أجمل ايام العمر;10259225:
ازيك يا توتو ... و ريمى هانم عاملة ايه ...؟؟؟
ريم هانم كويسه وبتسلم على لولى هانم:D
لقاء الهوانم
انا بقول لجوزى كدة يقولللى احمدى ربنا انى انقذتك من العنوسة اعاااااااااااااااااا :ss:
انا ادى اكبر ولا اصغر ...؟؟؟
انتى شكلك بالظبط على قد سنك:wink:
على فكره انتى قد جوزى:D
الحمام غالى يمكن عشان دى الحاجة الوحيدة اللى بعرف اطبخها و بعمله تحفة ما شاء الله
بس و اسعار امحشى و اممبار و اكوبيبة دى بالكيلو تبقى معقولة (y)
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ف
10-09-2009 | 05:08 PM
أ
10-09-2009 | 05:08 PM
طيب انا نزتلكم صورى على الفيس بوك ها ادى كام سنه بس اخر3 صوردول بتوع اخواتى
مش انا اللى نايم على الارض اخويا الصغير واللى لابس بادى مبمى فى اصفر اختى وبرو اللى قعده عل الكنبه اختى
انا الصور اللى فى الاول
قولولى بقى ادى كام؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مش انا اللى نايم على الارض اخويا الصغير واللى لابس بادى مبمى فى اصفر اختى وبرو اللى قعده عل الكنبه اختى
انا الصور اللى فى الاول
قولولى بقى ادى كام؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أ
10-09-2009 | 05:10 PM
انا امى بتقولى هجيبلك الممبار وانضفهولك وتشيليه انتى على الحشو بس
ايه رأيكو؟
ايه رأيكو؟
أ
10-09-2009 | 05:11 PM
كوباية مايه;10259243:
طيب انا نزتلكم صورى على الفيس بوك ها ادى كام سنه بس اخر3 صوردول بتوع اخواتى
مش انا اللى نايم على الارض اخويا الصغير واللى لابس بادى مبمى فى اصفر اختى وبرو اللى قعده عل الكنبه اختى
انا الصور اللى فى الاول
قولولى بقى ادى كام؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تدى سنك يا جميلة :)
أ
10-09-2009 | 05:12 PM
كوباية مايه;10259254:
انا امى بتقولى هجيبلك الممبار وانضفهولك وتشيليه انتى على الحشو بس
ايه رأيكو؟
انا لا يمكن احشى ممبار ده غلبة قووووووووووووووووووى
ماما بتعملهولى :D
ص
10-09-2009 | 05:12 PM
تدى يا بسبس مثلا 23 او 24
أ
10-09-2009 | 05:13 PM
يا جماعه الست رفعت تمن الكبيبه الشامى من 20 ل 28 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أ
10-09-2009 | 05:13 PM
انا هروح ابس بقى عشان جوزى خرج من الشغل و جى فى الطريق ... ادعوى من هنا لسبت الامور تعدى عى خير
و كمان انتوا عارفين ما جوزى بيكون هنا دخولى بيكون قليل قوى
و كمان انتوا عارفين ما جوزى بيكون هنا دخولى بيكون قليل قوى
ص
10-09-2009 | 05:13 PM
لا يا بسبس غاليه هى ليها سيت ولا ايه
أ
10-09-2009 | 05:13 PM
هههههههههههههههههههه طيب حلو يا جماعه انا يا مورو كان شهر هتم 23 يعنى تمام اوى كدا هههههههههه
ع
10-09-2009 | 05:14 PM
يا بسبس ممكن صح تعملي زي ما مامتك قالتلاتك
انا هخد معايا من عند ماما كرنب بقا هسلقه واقطعه وفي الفريزر وهخده علي الحشو وهاخد كمان الكفته جاهزه علي القلي عشان ندي بتقرفني هناك وكمان مماما اهي تساعدني فيهم
انا هخد معايا من عند ماما كرنب بقا هسلقه واقطعه وفي الفريزر وهخده علي الحشو وهاخد كمان الكفته جاهزه علي القلي عشان ندي بتقرفني هناك وكمان مماما اهي تساعدني فيهم
ف
10-09-2009 | 05:15 PM
سلام يا دودو سلمى على لولى
ص
10-09-2009 | 05:15 PM
الجو حر الحمد لله
أ
10-09-2009 | 05:16 PM
يوصل يا توتو ان شاء الله
أ
10-09-2009 | 05:16 PM
اه يا مورو كانت بتعمل كمان كحك العيد والبسكويت وكدا
وكانت منزله اسعارهم
الكبيبة الشامى الكيلو 28 جنية
كفتة الرز الكيلو 28 جنية
ورق العنب الكيلو محشى 14 جنيه
الممبار الكيلو محشى 22 جنية
جوز حمام محشى رز او فريك 32 جنية
كنافة بالكريمة 20 جنية
صينية مكرونة بالبشاميل مقاس 25x30 ب 29 جنية تحفة
صنية جلاش باللحم المفروم 20 جنية
صينية جلاش بالفراخ على الطريقة المغربية 26 جنية
وكانت منزله اسعارهم
الكبيبة الشامى الكيلو 28 جنية
كفتة الرز الكيلو 28 جنية
ورق العنب الكيلو محشى 14 جنيه
الممبار الكيلو محشى 22 جنية
جوز حمام محشى رز او فريك 32 جنية
كنافة بالكريمة 20 جنية
صينية مكرونة بالبشاميل مقاس 25x30 ب 29 جنية تحفة
صنية جلاش باللحم المفروم 20 جنية
صينية جلاش بالفراخ على الطريقة المغربية 26 جنية
ص
10-09-2009 | 05:17 PM
بس هى غاليه شويه يا بسبس
أ
10-09-2009 | 05:19 PM

دى تورته هى اللى عملاها وفى صور للمبار ولحمام وكل حاجه
ص
10-09-2009 | 05:20 PM
مش عارفه اشوف صورك يا بسبس
محدش قالى سنى يعنى
محدش قالى سنى يعنى
أ
10-09-2009 | 05:21 PM
ههههههههههههه والله يا مورو انا قبل ما اعرف سنك كنت فكراكى 24-25
ص
10-09-2009 | 05:22 PM
منا 24 ههههههههه