شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
ا
السلام عليكم ازيكو يا بنات اخباركو ايه
B
انا جيييت تانى
هتيله هدية رمزية ..فوقية ..فتحية.. و ظبتى بقا عشا و تورتة ووزعى العيال
s
د\امونة;11078850:
الفلوس مش مشكلة خالص الحمد لله, انا عجبتني فكرة النضارة بس مش عارفة بتهيألي مش هعرف اجيبها لوحدي لازم يكون معايا عشان اشوفها شكلها ايه عليه؟ ولا مش هتفرق ؟

والمحفظة مش عارفة اجيب منين حاجة جلد غاليه؟

مكنة الحلاقة فكرة حلوة بس هو عنده دقن خفيفة مش عارفة هيعرف يحلق بيها ولا لأ؟

عيد ميلاده 8 يوليو وان شاء الله هعمل كتب كتابي في نفس اليوم, عشان كده نفسي اجيب حاجة تفضل ذكرى معاه لمده طويلة.

معلش يا بنات اصل انا ولا مرة جبتله هدية من ساعة خطوبتنا عشان مفيش مناسبة وكمان عشان هو بعيد عني


انا كنت خارجة معاه و دخلنا كذا محل نتفرج و نقيس لحد ما عجبته واحدة و كانت لايقة عليه قمت جبتها..الافضل يكون معاكى و يجربها و فاجئية بيها بعدين
بناتى حياتى;11078849:
السلام عليكم
ازيكوووووووووووووووووو

انا جيت ولاخر مررررررررررررررة
هدخل


لية بس اخر مرة امال مين هيطمنا عليكى لما تولدى ان شاء الله؟؟؟؟؟؟ربنا ما يحرمنا من طلتك البهية يابت بلاش الكلام دة
د
yomizo;11078803:
وممكن حاجات للعربيه
بصي هى تقديم الهديبه هى اللى ليها فن وسحر خاص اكتر من اللى جواالهديه نفسها


عندك حق والله, وباذن الله هخليها مفاجأة لاتنسى , وبخطط ليها من دلوقتي


sweet_toota;11078845:
خلاص يبقى اعزمية على عشا برة فى مكان حلو و ظبطى قبلها معاهم تورتة و احتفلوا


فكرة تحفة بس يا رب منبقاش عاملين عشا بعد كتب الكتاب عشان اخرج معاه بئة براحتي:040:
P
بناتى حياتى;11078849:
السلام عليكم
ازيكوووووووووووووووووو

انا جيت ولاخر مررررررررررررررة
هدخل


مهاميهووووووووووو
لسه بدعيلك اهو انتى بنت حلال انتى كمان مش تنسى تدعيلنا بإذن الله

sweet_toota;11078852:
ميرو انتى فينننننننننننننننننننننننن شكلك بتسوى صينية البطاطس

انا حطيتها فى الفرن بقى من غير توم ربنا يستر

بت يا بسبس ازيككككككككككككك
ا
بناتى حياتى;11078849:
السلام عليكم
ازيكوووووووووووووووووو

انا جيت ولاخر مررررررررررررررة
هدخل

ازيك يا مها طمنيني قصدك انتي خلاص هتروحي بكرة 16_1 ربنا معاكي يارب وهدعيلك جامد بس هتولدي الساعه كام اقرالك قران
ب
ربنا يكرمك ياسالى
B
يصى يا اموونة انا جبت لجوزى لما كنت مخطوبة نضارة شمس و هو مكنش معايا بالتقريب كده و طلعت حلوة عليه و مكنة الحلاقة فكرة حلوة بردو و متفلفيش بيكون فيها حلاقو و تشذيب انها ما تشلش كل الشعر بس اسالى عليها الاول

ازيك يا سمر اخبرراتك ايه
مها ربنا معاكى بكرة انشاء الله و يقومك بالسلامة
ع
ازيكم يا كرنبات
ب
ان شاء الله يابنات هدعلكوكو كلكو

انا اقصد انى مش هدخل بكرة ان شاء الله
لانى هنزل ع الساعة 1 كدة فا مش هدخل الصبح مش هيكون فيا اعصاب اصلا
عااااااااااااااااااااااااااا
د
ماشي يا بوسي بس بلاش رمزية وفوقية وفتحية , انا بغير من هدومي :) :) :)
P
يا ست نسمة
ازيك اولا
ثانيا انا بيجيلى حالة نفسية لما اشوف الخط الكبير بتاعك دددددددددددددددده
بصى صغرى الخط يا حبيبتى بالذوق بدل ما اجيلك
و كمان الخط الكبير ده يعتبر زعيييييييييييق
يالا شطووووووووورة اسمعى الكلام
(شريييييييييييرة انا اوى)
هممممممممم
بسبس راحت تانى؟؟؟؟؟؟؟؟
P
هوبااااااااااااا ازيك
أ
يادى الهدايا

متفكرونييييييييش عاااااااااااااااااا
أ
لا انا موجوده بس الكمبيوتر عمل ريستارت لوحده

تقريبا خاف من جوزى لما بص فيه هههههههههههههههههههههههه
s
هوبااااااااااااااا ازيك انتى احنا سمباتيك يابت متقوليش كدة:039::039::039:

مهاميهو ربنا يطمنا عليكى يارب و يجعلها ولادة سهلة بس هتودى توتو لمين؟؟؟؟

B
ليه يا بسبس عندك مناسبة قرييب
ميروو طب عندك توم بودر ممكن ترشى شوية عليها
ب
ياااااااارب يا بنات

ويااارب منساش حد فيكو

ان شاء الله تقوموا كلكو بسلامة ياااااارب
ع
هي مها هنا كويس اني لحقتك ربنا يقوم بالسلامه الللهم امين انتي والبيبي
y
ربنا يقومكم بالسلامه يامها نت والنونه
وتبقي حنينه على ماما والنونه يابتول يابنت مها امين ياربالعالمين
X