ملك حياتى;11076745:
ازيكم يا قمرات
يميم هو انتى بتعرفى جنس المولود امتى
اناعرفت على نص الخامس كده
DodyCat;11076704:
الحمد لله يا قمر اخر مرة رجعت ل 11
فى الاول النسبه كانت 12 ونص وبعدين نزلت ل 9 خرج من المستشفى تانى يوم طلعت ل 11 روحت لدكتور كبير قالى رضعيه
كتير ونعيد التحليل يوم السبت وهنعده بكره ان شاء الله
قوليلى هو فى اعراض غير اصفرار الوش وخفت امتى؟
ان شاء الله خير وتكون نزلت شويه حللوين:083:
بصي هو اهم حاجه ان النسبه تنزل عن 10 بعد كده مايكونش في خطر ولا اى حاجه
انا فرح كانت 8 بعد رابع يوم ولاده وخرجت من المستشفى بعدها بيوم حللت لاقيتها 11.5
فوت يوم وحللت لاقيتها 16 خدوها منى على الحضانه على طول واعدت تلات ايم فيها تحت تلات او اربع اجهزة من اللى لونهم ازرق دى
وبعد يومين شالوا جهاز منهم وخلوا الباقي عليها تتشال منهم وقت الرضاعه بس
كنت بروح كل شساعتين تلاته ارضعها في الحضانه عشان كنتمقيمه في نفس المستشفى
وبعدين لاقيتها بتنزل الحمد لله وخرجت انا وهى كانت النسبه 10.8
بس كده روحت بيها لدكتور تانى قاللى رضعيها كويس بس وعرضيها كل يوم 10 -15 دقيقه للشمس في فتره قبل الساعه 10 الصبح وبعد الساعه 4 العصر مع الرضاعه الكتير وانسي بقى
بس طولت معاها لحد ماراح اللون كله منها
كان في عينها ووشها وجسمها كله
مافيش اعراض تانيه الحمد لله