شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
P
sweet_toota;11065183:
هههههههههههههههههههههههههههههه مسخرة يا ميرو


بابا بقى كان بيخبط و يستخبى جنب الباب علشان يخضنى و كنت ببقى فاهمة و اول ما ابص و يخضنى بردو اتخضضضضضضضضضضضض
عاااااااااااا
مسخرة ماشىىىىىىىىىىى
ا
مانا عارفه ياتوتا واله المنصورة وحشتني جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ونفسي انزل بقي
P
البت بوكى بقالى يومين بكلمها مش بترد على الموبايل و مش عارفة ولدت و لا اييييييييه
P
نسمة هو انتى متخفية؟
m
سلامتك يا ميرو
ابقى بس كلى حاجات مسكره كتيره علشان مش تتعبى

انا بروح اجيب من هناك حاجات حلوه حلوه اوى من الى هوا جنب بتاع الفيشار الكشك اللى عنده كاندى :)


انا اصلا مش عايزه اروح بس خالاتى رايحين كلهم وماما عايزه تروح تسلم عليهم كلهم مره واحده وخلاص
وهيا حتروح الشغل واخواتى برده رايحين وانا بصراحه طهقت من القاعده لوحدىىىىىىىىىىى
فمش متخيله بكره كمان افضل قاعده لوحدى طول اليوم فحروح بقى وخلاص بس حاخد البالطو لانى مت من السقعه المره اللى فاتت
ا
بنات هو الدكتور بيحدد ويعرف انها ولاده قيصريه مش طبيعيه امتى وهلبيقول بكرة العمليه ولا بيديكي فترة اطول تستعدي؟
ا
انا كنت بلعب اول امبارح في الملف لخبطت الدنيا هزبط الموضوع تاني
&
نفسيتى زى الزفففففففففت
رحمتك بينا يارب
ا
ليه يا دندونااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ليه بس روقي كده يا ديدي يا جميله
ا
ها يا ميرو بقيت ظاهرة؟ على فكرة انتي الي متخفيه باين اسمك مش ظاهر تحت انا زبط الخيارات عندي
ا
في ايه يا ديدي طمنيني يابنتي مالك بس
ا
:090::090::090:انا متلجه عندي الجو مبرد
ا
معلش يا ديدي والله حاسه بيكي بس هنعمل ايه نفسيه زفت +حمل+غربه+وحده بس يلا الحمد لله
&
نسمه الجنه;11065236:
:090::090::090:انا متلجه عندي الجو مبرد

فعلا الجو الهاردة برددددددددددددد:033:
&
نسمه الجنه;11065245:
معلش يا ديدي والله حاسه بيكي بس هنعمل ايه نفسيه زفت +حمل+غربه+وحده بس يلا الحمد لله


الوحدة دية ابشع حاجة انا قربت اتجنن خلاص والله ما بشوف اى حد خالص ولا بتكلم
مش طبيعى الى بيحصل دة
الحمد لله يارب اللهم لا اعتراض
ا
ديدي على فكرة بجد مش احب اشوفك مدايقه امانه عليكي روقي بقي يلا انسي
ايه رايك نطبخ بكرة ايه اصلي محتاره انتي المرجع بتاعي
ا
يلا قوليلنا نطبخ ايه بكرررررررررررررررررررررررررة
P
عايزة اقولك يا منار انى مش مشتركة بس بروح بلطجة يعنى تيكيتس و كده مع اللى رايحة معاه من اصحابى
بس المرة اللى فاتت بعد ما اكلت لقمة القاضى بقى تلجتتتتتتتتتتت بجد
و حسيت انى ف الاسكيموووووووووو فى ثوانى كنت فى التاكسى مروحة

نسمه الجنه;11065229:
ها يا ميرو بقيت ظاهرة؟ على فكرة انتي الي متخفيه باين اسمك مش ظاهر تحت انا زبط الخيارات عندي


انا متخفى من زمان انا بسألك بس عادى يعنى براحتك
DANDONA_2010;11065246:
فعلا الجو الهاردة برددددددددددددد:033:

مالك يا دندن؟
m
ايوا الوحده صعبه اوى
انا الاسبوعين دول كنت بكلم نفسى والله العظيم
كنت بحس انى لو مكلمتش نفسى يبقى مش حتكلم خالص
بقعد اتكلم اقول اى كلام اكلم البيبى اى حاجه

ربنا ما يحكم يارب علينا بالوحده فى الكبر لما احنا صغيرين وبنقول كده امال ياعينى الناس المسنين اللى بعد ما يخلفو عيال كتير يلاقو نفسهم قاعدين لوحدهم ومحدش بيسأل عليهم يعملو ايه

رحماك يارب

معلش يا دندون فتره وتعدى ويجيلك البيبى ان شاءالله يسليكى
P
يتصفح الموضوع حالياً: 6 (6 من الأعضاء و 0 من الزوار) ‏Princess_miro*, ‏DANDONA_2010, ‏نسمه الجنه, ‏mashimaro16+
X