شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
ط

اه ان شاء الله

الدكتور كان بيسئلنا والله المره اللى فاتت استقريتوا على ايه وقولناله قالنا جميييييييل :02:

اة ياسين جميل اوى هوووووووووووووووووووو من الاسماءء الاربعه الى انا ومحمود محتارين فيهمممممممم ونسبته 70% لحد دلوقتى :03:
ط

بقلكم ايه هو المشبك بيجيب امساك؟؟؟

انا اصلى ورايا قرص مشبك قد الفطيره المشلتته وعينى رايحه جايه عليه بس خايفه من الامساك

صحييييييييح انا هبطل اخد هرمون الغده الدرقيه كمان يومين ادعولى بقى

عشان انا خايفه قوووووووووووووووووووووى


على حد علمى مبيجبش امساك مسمعتش عنه الكلام دة قبل كدة ههههههههههه هو سمعته كويسة بصراحه انتى بتخدى هرمون الغدة الدرقيه عندك كسل ولا نشاط بقى؟
و
كوباية مايه;11070991:
بقلكم ايه هو المشبك بيجيب امساك؟؟؟

انا اصلى ورايا قرص مشبك قد الفطيره المشلتته وعينى رايحه جايه عليه بس خايفه من الامساك

صحييييييييح انا هبطل اخد هرمون الغده الدرقيه كمان يومين ادعولى بقى

عشان انا خايفه قوووووووووووووووووووووى



لا مش بيجيب امساك ولا حاجه

ربنا يقومكوا بالسلامه يارب
m
ازيكم ياعيال بسبس كنتي فين وحشيني اووي يابت يابطه
أ
ههههههههههههههههههه طيب يا طمطم ربنا معاكى ويارب تسمى انتى كمان الاسم

انا شايله الغده اصلا ههههههههههههه يعنى ولا نشاط ولا كسل هع هع هع
m
واحه الحب انا كمان خريجه صيدله
أ
ربنا يخليكى يا واحة الحب وعقبالك يارب


ميكو حبيبى والله انتى كمان وحشتينى جدا انا هنا اهو وان شاء الله مش اغييب عنكو غير وقت الولاده بقى دعواتكوا
ط

لا مش بيجيب امساك ولا حاجه

ربنا يقومكوا بالسلامه يارب


اديهاااااااااااااااااااااااااااااااااا يابسبس اديها وادينى :040:

ربنا يخليكى يا ميروو انتى بتشتغلى ولا لا؟
أ
اسكتى يا ميكو فاكره الملين اللى كنتى قولتيلى عليه؟؟

ولا عمل معايا اى حاجه ههههههههههههه

قاعده اقول دلوقتى هحس بمغص دلوقتى هحس بمغص بس على مين ههههههههههههههههه
م
سالخير حد هنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بنات عايزه اوريكم حاجاااات
m
ايوا يعني كنتي فين بردو ماقولتليش بتعملي ايه اخو جوزك جه ولا لا
أ
هههههههههههههههه عينى ليكى يا طمطم يلا تعالى ناكلوا سوا


كان عندى 3 اقراص مشبك بقولك بالحجم العائلى دا

قولت لجوزى ينزل قرص لمامته
وبعدين بصيت للمشبك وطمعت فيه ههههههههههههههههههه
m
ده قوي جداا
اسكتي مش انا جالي بواسير بس بابا قلي خدي باه 15 نقطه علي نصف كوبايه علشان البواسير ده
وعمل معايا باه
m
ورينا يامشمش
و
طماطمايه;11071038:
اديهاااااااااااااااااااااااااااااااااا يابسبس اديها وادينى :040:

ربنا يخليكى يا ميروو انتى بتشتغلى ولا لا؟



ههههههههه

بشتغل يا جميل الحمد لله مفتشه صيدلانيه

ميكووووووو اخيرا لقيت حد زملاء:093::093:
منورة يا جميل




ربنا يخليكى يا بسبس
أ
الويندوز اللى نزلته مكنش اصلى فا لما نزلت انتى فيرس كويس راح شاف ان الويندوز دا مفيرس راح موقعهولى

شوفتى الحمايه ههههههههههههههههه

واه اخو جوزى جيه الحمدلله بس مطلعش لغاية دلوقتى يشوف الشقه وحنا قولناله 4 او5 مرات وهو بيتهرب فا مش هنقوله تانى
m
مامته مين كليها كله في بطنك وزماتعرفيش نفسك من حاجه
ط

ازيكم ياعيال بسبس كنتي فين وحشيني اووي يابت يابطه

الحمدلله يا ميكووو انتى وحشتينى اوى صحتك عامله ايه انا اخيرا جيت المنصورة امبارح تخيلى جايه الطريق الى المفروض ساعتين 6 ساعات واكتر كنت حاسه انى مش هووووووووصل


ههههههههههههههههههه طيب يا طمطم ربنا معاكى ويارب تسمى انتى كمان الاسم

انا شايله الغده اصلا ههههههههههههه يعنى ولا نشاط ولا كسل هع هع هع

اةةةةةةةةةة انا كانت مشكلتى فى الاسم دة انه حرف الياء وقولت الواد هيبقى فى 1-17 و2-19 فى الاواخر فى الفصووول هههههههههه وفى الاخر قولت هو يطلع نبيه وفطن زى ابوة:D ويبقى فى فصل المتفوقين ويخلص نظريه بردو
م
ايه رايكم في دول الاولانيه دي عشان ساعه ما يتولد عطول باذن الله احطه فيها



m
واحة الحب..;11071074:
ههههههههه

بشتغل يا جميل الحمد لله مفتشه صيدلانيه

ميكووووووو اخيرا لقيت حد زملاء:093::093:
منورة يا جميل




ربنا يخليكى يا بسبس

مفتشه فين
اه احنا زملاء انا خريجه 2007 الحمدلله
X