شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
m
بناتى حياتى;11067787:
يااااااااااااااارب

بتول الصبح شافت لكلوك لنونو اعدت تقولى بتاعى انا هلبسة

النونو وحشة وبتضربنى
واهى فاتحا وصلة عياط دلوقتى عشان قولتلها ابعدى عن التلفزيون

النونه بتضربها ههههههههه

عسل والله
m
غدير لسه صايحه ياهانم ولا كنتي بتعملي ايه
d
موها حبيبى ازيك يا قمر وبتول العسل والنونه
هوبا انا الحمد لله بخير والولاد والى مطلع عينى بلال ومذاكرته بجد هوا الى بياخد طاقتى
اما منه الله سايباها منطلقه ف البيت تكسر وتقع وتبهدل الدنيا وعلى اخر اليوم بروق اما ينامو طبعا وكل يوم ع دا الحال
ص
الحمد لله
ما شاء الله يا ميكو
d
طمطومه انتى هنا
d
مورو حبيب البى ازيك وازى النونو واخباره ايه والحركه معاكى عامله ايه
d
حلو الاسم بتاعك ده يا موها ربنا يخليلك بنوتاتك يارب وتفرحى بيهم
C
بناتى حياتى;11067787:
يااااااااااااااارب

بتول الصبح شافت لكلوك لنونو اعدت تقولى بتاعى انا هلبسة

النونو وحشة وبتضربنى
واهى فاتحا وصلة عياط دلوقتى عشان قولتلها ابعدى عن التلفزيون

من اولها كده ابتدت ربنا يستر لما تيجي بقي.

miko85;11067797:
طيب تخيلي انا حسيت بالحركه متاخره دلوقتي والله صحيت من كتر الخبط بحس االبطن مش بتحرك بتنط ماشاء الله نشيطين اووي بس معرفش مين فيهم ال بيعمل كده


انتي ممكن الحركة عندك تبقي اقل شوية عشان المكان زانق عليهم مش واسع
d
بنات انتو بتعرفو نوع الجنين ف الشهر الكام
وكمان اول حركه للبيبي حسيتو بيها امتى
m
طيب يام بلال انتي بتعرفي تقعددي مع كابتن هيمه براحتك ههههه
ولا اصلي انا بقول لما اجيب العيال مش هاعرف اعيش رومانسيه ولا اقعد مهاه لوحدنا
صح الكلام ده ولا ايه
d
انا جبت امبارح بامبرز للنونو هههههههههههههههه كمنت بعمل شوبنك ولاقيت عليه عرض رحت جبت
ص
الحمد لله ازيك انتى يا جميله
وفى الشهر الكام دلوقتى وازى بلال ومنه
مها اخترتى اسم ايه ان شاء الله
d
انا مبعدش مع هيما براحتى الا ف وقتين الاول لما بلال بيروح الدرس بيعد ساعتين تقريبا اقوم انا منيمه منه الله
والتانى لما بينامو طبعا وده بيبقا ع الساعه كده وغالبا بيكون ابوهم نام هوا كمان يعنى ساعات يفوق وساعات يصعب عليا اسيبه ينام هههههههههههههههههههههه
d
انا فى الشهر الرابع يا مورو وانتى؟
C
اقولكم علي حاجة ومتضحكوش ولا تتريقوا عليا :040::040::040::040:
مش انا امبارح لسه واخدة بالي وبالصدفة كمان عشان كنت بشوف سعر الدوا الجديد مكتوب كام علي العلبة وكام شريط وكدهن فبصيت بالمرة علي اللي باخده دلوقتي كمان من فترة، بتاع الحموضة، لقيته مكتوب عليه قبل الاكل قمت مصوتة لجوزي، قلتله الحق ده متوب قبل الاكل وانا باخده بعد مع الباقي كله مرة واحدة :040::040::040::040:
فقاللي وانتي باقلك فترة بتاخديه بعد، قلتله ما ساعة ما كتبته اصلا مخدتش ابلي خالص ده انا ذكية جدا ، فعلا لو اتاخد قبل الاكل مفروض عشان يعمل مفعول والاكل ميكبسش عليا، غباء مستحكم، المهم قعد ضحك ويرتيق عليا، بس خلاص سكته :040::040::040:
d
ابقى خلى بالك يا ميكو واهى مره تعلمك تقرى النشره قبل اما تاخدى اى علاج ربنا يقومك بالسلامه
C
daloo3t_hemo;11067880:
بنات انتو بتعرفو نوع الجنين ف الشهر الكام
وكمان اول حركه للبيبي حسيتو بيها امتى


من الرابع كده ان شاء الله لو حظك كويس والبيبي امور وشطور ومبين نفسه، انا عن نفسي معرفتش إلأ في اخر الخامس تقريبا واتأكدت تاني في نص السادس، بس اظن كده اني كان ممكن اعرف لو رحت عملت السونار بره من بدري كنت عرفت، بس انا اعتمدت علي دكتورتي للأسف وهي رخمة في كده.

الحركة بقي من نص الخامس كده بردو ان شاء الله الاغلب يعني بس ممكن تبقي قبل.
d
هوبا انتى ف الكام وعرفتى النوع ولا لسه
m
انا عرفت نوع الجنس في نصف الرابع والحركه باخ حسيت بيها في اواخر الخامس اول السادس

m
CuTie KaTkOoTa;11067873:
من اولها كده ابتدت ربنا يستر لما تيجي بقي.



انتي ممكن الحركة عندك تبقي اقل شوية عشان المكان زانق عليهم مش واسع

بس انا حاسها كتير يايمي مش عارفه صح ولا لا
خصوصا في الصباح الباكر
X