تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ب
10-09-2009 | 03:33 AM
الكبدددددة يا مودام
ب
10-09-2009 | 03:34 AM
قمصان نوم اية ودلع اية
الحمل حصل
يشوف الوش التانى ع طول ههههههههههههههه
الحمل حصل
يشوف الوش التانى ع طول ههههههههههههههه
(
10-09-2009 | 03:34 AM
miko85;10258418:
يابنات بالنسبه للحمل اول تلات شهور بتعملو اكل لجوزاكم وبتهتموا بنفسكم ولا ماتقدروش
بصى يا قمر بالنسبة للاكل انا كنت مش بطيق الاكل ولا الطبيخ وكنت عشان اعمل اكل اقعد 4 او 5 ساعات كل خمس دقايق اعمل حاجة واروح ارتاح عليها نص ساعة ولا حاجة ولا طايقة الاكل
انما كنت مهتمة بجوزى وبنفسى بصراحة اة كانت اول شهور فى الحمل مقرفة بس كنت لسة عروسة يعنى ما كنش ينفع اقعد للراجل بشكل وحش كنت على قد ما اقدر بهتم بنفسى وبس لكن حاليا عادى ولا فى دماغى :D اصل جوزى مسافر وبابا وماما واخدين على شكلى كدة من قبل الجواز :D
ب
10-09-2009 | 03:34 AM
ياسمين طمنيا عليكى عملتى اية ف جديد؟
ب
10-09-2009 | 03:36 AM
ههههههههههههههههههههههههههههه
عسل يا كاتو
عسل يا كاتو
(
10-09-2009 | 03:37 AM
yomizo;10258606:
ههههه لا مش هايتجوز عليكى
بس فرصه رمضان مش هايخليه يبصبص ولا يلعب بديله برا
قمصان النوم ابقي اعصري على نفسك لمونه والبسيله واحد من نفسه ونامى قبل ماييجى ولما يصحيكي اعملي هبله وكملى نوم
هايولع اي نعم تانى يوم قوليله اخص عليك ليه مصحتنيش ههههههههههههه
ههههههههههههه فكرة حلوة :D
m
10-09-2009 | 03:40 AM
om_tota;10258667:
قمصان نوم اية ودلع اية
الحمل حصل
يشوف الوش التانى ع طول ههههههههههههههه
اه صح والله يشوف الوش التاني علي طوول والله مالبستش قمصان نوم من ساعه ماعرفت اني حامل يعني مالبستش غير شهر بس
kato;10258668:
بصى يا قمر بالنسبة للاكل انا كنت مش بطيق الاكل ولا الطبيخ وكنت عشان اعمل اكل اقعد 4 او 5 ساعات كل خمس دقايق اعمل حاجة واروح ارتاح عليها نص ساعة ولا حاجة ولا طايقة الاكل
انما كنت مهتمة بجوزى وبنفسى بصراحة اة كانت اول شهور فى الحمل مقرفة بس كنت لسة عروسة يعنى ما كنش ينفع اقعد للراجل بشكل وحش كنت على قد ما اقدر بهتم بنفسى وبس لكن حاليا عادى ولا فى دماغى :D اصل جوزى مسافر وبابا وماما واخدين على شكلى كدة من قبل الجواز :D
جوزك مسافر فين ياكاتو اعمل في الاكل انا هنا في السعوديه
(
10-09-2009 | 03:43 AM
انا جوزى فى الامارات وانا نزلت فى شهر 7 عشان اولد وهرجع تانى بعد الولادة ان شاء الله :D
y
10-09-2009 | 03:55 AM
يابت طب ماتحاولى تلبسي حاجه عدله في البيت بلاش قمصان نوم يعنى
قضيها لبس محزق وملزق بس عشان مايبقاش من كله ههههههه
انا عملت اللكبده وغسلت شويه هدوم على ايدى من اللى ماينفعش يتغسلا فيالغساله ونشرت وجيت
بس ايه ايييييييييه ضهري ورجلى يعنى الحمد لله بالشفا مش طايقه الاحساس اللى طالع منهم
قضيها لبس محزق وملزق بس عشان مايبقاش من كله ههههههه
انا عملت اللكبده وغسلت شويه هدوم على ايدى من اللى ماينفعش يتغسلا فيالغساله ونشرت وجيت
بس ايه ايييييييييه ضهري ورجلى يعنى الحمد لله بالشفا مش طايقه الاحساس اللى طالع منهم
ب
10-09-2009 | 03:55 AM
طب سلام عشان ف حملة سلالالالام
y
10-09-2009 | 03:56 AM
لو اختفيت شويه اعرفوا نه جه وبياكل اوناكل
مها تفتكري هاقدر اصوم بكره مع المفرومه دى هههههههههههههه
عندى امل كبير اعرف اعملها بس خايفه افشل وافططر وشكلى يبقى استك فارط ههههههههههههه
مها تفتكري هاقدر اصوم بكره مع المفرومه دى هههههههههههههه
عندى امل كبير اعرف اعملها بس خايفه افشل وافططر وشكلى يبقى استك فارط ههههههههههههه
ي
10-09-2009 | 03:58 AM
ميرفى50;10257563:
بنات ادعولى انا روحت النهارده عند الدكتورة قالتى هاولد بكرة قيصرى الساعه11 ظهرا علشان البنت مش عايزة تدخل الحوض قولتها نستنى انا لسه هخلص التاسع 19/09 قالتى الحساسيه اللى عندى غلط ممكن تعمل جلطه لو استنينه بلاش نخاطر ادعولى بالله عليكم انى اقوم بالسلامه انا والنونه علشان انا قلقانه جدا ربنا يستر ونقوم كلنا بالسلامه انا بحبكم اوى فى رعايه الله
ربنا يديكى ساعة سهلة من عنده وتقومى انتى والنونا بالف سلامة
om_tota;10258670:
ياسمين طمنيا عليكى عملتى اية ف جديد؟
لا ياحبيبتى مفيش جديد انا خلاص فقدت الامل وبتعامل ان مفيش حمل لانى من اول الحمل ومش حاسة باعراض وحم خالص غير انى وقفت الفوليك اسيد والحمد الله على كل شى
L
10-09-2009 | 03:32 PM
يا جماعه ميرفى بتولد النهارده أدعولها انا هكلمها ولما أعرف حاجه هدخل أقولكو
m
10-09-2009 | 03:36 PM
هاللو هو الموقع كان بيهرتل من الصبح لييييييييييه
m
10-09-2009 | 03:37 PM
ربنا معاكى ياميرفى ويقومك بالسلامه ويزقك بطفل سليم معافى ويسهل عليكى الولاده
ع
10-09-2009 | 03:39 PM
صباح الخييييييييير
ياسمن ربنا يطمنا عليكي ان شاء الله بس كنتي عملتي زي ما الدكتوره قالتلك مكنتش وقفتي الفوليك اسيد
والله زعلتيني عليكي اوي
ياسمن ربنا يطمنا عليكي ان شاء الله بس كنتي عملتي زي ما الدكتوره قالتلك مكنتش وقفتي الفوليك اسيد
والله زعلتيني عليكي اوي
m
10-09-2009 | 03:40 PM
عندى صدااااااااااااااااااااااااع
m
10-09-2009 | 03:43 PM
انا ان شاء الله رايحه للدكتور النهارده وهساله على حقنة التيتانوس اللى لوف واى قالت عيها
ع
10-09-2009 | 03:46 PM
سلامتك يا مشمش
انا علي فكره اخدت الجقنه دي يا مشمش
انا علي فكره اخدت الجقنه دي يا مشمش
m
10-09-2009 | 03:47 PM
سلام بقى انا ماشيه انا بس حبيت اصبح عليكوا