شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
m
اوووووووووك يا يميم
B
yomizo;11077699:
يعنى اللى اتجوزوا محترمين من غير صيدله يفرسوكى بقى ولا ايه هههههههههههههههههه


انا باخد مرتب كل شهرلا ياروحى منه اعمل بيه اللى اناعاوزاه
وطبعا كل شهر لما بنفلس في اوله بحط من معايا منه ههههههههههههههههههيعنى كده حبه معايا وحبه للبيتت
انا بقى الفلانتين والانفيرستي بتاعنا بينهم وبين بعض بتاع اسبوعين
فهو بيجبلي في اففلانتين وانا اجيب في الانتفيرستى او العكس بس كده
طبعا ترشيدااا للنفقات :)


yomizo;11077744:
بوسي انا ردعتلى الزاكره وافتكرتك
مش انت اللى كنت سياكنه في اكتوبر تقريبا او زايد
وكنت اتجوزتى وانت لسه معملتيش الستاير ؟؟

هههههههههههههههههههه

ايوووون انا بشحنى و عضمى و لحمى و فشتى و ممبارى
بس الحمد لله الستاير اتعملت قبل الفرح بيومين و اتكوووووزت الحمد لله و حااااانل :02:
د
yomizo;11077699:
يعنى اللى اتجوزوا محترمين من غير صيدله يفرسوكى بقى ولا ايه هههههههههههههههههه
:)


ربنا يهنيكي يا قمر مع جوزك , انا مش قصدي والله

بالعكس انا بحترم الراجل اللي يكون مثلا دكتور او مهندس ولما ييجي يتجوز يختار البنت عشان اصلها الطيب مش عشان شهادتها

انا قبل ما ادخل صيدلة كنت فاكرة ان الدكتور يتجوز دكتورة وهكذا, عشان كده قلت ما بدهاش يلا يا بت على صيدلة

بس تفكيري اتغير خالص بعد كده واكتشفت تفاهة الصيادلة هههههههههههه
m
هههههههههههههه
د
monyfofo;11077740:
انا جوزى مش هيبقى معايا فى الفلانتين :(

لا انا مخلصه من زمااااااان بقالى 5 سنين كده وانتى ؟ شكلك لسه مخلصه


انا خريجة 2006
m
وانا 2005
د
ازيكمممممممممممممم
B
و انا 2007:D
هو انتىخطيبك دفعتك يا اموونة
m
ازيك يا دموع اشتياقى عامله ايه
s
انا جوزى لا يعترف الا بعيد الفطر و عيد الاضحى و اصلا كنت بجيبله هدايا فى عيد ميلاده بس لقيته مبيعبرنيش فى عيد ميلادى قمت لاغياه دة كمان بس بينى و بينكم بفتقد انا المناسبات دى و بزعل انها بتعدى كدة ممكن اخرنا نتغدى برة و بيبقى يوم عادى زى اى يوم خرجنا فيه مبسيبش اى ذكرى
د
ازك يا موني عرفيني بيكي انا ايمان
B
زيك يا دمزع و ازى عبد الله و عبد الرحمن هو مين فيهم بودى؟؟
s
ازيك يا ايمى و عبدالله و بودى عاملين اية؟؟؟؟
د
عبد الرحمن بودي وعبد الله بوده

الحمد لله يا جميل ازيكم انتم
m
اهلا يا ايمان
انا منى 25 سنه من طنطا
m
ربنا يخليهوملك انا جوزى بيحب الاسمين دول اوى عشان كده عاوزنى اجيب 3 توائم مره واحده هههههههههه ولدين وبنت هههههههههههههههههه
د
تشرفنا يا جمييييييييل
s
السلام عليكم

ازيك يابناااات

بترغو في ايه
m
يتصفح الموضوع حالياً: 11 (11 من الأعضاء و 0 من الزوار) ‏monyfofo, ‏دموع اشتياقي, ‏Bossy22, ‏yomizo+

ليه فى ناس مختفيه ومش بيتكلموا
د
ربنا يرزقك ان شاء الله بكل الي تتمنوه يارب
X