىىىى؟؟؟؟ مع انى كنت حالفه ما روحش بسبب السقعه بس حاخد بالطو بقى بتاع ماما وشكلى فيه بيبقى زى عاطف فى العيال كبرت نيايهاهاهاهاهاهاها
و بعدين انا تعبت اوى المرة اللى فاتت كل ما انزل اتعب اوى مش عارفة اعمل ايه ف نفسى :(
ا
14-01-2010 | 04:07 AM
Princess_miro;11065178:
ليه يا نسمة؟
مجرد سؤال ياميرو هو سؤال غريب وجه على بالي فجاه:083: