تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
m
10-09-2009 | 03:48 PM
طب انتى اخدتيها فى الشهر الكام ياهوبا وايه الفائده منها
ع
10-09-2009 | 03:49 PM
بس في نااااااااس كتير مش بتخدها بس هي مش هتضر
يعني اصلا بتحمي البيبي لو في تلوث في المكان وانتي كمان متضمنيش المكان اللي هتولدي فيه
حتي لو ادامك نضيف
وفله جوزي صمم اني اخدها مع انه شايف المستشفيات ادامه نضيفه اد ايه بس قالي من بابا الاحتياط
يعني اصلا بتحمي البيبي لو في تلوث في المكان وانتي كمان متضمنيش المكان اللي هتولدي فيه
حتي لو ادامك نضيف
وفله جوزي صمم اني اخدها مع انه شايف المستشفيات ادامه نضيفه اد ايه بس قالي من بابا الاحتياط
ع
10-09-2009 | 03:49 PM
اختها في الشهر السادس والسابع مرتين
أ
10-09-2009 | 03:51 PM
صباح الفل
انا بنزل حواديت ابلة فضيلة ... حد عايزها ...؟؟؟
بجد فيهم قيم حلوة قوووووووووووووووووووووووى عن الصلاة و الامانة و كدة بس بشكل لذيييييييذ
انا بنزل حواديت ابلة فضيلة ... حد عايزها ...؟؟؟
بجد فيهم قيم حلوة قوووووووووووووووووووووووى عن الصلاة و الامانة و كدة بس بشكل لذيييييييذ
أ
10-09-2009 | 03:55 PM
yomizo;10255649:
طيب الحوامل اللى هنا
كارفور عامل عروض على ملابس المواليد في سالوبيتات نص كم وبكم
وفانلات وبيجامات
واسعاره ظريفه بس الله اعلم بقى خامتها ايه
انا لسه مارلاوحتش بس شفت الاعلان بتاعه على النت
حبيت اقولكم ياريت اللى يروح يقولنا بقى الخامات ايه
العرض شغال من النهارده لحد يوم 19/9
يعنى عشر ايام
فعلا يا يميم كارفور ساعات بيعمل حاجات حلوة
و العروض بتبقى غالبا على حاجات الصياد
om_tota;10256177:
الحمد لله قضينا ليلة جميلة انا وسلفتى امبارح ف المستشفى وكانت النتيجة انها جابت بنوتة قمر
عقبالكو كلكووووووووووووووو
ادعولها ربنا يتم نفسها ع خير ويخليلها النونو
ربنا يكملها على خير ياب و عقبالنا كلنا ان شاء الله
sweet_toota;10256878:
ربنا يكرمكم يارب انا ارتاحت اوى بعد ما شوفت ردودكم
ربنا يتمملنا بخير و نفرح بنوناتنا فى حضننا ياااااارب
دودى الف مبروك لاخوكى البسى اى توب شيك مش لازم سوارية اوى
لو على الضيق و الاكسسوريز بتظبط اللبس جدااااااا و ان شاء الله تبقى زى القمر
بيبوووو
الف سلامة عليكى يا حبيبتى ربنا يشفيكى و يعافيكى يارب
هددهووووود دايما مطمنانى انتى واللهى و مهونة عليا طيب الدكتور مقلكيش على اى حاجة بخصوص وجود الورم دة مع الحمل؟؟؟
وانا الدكتور لما عملى ثرى دى كنت فى الاسبوع الخامس و يومين و قالى مفيش غير كيس يعنى مشافش لا جنين ولا نبض هل دة طبيعى يا جماعة؟؟؟؟؟؟؟؟
متقلقيش
اصبرى للاسبوع التاسع اضمن حاجة
الدكتور قاللى عى الورم الليفى انه بس ممكن يعمل وادة مبركة لانه بيكبر مع مرور الحمل
بس فى حالتى الحمد لله مكبرش و الدكتور مستغرب جداااااااااااااااااااا
بس بابا كل يوم بيرقينى و يقرا اية الكرسى عى بطنى :)
ميرفى50;10257563:
بنات ادعولى انا روحت النهارده عند الدكتورة قالتى هاولد بكرة قيصرى الساعه11 ظهرا علشان البنت مش عايزة تدخل الحوض قولتها نستنى انا لسه هخلص التاسع 19/09 قالتى الحساسيه اللى عندى غلط ممكن تعمل جلطه لو استنينه بلاش نخاطر ادعولى بالله عليكم انى اقوم بالسلامه انا والنونه علشان انا قلقانه جدا ربنا يستر ونقوم كلنا بالسلامه انا بحبكم اوى فى رعايه الله
ربنا يقومك بالسلامة يا ميرفى يارب
ياسمين100 100;10258840:
ربنا يديكى ساعة سهلة من عنده وتقومى انتى والنونا بالف سلامة
لا ياحبيبتى مفيش جديد انا خلاص فقدت الامل وبتعامل ان مفيش حمل لانى من اول الحمل ومش حاسة باعراض وحم خالص غير انى وقفت الفوليك اسيد والحمد الله على كل شى
ربنا يكتبلك الخير و يطمننا عليكى يا ياسمين يارب
DodyCat;10258871:
يا جماعه ميرفى بتولد النهارده أدعولها انا هكلمها ولما أعرف حاجه هدخل أقولكو
ربنا يطمننا عليها يارب
meshmesh_romio;10258911:
انا ان شاء الله رايحه للدكتور النهارده وهساله على حقنة التيتانوس اللى لوف واى قالت عيها
ربنا يطمنك يارب يا مشمش
انا معادى بعد بكرة ان شاء الله
انا عيد ميلادى بكرة اعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
هتم 25 كبررررررررررررررررررت :ss:
ع
10-09-2009 | 04:02 PM
كل سنه وانتي طيبه يا هدهد عقبال ميه سنه
s
10-09-2009 | 04:10 PM
ربنا يقومك يا ميرفى بالسلامة انتى و النوننة يارب
ياسمين يا حبيبتى ربنا يكتبلك اللى فيه الخير يااااااااااارب
دودووووووووووووووو كل سنة و انتى طيبة يا ام الفصااااد هههههههههه انا كمان هكمل 25 سنة يوم 23 الشهر دة انتى برج العذراء صح؟؟ انا حاسة انى عجزت اوى و عمالة اقول لجوزى عايزة مفاجات فى اليوم دة عشان نفسيتى اللى متبهدلة دى يارب يفتكر يقلى كل سنة وانتى طيبة بس ههههههههه
ياسمين يا حبيبتى ربنا يكتبلك اللى فيه الخير يااااااااااارب
دودووووووووووووووو كل سنة و انتى طيبة يا ام الفصااااد هههههههههه انا كمان هكمل 25 سنة يوم 23 الشهر دة انتى برج العذراء صح؟؟ انا حاسة انى عجزت اوى و عمالة اقول لجوزى عايزة مفاجات فى اليوم دة عشان نفسيتى اللى متبهدلة دى يارب يفتكر يقلى كل سنة وانتى طيبة بس ههههههههه
ع
10-09-2009 | 04:11 PM
فين البنت ندي
انزلها صوره بنتي لقيت صوره حلوه ليها بس قديمه
انزلها صوره بنتي لقيت صوره حلوه ليها بس قديمه
ع
10-09-2009 | 04:12 PM
كل سنه وانتي طيبه يا توتا
ان اصغر منكم بسنه :tongue:
ان اصغر منكم بسنه :tongue:
أ
10-09-2009 | 04:18 PM
ازيكم يا قمرات يا حلوين عاملي ايه ؟؟؟؟ وحشتوووووووووووونى
انا انهارده عيد كتب كتابى ههههههههههههههههههههه كمان كام يوم عيد جوازى ان شاء الله ولس مش عاره هعمل ايه
انا انهارده عيد كتب كتابى ههههههههههههههههههههه كمان كام يوم عيد جوازى ان شاء الله ولس مش عاره هعمل ايه
أ
10-09-2009 | 04:19 PM
و انتى طيبة يا هوبا ربنا يخليكى يارب
أ
10-09-2009 | 04:23 PM
sweet_toota;10258989:
ربنا يقومك يا ميرفى بالسلامة انتى و النوننة يارب
ياسمين يا حبيبتى ربنا يكتبلك اللى فيه الخير يااااااااااارب
دودووووووووووووووو كل سنة و انتى طيبة يا ام الفصااااد هههههههههه انا كمان هكمل 25 سنة يوم 23 الشهر دة انتى برج العذراء صح؟؟ انا حاسة انى عجزت اوى و عمالة اقول لجوزى عايزة مفاجات فى اليوم دة عشان نفسيتى اللى متبهدلة دى يارب يفتكر يقلى كل سنة وانتى طيبة بس ههههههههه
انا برج اعذراء ايوة يا توتا
و جوزى بقى بصاحة بيفتكر عيد ميلادى
بس يقعد بقى من قبلها بخمس شهور يقوللى انا بحوش و عام جمعيتين عشان عيد ميلادك و يذلنى
منتهى الرومانسية :D
بس السنة دى فى ظل الازمة اللى احنا بنمر بيها من حمل و تجهيزات للولادة و دكاترة و كدة فانا قلتله حووووش عشان الولادة :D
صاحبتى ولدت امبارح ب 11 الف جنيه اعاااااااااااااااااااااااااااااااااا :confused:
hoba555;10258992:
فين البنت ندي
انزلها صوره بنتي لقيت صوره حلوه ليها بس قديمه
واحنا ماناش نفس يعنى ...؟؟؟
كوباية مايه;10259021:
ازيكم يا قمرات يا حلوين عاملي ايه ؟؟؟؟ وحشتوووووووووووونى
انا انهارده عيد كتب كتابى ههههههههههههههههههههه كمان كام يوم عيد جوازى ان شاء الله ولس مش عاره هعمل ايه
ازيك يا بسبس انهاردة ...؟؟؟
البرد عامل معاكى ايه ...؟؟
كل سنة و انتى طيبة
بانسبة بقى لعيد جوازك اله يكون فى عونك فى الحمل
انا قضيت عيد جوازى الاول فى الحمام و ك ما جوزى يقربلى ارجع كنت مش طايقة ريحته
كانت ايام :D
ع
10-09-2009 | 04:27 PM
كل سنه وانتي طيبه يا بسبس
ربنا يهنيكو
ادخلي قسم افكار وخبرات هتلاقي حاجات حلوه
ربنا يهنيكو
ادخلي قسم افكار وخبرات هتلاقي حاجات حلوه
أ
10-09-2009 | 04:27 PM
انا بقى اصغر منك كلكوووووووووووووو انا يوم عيد جوازى ان شاء الله هتم 23 سنه
ص
10-09-2009 | 04:27 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ع
10-09-2009 | 04:28 PM
طيب حساكم بتغيبو كده خليكم معايا علي الخط عشان انزلها ماشي
ع
10-09-2009 | 04:29 PM
وعليكم السلام يا مورو
ص
10-09-2009 | 04:30 PM
ازيكككككككككم
أ
10-09-2009 | 04:30 PM
ما دا كتب الكتاب بس لسه عيد جوازنا فى اكتوبر ان شاء الله
بس هو عيد ميلاده المفروض 20 سبتمبر وهو نفس يوم كتب الكتاب بس انهارده عيد كتب كتابنا هجريا هههههههههههههههههههه
اصلنا كتبناه فى رمضان كان 20 رمضان و20 سبتمبر فا هو مش معايا فا مش همل حاجه هعمل فى عيد ميلاده بقى حاجه بسيطه عشان هعمل حاجه كبيره فى عيد جوازنا بس يارب يفتكر ان عيد ميلادى كمان هو نفس يوم عيد جوازنا
ادعولى عااااااااااااااااااا
بس هو عيد ميلاده المفروض 20 سبتمبر وهو نفس يوم كتب الكتاب بس انهارده عيد كتب كتابنا هجريا هههههههههههههههههههه
اصلنا كتبناه فى رمضان كان 20 رمضان و20 سبتمبر فا هو مش معايا فا مش همل حاجه هعمل فى عيد ميلاده بقى حاجه بسيطه عشان هعمل حاجه كبيره فى عيد جوازنا بس يارب يفتكر ان عيد ميلادى كمان هو نفس يوم عيد جوازنا
ادعولى عااااااااااااااااااا
أ
10-09-2009 | 04:31 PM
هوبا نزليها يلا عايزين نتفرج على نوده القمر