تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
y
10-09-2009 | 02:16 AM
ميكو على فكره انا مسحت الرساله
أ
10-09-2009 | 02:16 AM
ولا يهمك يا مها مهم هى عملت ايه؟؟
ازيك يا يميم ان وميكو وسمايلى وكلكو عاملين ايه؟
ازيك يا يميم ان وميكو وسمايلى وكلكو عاملين ايه؟
(
10-09-2009 | 02:16 AM
توتا ازيك يا قمر والف مبروك لسلفتك وحمدلله على سلامتها هى والبنوتة وعقبالنا يارب (f)
m
10-09-2009 | 02:21 AM
ايه المشكله في مسح الرساله او تخليها يايميم
ب
10-09-2009 | 02:22 AM
الحمد لله وضعت بالسلامة عقبالنا جميعاااااااااا
جابت بنوتة ولسة بيختاروا الاسم
جابت بنوتة ولسة بيختاروا الاسم
ب
10-09-2009 | 02:23 AM
الله يبارك فيكى يا كاتوا عقبال ماتقومى بالسلامة انا وانتى والحوامل كلللللللللهم
أ
10-09-2009 | 02:29 AM
ماشاء الله يا مها ربنا يهنيها بيها يارب
y
10-09-2009 | 02:34 AM
افتكرولنا حاجه عدله
ع
10-09-2009 | 02:35 AM
انا جيييييت
مش عارفه ماله النت الزفت ده كل شويه بيقع من اول الصبح
مش عارفه ماله النت الزفت ده كل شويه بيقع من اول الصبح
y
10-09-2009 | 02:36 AM
يعنى ياميكو عشان الباسورد بس
دى اصلها بعتبرها امانه
دى اصلها بعتبرها امانه
ب
10-09-2009 | 02:37 AM
حاضر يا يمو
يارب يا بسبس
يارب يا بسبس
أ
10-09-2009 | 02:37 AM
اه يا ميكو اصل يميم امينه جدااااااااااااا هههههههههههههههههه اسئلينى انا
ب
10-09-2009 | 02:38 AM
y
10-09-2009 | 02:40 AM
معلش سياهوبا
انا النور عمال بيقطع من امبارح مليون مره فياليوم لما خايفه على الاجهزة الكهربائيه اللى عندى لاتتضرب
وكمان النت بيقطع والنهارده النور اتقطهع عندى من 7 الصبح ومارجعش الا الساعه 2.5:(
انا النور عمال بيقطع من امبارح مليون مره فياليوم لما خايفه على الاجهزة الكهربائيه اللى عندى لاتتضرب
وكمان النت بيقطع والنهارده النور اتقطهع عندى من 7 الصبح ومارجعش الا الساعه 2.5:(
ب
10-09-2009 | 02:40 AM
وانا هههههههههههههههههههه
ومساء التهيس ههههههههههههه
ومساء التهيس ههههههههههههه
y
10-09-2009 | 02:41 AM
قصدك ايه يابت انت
المى لا اجيلك البك على بوبتك على المسا
المى لا اجيلك البك على بوبتك على المسا
ب
10-09-2009 | 02:41 AM
اخىىىىىىىىىى
(
10-09-2009 | 02:42 AM
بنات انا عينى ملتهبة فيها حاجة لو حطيت قطرة ولا ممنوعة فى الحمل حاسة ان فى حاجة فى عينى ومش عارفة اطلعها ومزغللة :ss:
وبشوف بعين واحدة
وبشوف بعين واحدة
ب
10-09-2009 | 02:42 AM
ههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
ب
10-09-2009 | 02:43 AM
انا عاندى حساسية ف عنيا باردو وبعد ادعك واهرش ف عنيا بس مش بحط قطرة بخاف