شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
y
DodyCat;11076664:
انا اول ما فقت لقيت ماما واخواتى بيرغو زعقتلهم وجوزى كمان زعقلهم :037:



انا كان ناس تانيه هى اللي بترغي وكنت عماله اقولهم بسسسسسس اسكتوا بسسسسسس
ياماما سكتيهم
ههههههه

بس هما مكنوش بيبسوا :039:

اللى كان طالع عليا بسسسسسسسس وعارفه انا بقول ايه ومش قادره اسكت نفسي هههههههه

ايام ملك قلت لماما طلعيهم برا الناس دى
y
والواد اخويا الرخك كان عمال بيضحكنى عشان افوق بسرعه
بس ايه كنت هاقتله لو ككنت طولته وقتها
ههههههههههههههه

احلى حاجه حقن المخدر اللى كانوا بيدوهالى كمسكن ههههههههههه
كنت اخدها من هنا قبل مالابرا تخرج من جلدى اشوف الناس كلها دخلت في بعضها واحس انى في كوكب تاتى
م
العيال باقيتهم راحوا فين
L
mashimaro16;11076655:



ازيك يا دودىىىىىىىىىىى
يوسف عامل ايه دلوقتى والنسبه طلعت كام؟

الحمد لله يا قمر اخر مرة رجعت ل 11


yomizo;11076672:
اه يادودى صحيخ انت ابنك كان فيالحضانه من الصفرا اخباره ايه ناو ؟
يارب يكون احسن
فرح برده هى وملك دوخونىة بالموضوع ده
وفرح هانم بعد ماخرجت من المستشفى رجعت تانى اقامه فيها لما خللت والناس كلا عرفتنى هناك وسيبتها باعجوبه
لميت المستشفى كلها عليا عياط هههههههههههههه

فى الاول النسبه كانت 12 ونص وبعدين نزلت ل 9 خرج من المستشفى تانى يوم طلعت ل 11 روحت لدكتور كبير قالى رضعيه
كتير ونعيد التحليل يوم السبت وهنعده بكره ان شاء الله
قوليلى هو فى اعراض غير اصفرار الوش وخفت امتى؟
*
ازيك يا دودى
مبرووووووووووووووووووووك يا جميل ما شاء الله ربنا يخليهولك يارب
حمدالله على سلامتك يا جميل انتى ويوسف
L
Eng. BoB;11076708:
ازيك يا دودى
مبرووووووووووووووووووووك يا جميل ما شاء الله ربنا يخليهولك يارب
حمدالله على سلامتك يا جميل انتى ويوسف

بيبو الله يسلمك عقبالك يا قمر
ع
ازيكم يا قمرات



يميم هو انتى بتعرفى جنس المولود امتى
y
ملك حياتى;11076745:
ازيكم يا قمرات



يميم هو انتى بتعرفى جنس المولود امتى



اناعرفت على نص الخامس كده

DodyCat;11076704:
الحمد لله يا قمر اخر مرة رجعت ل 11



فى الاول النسبه كانت 12 ونص وبعدين نزلت ل 9 خرج من المستشفى تانى يوم طلعت ل 11 روحت لدكتور كبير قالى رضعيه
كتير ونعيد التحليل يوم السبت وهنعده بكره ان شاء الله
قوليلى هو فى اعراض غير اصفرار الوش وخفت امتى؟


ان شاء الله خير وتكون نزلت شويه حللوين:083:

بصي هو اهم حاجه ان النسبه تنزل عن 10 بعد كده مايكونش في خطر ولا اى حاجه
انا فرح كانت 8 بعد رابع يوم ولاده وخرجت من المستشفى بعدها بيوم حللت لاقيتها 11.5
فوت يوم وحللت لاقيتها 16 خدوها منى على الحضانه على طول واعدت تلات ايم فيها تحت تلات او اربع اجهزة من اللى لونهم ازرق دى
وبعد يومين شالوا جهاز منهم وخلوا الباقي عليها تتشال منهم وقت الرضاعه بس
كنت بروح كل شساعتين تلاته ارضعها في الحضانه عشان كنتمقيمه في نفس المستشفى

وبعدين لاقيتها بتنزل الحمد لله وخرجت انا وهى كانت النسبه 10.8
بس كده روحت بيها لدكتور تانى قاللى رضعيها كويس بس وعرضيها كل يوم 10 -15 دقيقه للشمس في فتره قبل الساعه 10 الصبح وبعد الساعه 4 العصر مع الرضاعه الكتير وانسي بقى
بس طولت معاها لحد ماراح اللون كله منها
كان في عينها ووشها وجسمها كله

مافيش اعراض تانيه الحمد لله
أ
فى حد هنا؟
y
يتصفح الموضوع حالياً: 3 (3 من الأعضاء و 0 من الزوار) ‏yomizo, ‏white angel 85, ‏كوباية مايه+
م
انا هنا اهه يا كوبايه
أ
ازيك يا ندى انتى ويميم

يميم انتى فيييييييييين والله وحشانى ومش عايزه اصل لا اقع فى مطب
y
وانت كمان وحشانى يا بسبس
انا اصلي مابجيش هنا كتير
s
ميييييييييييين هنااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
y
ماشاء الله يابسبس بقيتي في الشهر التامن
هانت ربنا يقومكم بالسلامه انت والبيبي
م
اناهنا يا عيال اتجمعوا على بعض بئا وخلونا نرغي كتيرررر منوره يا توتا
أ
وانا كمان والله يا يميم مش هروح عند ماما الفتره الجايه عشان مش هقدر

هى هتجيلى بقى ان شاء الله

المهم بنوتاتك عاملين ايه؟
أ
اه يا يميم شوفتى هههههههههههههههههه خلاص هولد هههههههههههههههههههههه
أ
يا جماعه مها بناتى حياتى بتقولكوا هى مش قادره تدخل المنتدى وبتقلكوا هى هتولد بكره وادعولها
s
نددددددى ازيك يا قمر لسة كنت بتفرج على حاجاتك بتاعة البيبي كلها تجنن ماشاء الله:)
X