safa34;11078260:
انتي كام ابريل برج الحمل زيي ؟؟
اعتبر ده حول يعى بقولك انا 24 يعنى ثووووووووور االي ييجى جمبي انطحه
خافوا على روحكم بقى :037::085:
safa34;11078260:
انتي كام ابريل برج الحمل زيي ؟؟
Bossy22;11078163:
انتى كنتى نايمة يا توتا و صحيتى على ريحة البسطرمة وللا ايه؟؟
جبنى حاجو للنونو وللا لسة زى حلاتى
Princess_miro;11078203:
يا راجل مين بقى اللى قالك كده؟؟؟؟؟؟
وشحتينى بس زحلانة منك انا عشان مشيتى على طول امبارح
yomizo;11078279:
اعتبر ده حول يعى بقولك انا 24 يعنى ثووووووووور االي ييجى جمبي انطحه
خافوا على روحكم بقى :037::085:
sweet_toota;11078320:
فى بتاع 6 متخفين و مش بيتكلمواااااااااااااااااااا اووووووووووووووووووووووف
yomizo;11078323:
والله قمت لبست روب ياميرو كلمت ماما بتقولى انهم حرانين وفاتحين الشباك يهوي !!!
صفا انا مش دكتور انا ام البنات :)
sweet_toota;11078339:
ميرو لسة هبطانة ولا احسن؟؟؟؟؟
miko85;11078343:
هو ينفع البيبي يلبس بكم هو كبير ولا لا