د\امونة;11078066:
انا حددت ميعاد فرحي والبيريود هتجيلي قبل الفرح , يعني احتمال كبير جدا تبقى عليا يوم الفرح
فكرت اخد دوا ياخر او يقدم الدورة شوية بس ماما خوفتني وصحبتي المتجوزة كمان خوفتني .
الموقف اساسا مش ناقص احراج اعمل ايه؟
فهميه الموضوع انا خالي حصلو نفس الموقف وعادي مش هتفرق من خمس ايام