اه ان شاء الله
الدكتور كان بيسئلنا والله المره اللى فاتت استقريتوا على ايه وقولناله قالنا جميييييييل :02:
اة ياسين جميل اوى هوووووووووووووووووووو من الاسماءء الاربعه الى انا ومحمود محتارين فيهمممممممم ونسبته 70% لحد دلوقتى :03:
اه ان شاء الله
الدكتور كان بيسئلنا والله المره اللى فاتت استقريتوا على ايه وقولناله قالنا جميييييييل :02:
بقلكم ايه هو المشبك بيجيب امساك؟؟؟
انا اصلى ورايا قرص مشبك قد الفطيره المشلتته وعينى رايحه جايه عليه بس خايفه من الامساك
صحييييييييح انا هبطل اخد هرمون الغده الدرقيه كمان يومين ادعولى بقى
عشان انا خايفه قوووووووووووووووووووووى
كوباية مايه;11070991:
بقلكم ايه هو المشبك بيجيب امساك؟؟؟
انا اصلى ورايا قرص مشبك قد الفطيره المشلتته وعينى رايحه جايه عليه بس خايفه من الامساك
صحييييييييح انا هبطل اخد هرمون الغده الدرقيه كمان يومين ادعولى بقى
عشان انا خايفه قوووووووووووووووووووووى
لا مش بيجيب امساك ولا حاجه
ربنا يقومكوا بالسلامه يارب
طماطمايه;11071038:
اديهاااااااااااااااااااااااااااااااااا يابسبس اديها وادينى :040:
ربنا يخليكى يا ميروو انتى بتشتغلى ولا لا؟
ازيكم ياعيال بسبس كنتي فين وحشيني اووي يابت يابطه
ههههههههههههههههههه طيب يا طمطم ربنا معاكى ويارب تسمى انتى كمان الاسم
انا شايله الغده اصلا ههههههههههههه يعنى ولا نشاط ولا كسل هع هع هع
واحة الحب..;11071074:
ههههههههه
بشتغل يا جميل الحمد لله مفتشه صيدلانيه
ميكووووووو اخيرا لقيت حد زملاء:093::093:
منورة يا جميل
ربنا يخليكى يا بسبس