تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
m
كلكم قمتوا
y
مش الكبده الاسكندرانى برده هتبقى طعمها رخم من غير فلفل رومى
اصل الباشا يطيق العمى ولا يطيقه
y
انا ماقمتش يا ميكو انا بعمل اكل سريع بس وباجى اكتب كلمتين واروح تاانى
m
يابنات بالنسبه للحمل اول تلات شهور بتعملو اكل لجوزاكم وبتهتموا بنفسكم ولا ماتقدروش
ع
يا مني انا عملت العزومه انا وماما وبصراحه اتهديت
عملنا محشي فلفل وكوسه وكرنب
ومكرونه بشاميل وصينبه باميه وصنيه ب طاطس
وحمام ولحمه والسلاطات وشوربه لسان عصفور
وايه تاني والله ما فاكره
المهم ابقي اعزميهم بره افضل بكتيرلا بدل الهده دي
أ
جوزك بيشرب سجاير يا يميم ؟؟ انامش بحب الراجل المدخن خاااااااالص الله يكون فى عونك
y
استنى ياميكو هارجع ارد عليكي بعد ماشوف المطبخ واجى لا يشيط ويجي الباشا يشيطلى قفايا :)
m
يايميم انت اسمك يميم الحقيقي وانتي بتعملي الكبده عادي في فتره الحمل
ع
ميكو اول 3 شهور البيت بيبقا زباله والمطبخ مكركب ومفيش اكل
انا جوزي كان هو اللي يطبخ او كنا بنجيب من بره
y
اه ياختى جوزى بيشرب
واخويا كمان بس مؤخرا من حرقه الدم بتاعت الشغل مش اكتر
لكن ابويا نوووووووو

ابويا بيشيش بس
ههههه
زيي سابقا :)
ا
hoba555;10258427:
يا مني انا عملت العزومه انا وماما وبصراحه اتهديت
عملنا محشي فلفل وكوسه وكرنب
ومكرونه بشاميل وصينبه باميه وصنيه ب طاطس
وحمام ولحمه والسلاطات وشوربه لسان عصفور
وايه تاني والله ما فاكره
المهم ابقي اعزميهم بره افضل بكتيرلا بدل الهده دي

انا بصراحة كان مفروض اعزمهم يوم الجمعة بس خليت جوزي يعذر لان عندي مغص وبصراحة مش هاقدر وبصراحة لو الواحد جراله حاجة مفيش حد هاينفعه فامش هعزم لابره وله جوه
y
لا يا مش ده الحقيقي ده الحركي على النت بس ههههههه
والكبده انا دلوقتى عادى انى اكلها
الدكتور قاللى مكمكن تاكليها مدام خلصتى الشهر الخامس وانا خلاص اهو داخله على التاسع بس مش كتير يعنى
كلى من نفسك لكن ماتسفحيش هههههههههههه
المهم انا مش هاكل منها اساسا دى للراجل الغلبان اللى مكلش لدلوقتى

سيبلونى بقى اروح
y
احسن برده
مش لازم السنه دى عزومات السنين جايه كتير ادامنا
وبعدين احنا محناش ملزمين واحنا بطوننا ادامنا مترين كده ولا حتى وهى نص متر مش ملزمين
واللى يتكلم ياخد على دماغه بلا وجع دماغ بقى ههههههههههههه
ع
خلاص يا مني نفضي هما كمان عارفين ظروفك
ع
هههههههه قةومي يا بت يا يميم خلي الراجل ياكل
ا
طيب يا بنات انا هاروح احضر السحور عشان عايزة انام بدري شوية عشان هصحي بدري عشان يوم تنفيض الشقة
الشقة ما تشلتش بقلها شهر بس يارب الست تيجي وماتنديش مقلب لاحسن الشقة بقت فله وجوزي مش طايق نفسه
m
hoba555;10258450:
ميكو اول 3 شهور البيت بيبقا زباله والمطبخ مكركب ومفيش اكل
انا جوزي كان هو اللي يطبخ او كنا بنجيب من بره

يعني عادي اني مالبش قمصان نوم واهتمش بنفسي ومافيش طبخ عادي مايزعلوش
انتم عارفين طبعا ان حامل في توينز عندي اعراض الحمل زياده والله حتي المياه برجعها
والله النهاره عملت مكرونه كان هايغما عليه وعلشان كده مش بعمل اطكل كمان الاهتمام بنفس مافيش ولسهمجوزين بقالنا شهرين وكمان احنا الاتنين اد بعض فحاسه خلاص هايجوز عليا
y
يساريت تفكرونى بيها بقى لاتتحرق واضرب
y
ههههه لا مش هايتجوز عليكى
بس فرصه رمضان مش هايخليه يبصبص ولا يلعب بديله برا
قمصان النوم ابقي اعصري على نفسك لمونه والبسيله واحد من نفسه ونامى قبل ماييجى ولما يصحيكي اعملي هبله وكملى نوم
هايولع اي نعم تانى يوم قوليله اخص عليك ليه مصحتنيش ههههههههههههه
m
yomizo;10258606:
ههههه لا مش هايتجوز عليكى
بس فرصه رمضان مش هايخليه يبصبص ولا يلعب بديله برا
قمصان النوم ابقي اعصري على نفسك لمونه والبسيله واحد من نفسه ونامى قبل ماييجى ولما يصحيكي اعملي هبله وكملى نوم
هايولع اي نعم تانى يوم قوليله اخص عليك ليه مصحتنيش ههههههههههههه

مافيش قمصان خالص ....لابسه جلابيه بيت يقول ليه عامله كده في نفسك اقول الحمل وبرحه وشرحه هههههه
X