شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
أ
انا تمام اهو الحمدلله
معلش والله كان عطل فنى ههههههههههه
المهم انتوا عاملين ايه وايه اخباركم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
s
white angel 85;11068276:
انا الحمد لله يا ميرو ربنا يخليكي انتي واحشاني جداااااااااااااااااااا يل ترى نفسك عامل ايه دلوقتي ؟على فكرة انا بقالي كام يوم مغص ووجع ظهر رهيييييييييييييب وفي الاخر امبارح عملت حركة غبية جدا حطيت كلور و هابريك مع بعض عشان انظف باسكيت الزبالة و طبعا عملتلي تفاعل كميائي محترم في ساعتها شميت ريحة رهيبة لما ركزت بعد ما فقت عرفت اني طلعت غاز سام واضح ان قعدتي من الشغل محت الزاكرة عندي وطبعا دوخت و معرفتش اتنفس بس جوزي اداني لبن كتييييييييير وطلعت قدام البلكونة و قعدت ساعتين بتنفس بالغافية و بكح جامد وقلقت جدا على مومو ربنا يطمني عليه يا رب انا ان شاء الله رايحة للدكتور السبت لانه مش موجود النهاردة وبكرة بس ادعيلي


:085::085::085::085::085::085: عسل يا توتا طمنيني ضغطتك ايه اخباره؟؟؟؟؟


توتااااااااااااااااا يا متهووووووووووووووورة :047::047::047: الحمدلله يابنتى انها جت على اد كدة...خلى بالك على نفسك يا حبيبتى و ربنا يحفظك انتى و مومو يارب و ان شاء الله تطمنى عليه يوم السبت و تطمنينا

CuTie KaTkOoTa;11068838:
اكيد فيه بس مش كل الدكاترة ، فيه دكاترة تخدير اي كلام وفيه شطار وحريصين.

انا ماما عمالة تفكرني اني ابقي اديها فكرة قبلها اني كان عندي حساسية في الصدر ، عشان تشوف لو هاتبقي غلط مع البنج او يبقوا عاملين حسابهم يعني، ومفروض هو بيسأل بردو اذا كان عندك اي حاجة لو تعرفي لو مفيش معرفش بقي.


ايمى حبيبتى الحمدلله انك اتطمنتى و بنج لية يابنتى هو مش انتى ان شاء الله هتولدى طبيعى هو دة كمان فى بنج؟ ولا قصدك على الابيديورال؟؟؟؟



بسبس يا ندلة انتى فيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و
السلام عليكم

مين هنا
أ
توتا حبيبى والله انا هنا اهو بس معلش الويندوز منه لله كان واقع والله

الراجل نزلى ويندوز مضروب فا لما انا نزلت انتى فيرس حلو عليه فا راح شاف الويندوز فيرس ووقعه هع هع هع هع

شوفتى النصاحه

فا والله خليت جوزو نزلى ويندوز جديد ولسه جايبهولى حالا ودخلتلكوا علطووووووووووول
ط
انا جييت:(
و
اهلا يا طماطمايه
ط

طمطمايه عامله ايه ؟

مزاجى وحش اوووووووووووووووى


الحمدلله:(
ط

اهلا يا طماطمايه

اهلا بيكى يا واحه الحب عرفينى بيكى
و
ميرو صيدلانيه من القاهرة

وانتى
ط
انا بطه من المنصورة ليسانس حقوق بما انك صيدلانيه بقى اسألك هيا حقن التثبيت بتاعت الحمل لازم تتاخد فعلا بسرنجه تخينه ولا عادى اصلى الصيدلى بيبعتلى سيرنجات سنها تخين اوى
أ
فى ايه مالكوا يا بنات؟

كدا اجى تزعلوا؟؟؟؟؟؟؟؟
و
ايوه صح يا جميل

لازم بسرنجه 5سم علشان متكلكعش ولانها في محلول زيت
ط

فى ايه مالكوا يا بنات؟

كدا اجى تزعلوا؟؟؟؟؟؟؟؟


ازيك يا بسبس عامله ايه واخبار النونو ايه ؟

انا زعلانه اوى:(:(:(ومش عارفه اطلع نفسى من المود وخايفه ضغطى يعلى اكتر:(:(:(


ايوه صح يا جميل

لازم بسرنجه 5سم علشان متكلكعش ولانها في محلول زيت

مرسيه يا ميروو يلا اهى بايظه بايظه الحمل دة كله عذااااااااااااب اصلا
و
طماطمايه;11070732:
ازيك يا بسبس عامله ايه واخبار النونو ايه ؟

انا زعلانه اوى:(:(:(ومش عارفه اطلع نفسى من المود وخايفه ضغطى يعلى اكتر:(:(:(

مرسيه يا ميروو يلا اهى بايظه بايظه الحمل دة كله عذااااااااااااب اصلا



انتي في الشهر الكام يا بطه
ط
انا فى اول التامن يا ميرو بس بيجيلى مغص جامد والدكتور شاكك انها انقبضات فى الرحم فكتبلى حقن اعتقد انها تثبيت
أ
مالك يا طمطم فى ايه بس؟؟؟؟؟
و
طيب وفي حاجه تانيه غير المغص ؟

ربنا يكملك بخير وتقومى بالسلامه
ط
حاسه انى غبيه واوفر وانانيه بقالى كام يوم حاسه ان محمود مش مركز معايا ومضيقه منه وجيت انهارده قولتله كلمتين ملهومشى لازمه وبعدين فهمت انه عندة مشكله وهو مبيحكيش :( ولا عارفه اصلح الموقف دلوقتى ولا بعمل حاجه خالص غبيه انا غبيه كنت واثقه ان فى حاجه عندة بس لازم الغباء يشتغل
أ
انا روحت للدكتور وقالى ان النونو لسه راسه لتحت وقالى ابتدى اتمشى كل يوم نص ساعه وكلام كتيييييييييييييييير

واحتمال اتمشى انهارده مع جوزو بس هو قالب وشه عليا وبيتلككلى كدا من غير سبب يلا ربنا يهدى
و
معلش ده توتر نتيجه الحمل وهو اكيد مقدر ده

صالحيه كده بكلمتين حلوين:086:;)
X