اه اصعب حاجه المبوسه فعلا
هههههههههههههه بجى فى نص الكلام وامشى
بصوا هوا لو النونو مغمض عينه نقلهم معلشى نايم ههههههههه
شات بنات مصر لشهر محرم1431
ص
15-01-2010 | 09:00 PM
L
15-01-2010 | 09:00 PM
يوميز انتى ربطى بطنك؟؟
م
15-01-2010 | 09:01 PM
بيقولوا رباط البطن ده غللللللللللللللللط
ص
15-01-2010 | 09:02 PM
دودى يوسف عامل ايه دلوقتى يا جميله
وبتستعملى بادز
وولدتى بكام معلشى
وبتستعملى بادز
وولدتى بكام معلشى
y
15-01-2010 | 09:02 PM
مفتنيش كتير
ميرو طظ فيها مع احترامى الشديد ليكم انتوا الاتنين
اصل نا كمان حصلت معايا بس مع ابن خالى
الولد اصغر منى بيجي 8 سنين ولا حاجه ولاقيته مره مغير اسمه كاتب اسمه وشايل اسم ابوه وحاطط لقب امه
اتحرق دمى اوى انه ينسب نفسه لامه وخالى يشيل اسمه
رحت قايله لامى وقعدت تقوحنى وتقولى استحاتله يكون هو كده
وراحت ماما قايله لخالى ههههههههههههه راح طبعا كلم ابنه في التلفون شطفه وبهدل بكرامته الارض
ومن ساعتها والواد عاملى بلوك عشان فتنت عليه
بس انا ماقلتش لامى الا لما اتكلمت معاه الاول وقلتله ليه يابنى تنسب نفسك لام مش ابوك
قاوحنى وال ايه قالى تلاقي الفيسبوك كان معلق معاكى وانت كان بيتهيالك وانا اصلا كنت عملاله برينت سكرين هههههههههههههههههه
ميرو طظ فيها مع احترامى الشديد ليكم انتوا الاتنين
اصل نا كمان حصلت معايا بس مع ابن خالى
الولد اصغر منى بيجي 8 سنين ولا حاجه ولاقيته مره مغير اسمه كاتب اسمه وشايل اسم ابوه وحاطط لقب امه
اتحرق دمى اوى انه ينسب نفسه لامه وخالى يشيل اسمه
رحت قايله لامى وقعدت تقوحنى وتقولى استحاتله يكون هو كده
وراحت ماما قايله لخالى ههههههههههههه راح طبعا كلم ابنه في التلفون شطفه وبهدل بكرامته الارض
ومن ساعتها والواد عاملى بلوك عشان فتنت عليه
بس انا ماقلتش لامى الا لما اتكلمت معاه الاول وقلتله ليه يابنى تنسب نفسك لام مش ابوك
قاوحنى وال ايه قالى تلاقي الفيسبوك كان معلق معاكى وانت كان بيتهيالك وانا اصلا كنت عملاله برينت سكرين هههههههههههههههههه
م
15-01-2010 | 09:05 PM
هههههههههههههههههه وقع في شر اعماله يا يميم ههههههههههههههههههههههههه
L
15-01-2010 | 09:07 PM
صوت العيون;11076586:
دودى يوسف عامل ايه دلوقتى يا جميله
وبتستعملى بادز
وولدتى بكام معلشى
الحمد لله يا قمر
بادز ايه لو للصدر بستعمل بتوع لافلى اللى بيتغسلو
ولدت ب 4000
y
15-01-2010 | 09:08 PM
اه يا دودى انا الدكتور قالى من تانى اسبوع للولاده البسي كورسيه بس يكون مستعل قبل كده عشان الجديد بيبقى مشدود اوى على البطن
وقالى البسي حزام بطن كمان عادى واعملى التمرينات بس انا للامانه العلميه معملتش ولا تمرين لان تمارين البطن دى بتعملى دوخه جباره عشان اصلا ضغطى واطى
وكمان كسلت او بمعنى اصح استهبلت هههههههههههه
ندى انت غيرتى اسمك ليه ياست ابوها
على فكره البت مها هانتولد بكره isa يللا ادعولها بقى ربنا يقومهم بالسلامه هى وبنتها
مورو ولو النون نايم في ناس بترخم وتصحيه عادى ال ايه تقولك سييه هينام تانى على ايدى اصل بحبب اوى اشيل العيال النونات :(
اللى هايولد قيصري بقى
قولوا من دلوقتى لجوزك او مامتك ماتخليش حد يدخل عليكى الاوضه الا لما تفوقي
لان لما بتكونى واخده بنج وبتفوقي منه ده عندى اصعب من حركه اول يوم
الناس كلها بتتكلم حواليكى وكلامهم عامل زى مايكون سكاكين بتتغرز فيكي هههههههههههههه
وقالى البسي حزام بطن كمان عادى واعملى التمرينات بس انا للامانه العلميه معملتش ولا تمرين لان تمارين البطن دى بتعملى دوخه جباره عشان اصلا ضغطى واطى
وكمان كسلت او بمعنى اصح استهبلت هههههههههههه
ندى انت غيرتى اسمك ليه ياست ابوها
على فكره البت مها هانتولد بكره isa يللا ادعولها بقى ربنا يقومهم بالسلامه هى وبنتها
مورو ولو النون نايم في ناس بترخم وتصحيه عادى ال ايه تقولك سييه هينام تانى على ايدى اصل بحبب اوى اشيل العيال النونات :(
اللى هايولد قيصري بقى
قولوا من دلوقتى لجوزك او مامتك ماتخليش حد يدخل عليكى الاوضه الا لما تفوقي
لان لما بتكونى واخده بنج وبتفوقي منه ده عندى اصعب من حركه اول يوم
الناس كلها بتتكلم حواليكى وكلامهم عامل زى مايكون سكاكين بتتغرز فيكي هههههههههههههه
م
15-01-2010 | 09:08 PM
بنات حقا البيبي اول ما يتولد منلبسهوش بامبرز ويلبس كوافيل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بتخانق مع ماما بقولها لا بامبرز بتاع نيو بورن
y
15-01-2010 | 09:09 PM
فيلعبه حلوة اوىعلى الفيسبووك لاحسالىنافوخى
اظرف حاجه فيها ان الهيلث بتاعها كل مايخلص بيرجع يشحن نفسه تانى بس بعد بتاع ربع ساعه كده
اظرف حاجه فيها ان الهيلث بتاعها كل مايخلص بيرجع يشحن نفسه تانى بس بعد بتاع ربع ساعه كده
y
15-01-2010 | 09:11 PM
مشمش ام محمد;11076620:
بنات حقا البيبي اول ما يتولد منلبسهوش بامبرز ويلبس كوافيل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بتخانق مع ماما بقولها لا بامبرز بتاع نيو بورن
سيبك من امك
ده كان زمان كافوله ايه وبتاع ايه ده كان الدكتور ياكلك والممرضات يتريقوا عليكى
معدش في كوافيل من زمن يابنتى دول انقرضوا مع الديناصورات من زماااان :041::093:
م
15-01-2010 | 09:11 PM
هههههههههههههههه الحمد لله هولد بعيد عن البشر يا يميم مش هشوف غير امي وجوزي باذن الله بس يارب اولد طبيعي
يميم انا اسمي التاني اتشال في حركه الجزاير ومصر ده اكونت جديد بئا هههههههههههه
يميم انا اسمي التاني اتشال في حركه الجزاير ومصر ده اكونت جديد بئا هههههههههههه
م
15-01-2010 | 09:12 PM
الكوافيل الي شوفتها هنا ايل بلزق دي من الاجناب مش عارفه لزمتهم ايه طيب وعليهم شكل دباديب وحوارات ولا دول فوق البامبرز ولا ايه بالضبط
y
15-01-2010 | 09:13 PM
ااااااااااه معلش ياندى مكنتش اعرف انك هتعدى في كفر الشيخ
لا بلاش بقى عربيه
هاتى اى حاجه شيلي فيها النونو
ان شاء الله سبت غسيل هههههههههههه
شكلك يبقى حلو اوى وانت حطاه في السبت ولافحاه على راسك وماشيه
لا بلاش بقى عربيه
هاتى اى حاجه شيلي فيها النونو
ان شاء الله سبت غسيل هههههههههههه
شكلك يبقى حلو اوى وانت حطاه في السبت ولافحاه على راسك وماشيه
m
15-01-2010 | 09:15 PM
*عروس حبيبى*;11076354:
السلام عليكم ياقمرات ايه اخباركم
ماشيمارو ياجميله ان عندى بيبى ليس الحمرا وشغاله معايا زى الفل ماشاء الله ولا قوة الا بالله ومش معقده نهائى
طب يا جميله قوليلى بتستعمليها ازاى ؟
بتملى الميه الاول وبعدين ايه وبعدين ايه علشان قعدت قريت المانيوال بس مش عارفه خفت اشغلها مش عارفه ليه :037:
والشعر مبلول ولا ناشف؟
DodyCat;11076406:
ميرو وحشتينى الحمد لله يا قمر يوسف بخير بكره هنعيد التحليل ان شاء الله
بوسى ربنا يخليكى يا قمر انا ويوسف الحمد لله
ازيك يا دودىىىىىىىىىىى
يوسف عامل ايه دلوقتى والنسبه طلعت كام؟
y
15-01-2010 | 09:15 PM
مشمش ام محمد;11076643:
الكوافيل الي شوفتها هنا ايل بلزق دي من الاجناب مش عارفه لزمتهم ايه طيب وعليهم شكل دباديب وحوارات ولا دول فوق البامبرز ولا ايه بالضبط
دول ياعبيطه هانم للى بيعلموا عيالهم انهم يسيبوا البامبرز ويعملوا فيالتويليت
حركه متقدمه كتير عليكى
بيتلبسوا ك بنتيهات يعنى بس عشان ماتسربش البيبي من البانتى القماش العادى بتكون مكسيه مشمع من بررا
فخمتى
م
15-01-2010 | 09:15 PM
ههههههههههههههههههههههههههههه
لا جيبت له شياله اهي ارحم من سبت الغسيل يا وليه
لا جيبت له شياله اهي ارحم من سبت الغسيل يا وليه
L
15-01-2010 | 09:16 PM
yomizo;11076618:
اه يا دودى انا الدكتور قالى من تانى اسبوع للولاده البسي كورسيه بس يكون مستعل قبل كده عشان الجديد بيبقى مشدود اوى على البطن
وقالى البسي حزام بطن كمان عادى واعملى التمرينات بس انا للامانه العلميه معملتش ولا تمرين لان تمارين البطن دى بتعملى دوخه جباره عشان اصلا ضغطى واطى
وكمان كسلت او بمعنى اصح استهبلت هههههههههههه
ندى انت غيرتى اسمك ليه ياست ابوها
على فكره البت مها هانتولد بكره isa يللا ادعولها بقى ربنا يقومهم بالسلامه هى وبنتها
مورو ولو النون نايم في ناس بترخم وتصحيه عادى ال ايه تقولك سييه هينام تانى على ايدى اصل بحبب اوى اشيل العيال النونات :(
اللى هايولد قيصري بقى
قولوا من دلوقتى لجوزك او مامتك ماتخليش حد يدخل عليكى الاوضه الا لما تفوقي
لان لما بتكونى واخده بنج وبتفوقي منه ده عندى اصعب من حركه اول يوم
الناس كلها بتتكلم حواليكى وكلامهم عامل زى مايكون سكاكين بتتغرز فيكي هههههههههههههه
انا اول ما فقت لقيت ماما واخواتى بيرغو زعقتلهم وجوزى كمان زعقلهم :037:
y
15-01-2010 | 09:16 PM
اه يادودى صحيخ انت ابنك كان فيالحضانه من الصفرا اخباره ايه ناو ؟
يارب يكون احسن
فرح برده هى وملك دوخونىة بالموضوع ده
وفرح هانم بعد ماخرجت من المستشفى رجعت تانى اقامه فيها لما خللت والناس كلا عرفتنى هناك وسيبتها باعجوبه
لميت المستشفى كلها عليا عياط هههههههههههههه
يارب يكون احسن
فرح برده هى وملك دوخونىة بالموضوع ده
وفرح هانم بعد ماخرجت من المستشفى رجعت تانى اقامه فيها لما خللت والناس كلا عرفتنى هناك وسيبتها باعجوبه
لميت المستشفى كلها عليا عياط هههههههههههههه
م
15-01-2010 | 09:17 PM
فخمت اصل انا مستحده يا يميم ههههههههههههههههههههههه لسا اول مره يا بيه