شات بنات مصر لشهر محرم1431
d
14-01-2010 | 02:25 PM
يعنى يا ميكو عرفتى بالسونار الى عند الدكتوره ولا عملتى سونار معين بره
ب
14-01-2010 | 02:26 PM
اة واله يابنات زى ما بقولكو كدة بس اديقت انها ممكن او ساعات هتقلب ع النونة
نفسى تحبها
هوبا اتفضلى اسمى انا بصراحة لقيت دة انسب اسم ليا ههههههههه
مورو مافيش اسماء ان شاء الله لحد مااولد بالسلامة
مبروك صحيح انك عرفتى نوع البيبى
هوبا انا عرفت ف الرابع نوع الجنين والحركة كانت اخرالرابع او اول الخامس بس انا غاكرة ان اتاخرت المرة دى
عن بتول
نفسى تحبها
هوبا اتفضلى اسمى انا بصراحة لقيت دة انسب اسم ليا ههههههههه
مورو مافيش اسماء ان شاء الله لحد مااولد بالسلامة
مبروك صحيح انك عرفتى نوع البيبى
هوبا انا عرفت ف الرابع نوع الجنين والحركة كانت اخرالرابع او اول الخامس بس انا غاكرة ان اتاخرت المرة دى
عن بتول
d
14-01-2010 | 02:28 PM
انتو عارفين انا متعوده من اول حمل ليا اجيب تجهيزات البيبى من الشهور الاولى لحد اما اولد يعنى كنت بنزل اشترى كل شهر حاجه عملت كده ف بلال وعملت كده برده ف منه الله ولسه بداه الشهر ده اجيب للنونو الى جاى ف السكه ان شاء الله
ص
14-01-2010 | 02:28 PM
عرفت فى السابع الحمد لله
C
14-01-2010 | 02:30 PM
miko85;11067965:
بس انا حاسها كتير يايمي مش عارفه صح ولا لا
خصوصا في الصباح الباكر
طيب ما ده كويس يا بنتي، هو مفروض اكتر فترة فيها حركة الفترة اللي في النص دي، وبعد كده في النص الاخير الحركة بتقل بس بتبقي اجمد عشان المكان بيضيق اوي عليها.
ص
14-01-2010 | 02:39 PM
مش قولتى انتى فى الكام يا جميله دلوقتى
m
14-01-2010 | 03:10 PM
Princess_miro;11064155:
عندى صداع
توتا هو انتى متخفية بردو؟؟
مين الرابع بقى؟؟؟؟؟؟؟
توا وايت انجل جت انهردة؟؟؟؟؟؟؟
البت دى بقالى كتير مش شفتها
Princess_miro;11064188:
مممممممممممم
راحت فين البت دى بقالها كم يوم
ربنا يطمنا عليها يارب
انا الحمد لله يا ميرو ربنا يخليكي انتي واحشاني جداااااااااااااااااااا يل ترى نفسك عامل ايه دلوقتي ؟على فكرة انا بقالي كام يوم مغص ووجع ظهر رهيييييييييييييب وفي الاخر امبارح عملت حركة غبية جدا حطيت كلور و هابريك مع بعض عشان انظف باسكيت الزبالة و طبعا عملتلي تفاعل كميائي محترم في ساعتها شميت ريحة رهيبة لما ركزت بعد ما فقت عرفت اني طلعت غاز سام واضح ان قعدتي من الشغل محت الزاكرة عندي وطبعا دوخت و معرفتش اتنفس بس جوزي اداني لبن كتييييييييير وطلعت قدام البلكونة و قعدت ساعتين بتنفس بالغافية و بكح جامد وقلقت جدا على مومو ربنا يطمني عليه يا رب انا ان شاء الله رايحة للدكتور السبت لانه مش موجود النهاردة وبكرة بس ادعيلي
sweet_toota;11064298:
اعتقد انها جمع عك مش عكة واحدة لا عكاوى و بالشفا يا معلم
:085::085::085::085::085::085: عسل يا توتا طمنيني ضغطتك ايه اخباره؟؟؟؟؟
C
14-01-2010 | 03:16 PM
white angel 85;11068276:
انا الحمد لله يا ميرو ربنا يخليكي انتي واحشاني جداااااااااااااااااااا يل ترى نفسك عامل ايه دلوقتي ؟على فكرة انا بقالي كام يوم مغص ووجع ظهر رهيييييييييييييب وفي الاخر امبارح عملت حركة غبية جدا حطيت كلور و هابريك مع بعض عشان انظف باسكيت الزبالة و طبعا عملتلي تفاعل كميائي محترم في ساعتها شميت ريحة رهيبة لما ركزت بعد ما فقت عرفت اني طلعت غاز سام واضح ان قعدتي من الشغل محت الزاكرة عندي وطبعا دوخت و معرفتش اتنفس بس جوزي اداني لبن كتييييييييير وطلعت قدام البلكونة و قعدت ساعتين بتنفس بالغافية و بكح جامد وقلقت جدا على مومو ربنا يطمني عليه يا رب انا ان شاء الله رايحة للدكتور السبت لانه مش موجود النهاردة وبكرة بس ادعيلي
:085::085::085::085::085::085: عسل يا توتا طمنيني ضغطتك ايه اخباره؟؟؟؟؟
الف سلامة عليكي يا توتا ربنا يعدي باقي الايام علي خير يارب.
د
14-01-2010 | 03:20 PM
مساااااااااااااااااء الخيييييييييييييييير
خدوا النكته دي مره واحد بيتصل بمراته بيقولها حضري الميه سخنه علي ماجي زميله رد عليه قاله ايه ده انت حمش اوي قاله طبعا امال عايزني اغسل المواعين بميه ساقعه
خدوا النكته دي مره واحد بيتصل بمراته بيقولها حضري الميه سخنه علي ماجي زميله رد عليه قاله ايه ده انت حمش اوي قاله طبعا امال عايزني اغسل المواعين بميه ساقعه
C
14-01-2010 | 03:27 PM
دموع اشتياقي;11068370:
مساااااااااااااااااء الخيييييييييييييييير
خدوا النكته دي مره واحد بيتصل بمراته بيقولها حضري الميه سخنه علي ماجي زميله رد عليه قاله ايه ده انت حمش اوي قاله طبعا امال عايزني اغسل المواعين بميه ساقعه
:085::085::085::085::085:
ص
14-01-2010 | 03:28 PM
ههههههههههههههههههه
C
14-01-2010 | 03:29 PM
بنات هييييييييييييه السرير خلاص خلص الحمدلله والراجل جابه دلوقتي وبقي شكله حلو اوي وزي الجديد بالظبط ولونه كمان بقي حلو اوي احلي من الاول، لما جوزي يرجع بقي ان شاء الله هخليه يركبه واجرب بقي المتبة والجوانب وكله معاه واشف شكله ايه بيهم واطمن علي المقاسات، يارب تبقي مظبوطة ادعولي بقي، عشان بجد انا كلفته كتير اوي كده.
د
14-01-2010 | 03:30 PM
ان شاء الله يطلع تحفه يا ايمي
ازيك يا مورو عايزه فوازير بقي
ازيك يا مورو عايزه فوازير بقي
ص
14-01-2010 | 03:30 PM
ان شاء الله يبقا جميل جدا ان شاء الله يارب يارب يارب
ص
14-01-2010 | 03:31 PM
ماشى هههههههههه
د
14-01-2010 | 03:31 PM
مهااااااااااااا لسه ولا ايه ايه اخر اخبارك
ر
14-01-2010 | 03:31 PM
مين اهنه
ب
14-01-2010 | 03:36 PM
لا ياايمان هانت معدش الا بكرة
واروح يوم السبت ان شاء الله
دعواتك
واروح يوم السبت ان شاء الله
دعواتك
د
14-01-2010 | 03:38 PM
خير باذن الله ربنا يقومك بسلامه يارب وتكون ولاده سهله ان شاء الله متقلقيش بس ادعي كتير واقري سوره مريم وربنا هيسهلها باذن الله
ب
14-01-2010 | 03:42 PM
انا كنت بعيط بعيط من يومين والله ياايمان بعد ماصليت الفجر
ربنا يستر بقى
بقولك هو الدكتور بيكشف عليكى سونار قبل الولادة ولا بتدخلى ع العمليات ع طول
ربنا يستر بقى
بقولك هو الدكتور بيكشف عليكى سونار قبل الولادة ولا بتدخلى ع العمليات ع طول