شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
y
safa34;11078260:
انتي كام ابريل برج الحمل زيي ؟؟


اعتبر ده حول يعى بقولك انا 24 يعنى ثووووووووور االي ييجى جمبي انطحه

خافوا على روحكم بقى :037::085:
s
Bossy22;11078163:
انتى كنتى نايمة يا توتا و صحيتى على ريحة البسطرمة وللا ايه؟؟
جبنى حاجو للنونو وللا لسة زى حلاتى


هههههههههههههههههههههه متفكرنييييييييييش... لسة مجبتش حاجة و جوزى لو عليه مش عايزنا نجيب دلوقتى خالص و الاول كان بيقلى لما نعرف النوع و دلوقتى بيقلى على التامن بس انا مش قادرة يابنتى استنى و اصلا من دلوقتى وانا بمشى بالعافية مش عارفة تامن اية اللى هلف فيه دة:'(:'(:'(

Princess_miro;11078203:
يا راجل مين بقى اللى قالك كده؟؟؟؟؟؟
وشحتينى بس زحلانة منك انا عشان مشيتى على طول امبارح



دة قريته ايام موضوع التسريب دة و سمعته من كذا حد....انتى كمان وحشتينى:087::087::087: بس امبارح دخلت و اتكلمت و محدش عبرنى معرفش لية و روحت جبت اكل و جيت لقيت جوزى واخد الجهاز بتاعى و عمال يعمل داونلوود لحاجات لحد ما نمت من الزهق
y
انا خايفه لايكون داخل عليا دور برد
P
يتصفح الموضوع حالياً: 12 (12 من الأعضاء و 0 من الزوار)‏Princess_miro*, ‏Bossy22, ‏yomizo+, ‏دموع اشتياقي, ‏miko85
مين متخفىىىىىىىىىىىىىىى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
s
yomizo;11078279:
اعتبر ده حول يعى بقولك انا 24 يعنى ثووووووووور االي ييجى جمبي انطحه

خافوا على روحكم بقى :037::085:



ماشي يا عم الدكتوووور
P
يميم تقلى طيب ف اللبس و اشربى حاجة دافية
y
هاريح شويه او اروح اقيس حرارتى بجد مش مطمنه
s
فى بتاع 6 متخفين و مش بيتكلمواااااااااااااااااااا اووووووووووووووووووووووف
y
والله قمت لبست روب ياميرو كلمت ماما بتقولى انهم حرانين وفاتحين الشباك يهوي !!!
صفا انا مش دكتور انا ام البنات :)
y
على فكره مش بحبالتخفي ده خالص بحس انه بيدي الناس حاجه مش من حقها
P
sweet_toota;11078320:
فى بتاع 6 متخفين و مش بيتكلمواااااااااااااااااااا اووووووووووووووووووووووف


حاجة اخر عك يعنى
m
انا جييييت كمان
s
انا وحدة من المتخفيين بس بتكلم

ده انا فتحت الشباك من شوية الدنياتلللللللللللللللللللللللللللج فريييززززززززززززززررررررررر
s
ميرو لسة هبطانة ولا احسن؟؟؟؟؟
m
هو ينفع البيبي يلبس بكم هو كبير ولا لا
s
:057::057:تلج اية دانا حرانة
s
yomizo;11078323:
والله قمت لبست روب ياميرو كلمت ماما بتقولى انهم حرانين وفاتحين الشباك يهوي !!!
صفا انا مش دكتور انا ام البنات :)



وعندك كام سنة يا ام البنات واسمك يميم صح؟
B
Criminal minds على mbc action اخيرا جت حاجة عدلة
m
انا كمان مواليد شهر 4 كمان
P
sweet_toota;11078339:
ميرو لسة هبطانة ولا احسن؟؟؟؟؟


والله يا بنتى الهبوط عايش معايا الحمدلله بس بيروح و ييجى دلوقتى
امبارح زى دلوقتى كده باكل تفاحة تفااااااااااااااحة و مش قادرة احكيلك بقى
الحمدلله

توتا شفتك كاتبة
"فوط قشط"
فى حاجات البيبي ايه دى بقى؟؟؟؟؟؟

miko85;11078343:
هو ينفع البيبي يلبس بكم هو كبير ولا لا


انا مخاصماكى
X