شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
y
طيب وانت عامله ايه يا يميم ؟؟
y
تمام الحمد لله وانت اخبارك يا يميم وازي البنات وجوزك يارب تكونوا كويسين ؟؟
s
yomizo;11077312:
طيب وانت عامله ايه يا يميم ؟؟


:047::047::047::047::057::057::057:
y
طيب هاتى توست يا بوسي وحطي عليه تونه وفلفل الوان وطماطم
وواحده تانيه عليها جبنه موزاريللا وطماطم وفلفل الوان وزيتون وحطيهم في المايكروييف او الفرن حبه صغننه بس تسيح الجبنه وكلوها سهله اهى وبالحاجات اللى عندك
s
البت يميم رجعتلها هرمونات الحمل باين
y
طب يميم ممكن ايه افكار تانى ؟؟
ثانيه واحده يا يميم هاقوم بس اغير لفرح ..
اوك يميم اتفضلي ... !!
y
sweet_toota;11077332:
البت يميم رجعتلها هرمونات الحمل باين



لا وحياتك بس حسيت لوهله انى بكلم نفسي:039: فعيشت الدور بس :013::013::013::094::041:
s
خلاص يابنتى متعمليش فى نفسك كدة
B
sweet_toota;11077255:
ربنا يخليكى يا ندى و عقبال ما تشوفيهم عليه

بوسى انا لسة بقول لجوزى انا زهقت من كل انواع الاكل و نفسى فى حاجات كدة بسطرمة و سجق و الاكل اللى مكالتوش من قرن دة

ااااه جيتى على الجرح و ضغطتى بكل قوتك ده انا همووووت عليهم
انا حسة انى بقيت اكبر اووى انى اخد بالى من الحجات اللى بكلها بقالى يومين ورا بعض بضرب كلوسلو من برة مع ان فيها مايونيز و من الممنوعات و بقيت اكتر من الشاى و النسكافية و كنتاكى اخلاقى باظت ههههههههههههه
م
الطماطم الصغننه اوي دي وتتقسم نصين وزيتون من يال هو باهت ده ومتقطع قطع يوناني باين تقريبا ولا اسباني حاجه كده وخس صغنون متقطع وجبنه متقطعه مكعبات وعليها شويه زعتر خفيف وتضربيه ده كله بحبه زيت زيتون وخل وليمون بس
s
انا اخدت على كدة بجد العيال معرفش مالهم يا يقضوها قراية فى اللى فات يا يقولوا كلمة و يجروا
B
yomizo;11077330:
طيب هاتى توست يا بوسي وحطي عليه تونه وفلفل الوان وطماطم
وواحده تانيه عليها جبنه موزاريللا وطماطم وفلفل الوان وزيتون وحطيهم في المايكروييف او الفرن حبه صغننه بس تسيح الجبنه وكلوها سهله اهى وبالحاجات اللى عندك

حلوة :042:دى اوووى و هو الكريب عجينته بتتعمل ازاى
s
ربنا يستر يا بوسى بس بجد همووووووت على بسطرمة بالذات
م
ياعيني يا يميم هي الي معاها 2 بيحصلها كده ههههه ربنا يستر
y
انا مش بقرا للى فات
بحس انى بقرا حاجات مرميه على جمب ماليش فيها
اللى فات مات ومافيش احسن من اللى جاى
م
بسطرمه ولا نشون ورنجه وسجق اااااااااااااه ياني هفتري بعد الولاده باذن الله
y
ندى انا حاساكى بالاسم العجيب بتاعك ام محمد ده
واحده حاطه العيل في طشت غسيل ( حتى محصلتيش طبق غسيل ) :) على راسها ومعاه مشنة قوطه على جمب الرصيف كده ههههههههههههههه
s
بنضيع وقت انا وانت بنضيع وقت
s
اة فكرتونى كنت بعمل دايت قبل الجواز و كل ما اقف على الميزان و اطلع تخنانة الدكتور يقلى انزلى يا ام محمد انزلى هههههههههههه
y
مشمش ام محمد;11077389:
بسطرمه ولا نشون ورنجه وسجق اااااااااااااه ياني هفتري بعد الولاده باذن الله


بيتهيالك ياحلوة
هتيجى تاكليهم هاتحسي انك بتاكليهم لاول مره في حياتك لانك قعدتى قرب السنه متكليش حاجه منهم ولا تدوقيها خالص

وبعدين انت هاتخلصي من الحمل ومحاذيره هايطلعلك الرضاعه بمحاذيرها
لان مش اى اكل ينفع تاكليه وانت بترضعي يابطه :) والاى النونو هايدعي عليى ومشس هاينمك من الغازات والانتفاخات والصويت
X