شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
أ
قوى مين يا ماما هههههههههههههههه

دا قوى للضعاف امثالك ههههههههههههههههه

انا بقى اخدت 3 ملينات مختلفه وبردو مفيش ههههههههههههههههههههههه

انا الدكتور قالى لو البواسير جات فى الولاده هيدخلها تانى عادى ومش هتعمل مشاكل ان شاء الله
m
طيب كويس انك روحتي روحتي كشفتي ياطمطم ولا لا
م
أ
طماطمايه;11071080:

اةةةةةةةةةة انا كانت مشكلتى فى الاسم دة انه حرف الياء وقولت الواد هيبقى فى 1-17 و2-19 فى الاواخر فى الفصووول هههههههههه وفى الاخر قولت هو يطلع نبيه وفطن زى ابوة:D ويبقى فى فصل المتفوقين ويخلص نظريه بردو



هههههههههههههه واحنا كمان بس انا سبحان ما خلى جوزى يرضى عن الاسم والله

مش مصدقه نفسى هههههههههههههههههه
ط
سالنور يا نادو عامله ايه فرجيناااااااا


وبعدين بصيت للمشبك وطمعت فيه ههههههههههههههههههه

مامته مين كليها كله في بطنك وماتحرميش نفسك من حاجه


هههههههههههههههه فعلا القناعه كنز لا يفنىىىىىىى
m
كوباية مايه;11071091:
قوى مين يا ماما هههههههههههههههه

دا قوى للضعاف امثالك ههههههههههههههههه

انا بقى اخدت 3 ملينات مختلفه وبردو مفيش ههههههههههههههههههههههه

انا الدكتور قالى لو البواسير جات فى الولاده هيدخلها تانى عادى ومش هتعمل مشاكل ان شاء الله

انتي اصلا عرفتي ان جالي ضيق تنفس وماشيه علي بخاخه وطلع عندي انيما واخدت حقن كده في المستشفي
وكمان وانا خارجه ياختي دخلت الحمام لقيت دم كتير نازل من المنطقه ده
بواسير في الاخر
م
أ
ندى الحاجات حلوه اوى اوى بس حاسه ان اول بتاعة دى خفيفه خالص على انه يلبسها اول ما يتولد
m
البافتات حلوه بس مش عارفه ايه ال انتي حطيتها في الاول
m
مشمش ام محمد;11071111:

حلو اوي اللكلوك ده ياختي ياعسل
م
ركزوا معايا بئا اله

أ
miko85;11071108:
انتي اصلا عرفتي ان جالي ضيق تنفس وماشيه علي بخاخه وطلع عندي انيما واخدت حقن كده في المستشفي
وكمان وانا خارجه ياختي دخلت الحمام لقيت دم كتير نازل من المنطقه ده
بواسير في الاخر



يا خرابى

الف سلامه عليكى
يالهوى هو انا غيبت كتير اوى كدا

الف سلامه بجد بعد الشر عنك

الف لا بعد الشر عنك :025:
ط
عسل اوى الحاجات يا نادوو كميييييييييله خالص


طيب كويس انك روحتي روحتي كشفتي ياطمطم ولا لا

قالى على حقن اخدها هيا مثبته فى التليفون لانه مش موجود انهارده الخميس وبكرة الجمعه ربنا يسهل السبت واروح

m
بسبس فاضللك حاجه تانيه ولا خلاص خلصتي حاجات ياسو بيه
أ
حلوين اوى اوى ال 3 تى شيرتات دول يا ندى بجد

شكل خامته حلوه
م
m
مشمش ام محمد;11071124:
ركزوا معايا بئا اله


ده تيشترتات ولا بجامات والمقاسات كام والسعر باه
م
أ
miko85;11071128:
بسبس فاضللك حاجه تانيه ولا خلاص خلصتي حاجات ياسو بيه



لا فاضلى بس اجيب طقم شربات عشان ابقى البسهومله على لبس الخروج

وفاضل بقى كل حاجات العنايه والحاجات دى

يعنى الببرونه والشامبو والليفه والفرشه السبرتو

بس هجيبهم اول فبراير ان شاء الله وانا رايحه للدكتور هعدى اجيبهم
م
هخلص اهه وارد على كل الي عاوزينه
X