شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
y
د\امونة;11077541:
مرسي يا يميم ومرسي يا مشمش

طيب يلا ارغو في حاجة عاطفية :)

,انا لسة مخطوبة ومش هعرف اشارك في حوار الامهات


امم عاطفيه !!
بقالى كتير ماسمعتش الكلمه دى هههههههههههههههه

هاتجيبي هديه فلانتين ايه
وحماتك عامله ايه معااكى وايه اللىمزهقك ماتروحى تكلميه خطيبك

وهتجيبيلها هديه ام ايه

؟؟؟؟؟؟

العربي ام الاجنبي ههههههههههههه
m
حلو التيشيرت اللى فيه نونو بيبص ده ههههههه

انا على طول بلاقى الاسامى تحت بس محدش بيتكلم خالص
y
هههههه طب ماتفتكريش اى حاجه يعنى فيا لصيدله ؟؟
B
ااه صحيح يا عيال هتعملو ايه فى الفالنتين
يعنى الناس المتجوزين بيقولو لجوزهم هات فلوس عشان انزل اجيبلك هدية ؟؟؟
و كمان انا مقدرش الف لوحدى اعمل ايه؟؟ اريد حلا؟؟
m
ههههههههههه انا مكنتش اعرف ان النهارده الفلانتين اصلا
مش هو النهارده برده ؟
د
yomizo;11077562:
امم عاطفيه !!
بقالى كتير ماسمعتش الكلمه دى هههههههههههههههه

هاتجيبي هديه فلانتين ايه
وحماتك عامله ايه معااكى وايه اللىمزهقك ماتروحى تكلميه خطيبك

وهتجيبيلها هديه ام ايه

؟؟؟؟؟؟

العربي ام الاجنبي ههههههههههههه


انا زهقانة عشان خطيبي وحشني يا ستي :040:

وهدية الفلانتين ان شاء الله برفان وكرافت وكرت فيه كلام عاطفي هههههههههههه

حماتي كويسة معايا وبتحبني وان شاء الله هجيبلها خاتم دهب عشان ده اول واخر عيد ام ليا وانا عزباء بعد كده هنتقتصد ونكتفي ب كل سنة وانتي طيبة يا ست الحبايب هههههههههه


انتو هتجيبو هدايا فلانتين ايه؟ او جيبتو ايه وانتو مخطوبين
B
monyfofo;11077614:
ههههههههههه انا مكنتش اعرف ان النهارده الفلانتين اصلا
مش هو النهارده برده ؟

النهاردة ميييين احنا لسة فى ينااااير :017: سانتا اهووو لسة ماشى من اسبوعين
m
هههههههههههه انا خلاص دماغى لسعت كنت فاكره اننا فى شهر 2 :040::085:
د
yomizo;11077579:
هههههه طب ماتفتكريش اى حاجه يعنى فيا لصيدله ؟؟



الماضي انتهى لما عرفتها وعرفت ان انا حبيتها اكيد هههههههههههه

بكره صيدلة موووت ومش فاكرة منها غير العذاب, هيا بس شهاده عشان اتجوز واحد محترم :):025:
m
هههههههههه كله يهون فى سبيل الجواز
y
...........ز
د
Bossy22;11077606:
ااه صحيح يا عيال هتعملو ايه فى الفالنتين
يعنى الناس المتجوزين بيقولو لجوزهم هات فلوس عشان انزل اجيبلك هدية ؟؟؟
و كمان انا مقدرش الف لوحدى اعمل ايه؟؟ اريد حلا؟؟



يا بوسي انتي عندك ظروف حملك ربنا يقومك بالسلامة, كل اللي عليكي تعمليله عشوة حلوة على ضوء الشموع وحاجات احمرا وكلمتين دلع , اما الهدية بئة عليه هو ههههههههههه
B
د\امونة;11077636:
الماضي انتهى لما عرفتها وعرفت ان انا حبيتها اكيد هههههههههههه

بكره صيدلة موووت ومش فاكرة منها غير العذاب, هيا بس شهاده عشان اتجوز واحد محترم :):025:

و انا بردووو بكره طب الاسنان و بالنسبالى شهاده و منظر و خلاص :rolleyes:
y
يعنى اللى اتجوزوا محترمين من غير صيدله يفرسوكى بقى ولا ايه هههههههههههههههههه


انا باخد مرتب كل شهرلا ياروحى منه اعمل بيه اللى اناعاوزاه
وطبعا كل شهر لما بنفلس في اوله بحط من معايا منه ههههههههههههههههههيعنى كده حبه معايا وحبه للبيتت
انا بقى الفلانتين والانفيرستي بتاعنا بينهم وبين بعض بتاع اسبوعين
فهو بيجبلي في اففلانتين وانا اجيب في الانتفيرستى او العكس بس كده
طبعا ترشيدااا للنفقات :)
د
monyfofo;11077649:
هههههههههه كله يهون فى سبيل الجواز


ههههههههههه على رأيك؟ انتي بتدرسي يا موني ولا مخلصة؟
B
اااه ليت الشباب يعود يوما فين الواحد كان شهر 7 اللى فات منتهى النشاط و الحيوية دلوقتى بقى و الحمل و التعب و الحجات دى حسة انى كبرت فى السن هههههههههههه
y
هاروح اغير لفرح
m
انا جوزى مش هيبقى معايا فى الفلانتين :(

لا انا مخلصه من زمااااااان بقالى 5 سنين كده وانتى ؟ شكلك لسه مخلصه
y
بوسي انا ردعتلى الزاكره وافتكرتك
مش انت اللى كنت سياكنه في اكتوبر تقريبا او زايد
وكنت اتجوزتى وانت لسه معملتيش الستاير ؟؟

هههههههههههههههههههه
B
yomizo;11077699:
يعنى اللى اتجوزوا محترمين من غير صيدله يفرسوكى بقى ولا ايه هههههههههههههههههه


انا باخد مرتب كل شهرلا ياروحى منه اعمل بيه اللى اناعاوزاه
وطبعا كل شهر لما بنفلس في اوله بحط من معايا منه ههههههههههههههههههيعنى كده حبه معايا وحبه للبيتت
انا بقى الفلانتين والانفيرستي بتاعنا بينهم وبين بعض بتاع اسبوعين
فهو بيجبلي في اففلانتين وانا اجيب في الانتفيرستى او العكس بس كده
طبعا ترشيدااا للنفقات :)

:065::065: كفاية الوردتين دول يا يميم و ابقى وزعى العيال يومها عند اى حد :072:
X