شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
s
د\امونة;11078066:
انا حددت ميعاد فرحي والبيريود هتجيلي قبل الفرح , يعني احتمال كبير جدا تبقى عليا يوم الفرح

فكرت اخد دوا ياخر او يقدم الدورة شوية بس ماما خوفتني وصحبتي المتجوزة كمان خوفتني .

الموقف اساسا مش ناقص احراج اعمل ايه؟



فهميه الموضوع انا خالي حصلو نفس الموقف وعادي مش هتفرق من خمس ايام
y
يطلع ايه قولوا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
m
روحى اكشفى يا يميم يا اما تكونى حامل بقى


امونه سيبيها مش تعملى حاجه هى اصلا ممكن معادها يتغير طبيعى من التوتر والقلق اللى بيبقى قبل الفرح
د
لا ده طبيعي يا جميل متقلقيش البطن والجرح بيعدوا يشدوا كده فتره عادي يعني

والجرح كان خياطه تجميليه مش باينه
د
يميممممممممم بتاخدي مانع ايييييييييييييييييه
د
والله يا بنات هي حيرة , شان انا اصلا بتكسف من غير حاجة لوحدي, تقوم الهانم تشرف وقت الفرح مش طلباها خالص؟

طيب بالذمة هنقضي شهر عسل ازاي؟ انا بتهيألي هيولع فيا ههههههههههههه
m
هروح انام بقى مش قادره يلا تصبحوا على خير
د
وانتي من اهل الخير يا مووني
s
وانتي من اهله
y
لامتاخديش حاجه لان اصلا البريود بيتجى في الاخر وتستهبل من شده الاعصاب ولخنقه والتوتر فيابتبدر اوى يابتتاخر
سيبيها على ربنا مش من اسبوع كمان يعنى

انا حاطه للوب ياايمى ومش حامل
امى كمان خوفتنى وعملت تيست حمل النهارده الصبح طلع سالب
s
ميررررررررررررررووووووووووووووووو ازيك يا مزة؟؟؟؟؟؟؟؟ بس انا سمعت ان البسطرمة صعب يغشوها و حتى لونها غامق مش زى لحم الخنزير خالص
د
صفا انتي عندك كام سنة؟ وخريجة ايه ؟ ومتجوزة ولا لسه؟
د
طيب ازاي مش القيصري الرحم بيبقي مجروح بيتحط بعد فتره ولا ايه

انا استحاله احط اللوب ده ابداااااااااااااااا عاااااااااااااااااااااااا
y
د\امونة;11078109:
والله يا بنات هي حيرة , شان انا اصلا بتكسف من غير حاجة لوحدي, تقوم الهانم تشرف وقت الفرح مش طلباها خالص؟

طيب بالذمة هنقضي شهر عسل ازاي؟ انا بتهيألي هيولع فيا ههههههههههههه


عادى قضوها بوس بس هههههههههه
P
دموع اشتياقي;11078091:
لا ده طبيعي يا جميل متقلقيش البطن والجرح بيعدوا يشدوا كده فتره عادي يعني

والجرح كان خياطه تجميليه مش باينه


ربنا معااااااااكى عاااااااااااا انا خايفة اوىىىىىىىىىىىىى

د\امونة;11078109:
والله يا بنات هي حيرة , شان انا اصلا بتكسف من غير حاجة لوحدي, تقوم الهانم تشرف وقت الفرح مش طلباها خالص؟

طيب بالذمة هنقضي شهر عسل ازاي؟ انا بتهيألي هيولع فيا ههههههههههههه


ههههههههههههههه فعلا هيولع فيكى
دى الصراحة :085::085::085:



وانتي من اهل الخير يا مووني
s
خريجة تجارة وهتم 24 سنة في شهر 4 الجاي ومش متجوزة ولا مخطوبة
B
انتى كنتى نايمة يا توتا و صحيتى على ريحة البسطرمة وللا ايه؟؟
جبنى حاجو للنونو وللا لسة زى حلاتى
y
ليه يياايمي ده احسن حاجه بيتنسي وخلاص و لاتخن ولا قرف

بيتحط بعد الاربعين

انا بركبه بس ببنج كلى عشان مابستحملش
د
yomizo;11078155:
عادى قضوها بوس بس هههههههههه


هههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه

والله قصدي بريء , انا قصدت هقضي شهر العسل ازاي من غير قلق وجع بطن

عايزة اتفسح وانا فريش ههههههههه
s
على فكرة الرعشة مش شرط تكون حمل انا بتجيلي من وقت للتاني وانا لسه بنوته ومش حطاها في دماغي
X