تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
y
طيب الحوامل اللى هنا
كارفور عامل عروض على ملابس المواليد في سالوبيتات نص كم وبكم
وفانلات وبيجامات
واسعاره ظريفه بس الله اعلم بقى خامتها ايه
انا لسه مارلاوحتش بس شفت الاعلان بتاعه على النت
حبيت اقولكم ياريت اللى يروح يقولنا بقى الخامات ايه

العرض شغال من النهارده لحد يوم 19/9
يعنى عشر ايام
ب
الحمد لله قضينا ليلة جميلة انا وسلفتى امبارح ف المستشفى وكانت النتيجة انها جابت بنوتة قمر
عقبالكو كلكووووووووووووووو

ادعولها ربنا يتم نفسها ع خير ويخليلها النونو
y
الف مبروك عليها النونه ياموها وعقبالك ان شاءلله
انا وانت وكل الحوانل :)
سميتوها ايه بقى
ويارب يتم لها نفاسها على خير باذن الله
y
طيب انا رايحه اللمالغسيل واحط مكانه لحدماتيجوا
وتيجى مها تطمنا على سلفتها وعلى اسم النونه الجديده
وتشوفنى وانا لطشت توقيعها باسمي :)
m
العواف ياموزز
l
مساء الخير ياحوامل مصر يامفاعيص
y
يعافيكي ياختى
انا مش مفعوصه يالف
ده انا كعبوره على الاخر ههههههه
ب
الله يبارك فيكى يا يميم
وتسلمى ع الدعوة الحلوة دى
بالنسبة للاسم هما محتارين ولحد دلوقتى مستقروش اول ما يستقروا هاوفيكو بالاخبار ع طول
y
ادعولى اعرف اروح بكره للدكتور

احسن عربيتنا بايظه وعربيه الشغل الباشا لسواق كان بيحط فيها بنزيبن وهو راجع وقف بيها على جمب شويه وحصلت مشكله واسعاف وحوارات والباشا مرمي في النيابه دلوقتى وجوزى طبعا مسحول معاه

ادى اليوم اللى قلت الراجل هايجى فيه بدري يعد معايا فيه
استغفر الله العظيم
y
يارب يستقروا بسرعه بس عشان لو حلو نلطش الاسم منهم :)
ب
هههههههههههههههههههههه

انتى مالك النهاردة كدة عايزة تلطشى اى حاجة


ان شاء الله تعرفى تروحى بكرة للدكتور
y
انا
انا عاوزة الطش ايه تانى غير الاسم النهارده
ده انا حتى متضايقه ومش في المود خالص بقالى كام يوم
أ
أمةالله;10253286:
اللي ما تتسمى شرفت أخيراً والحمد لله :):)

ودي نهاية قصتي :)



ربنا يعوضك الشهر الجى بتوأم ان شاءالله


DodyCat;10253860:
كلمته فى التليفون أتمسكنتله وقولتله اللى انت عايزة نعمله وانا مش هاروح مكان من غيرك
شوية راح كلمنى وقالى طب يلا نروح بس نمشى بعد الفطار على طول قلتله ماشى والحمد لله روحنا ومشينا بعد الفطار على طول



ربنا يسعدكم يارب


قصة كبيرة;10253897:
انا امبارح روحت للدكتورة وكالعادة لقت ضغطى لسة عالى وادتنى دوا عشان الضغط .. الحمد لله على كل حال..



الف سلامة عليكى يا بيبو

و خللى بالك من نفسك قووووووووووووووى

و انتظمى على دوا الضغط كويس قوووووووووووووووووووى


DodyCat;10253978:
ربنا يشفيكى يا بسبس خففى اللمون بمايه سخنه وحطى عليه عسل نحل

انا بقى أخويا اللى معندوش دم فاجئنى انه هيقرا فاتحه فى العيد مش عارفه ألبس ايه



الف الف الف مبرووووووووووووك يا دودى

و البسى حاجة شيفون خفيفة و سيمبل و ليس على الحامل حرج :D


DodyCat;10253998:
أه بطنى كبرت قوى وأمبارح كبرت من عند المعده وكانت طابقه على نفسى مش عارفه ده عادى ولا ايه



انا كمان صحيت من النووم فى يوم فى اخر الشهر الخامس لقيت بطنى انفجرررررررررررت :D



روكا2010;10254024:
الف سلامة عليكى ياقمر انا بقى انا عندي السكر عالى وخايفة اوي ربنا يكملنا الحمل ع خير ويرزقنا بطفل سليم معافى





الف سلامة عليكى يا روكا

حاولى تقللى السكريات و النشويات و تقيسى السكر بانتظام و ان شاء الله خير


فراشة الإيمان;10254135:
انا مضايقه قوى يابنات وعايزاكوا تدعولى بالله عليكم ماتنسونى



ربنا يقومك بالسلامة يارب


قصة كبيرة;10254172:
انا حاسة ان بطنى بدأت تكبر بس مش مصدقة.. بقى عندى كرش محترم دلوقتى مش عارفة كرش فعلا ولا من الحمل



انا بطنى بدات تبان من اخر التالت او اول الرابع


فراشة الإيمان;10254185:
:confused::confused::confused:

روحت للدكتور امبارح وعمللى سونار قبل كده البيبى كانت راسه دخلت الحوض

لقى الراس خرجت من الحوض وتنح وقاللى ايه ده :rolleyes: هى الراس كبرت كده ليه مره واحد

وحاول ياخد مقاسات البيبى السونار مش راضى يقيس وبيقول ان البيبى خلاص كبر وميعاده 9/9

ومرضيش يديله اى مقاس وراس البيبى عليت شويه عن الحوض

والدكتور بقى مضايق وقلقان وقاللى البيبى كبر

قاللى تحبى نصبر اسبوع قلتله انا كل اللى فاضلى على التاسع 5 ايام اصبر اسبوع ازاى

قاللى خلاص اخر الحمل بكره زى السونار مابيقول لو محصلش طلق تجيلى يوم السبت نعمل سونار ونشوف لو راس البيبى نزلت والرح عنقه وسع هانعلق طلق صناعى

وطبعا لو ده محصلش وده اللى متاكدين منه يبقى قيصرى:confused::confused::confused:



معللش يا ايمان كله نصيييييب

انا بدعى بالخير يمكن القيصرى تكون هى الخير ليى و للبيبى

ربنا يقومك بالسلامة يارب :)
د
محدش يخاف من القيصري كله تعب بس الحمد لله علي ما اظن افضل من الطبيعي
m
هاي يابنات
ازيكم اولا عايز اعمل تيكر بتاع الحمل زيكم ثانيا عايزه اعرف ازاي اكبر الخط
m
جبت خلاص لاب وهاكلمكم علي طوول بس عليرطول تعبانه
سويت توتا ال كنتي تعبانه ولا مش انتي
s

ربنا يكرمكم يارب انا ارتاحت اوى بعد ما شوفت ردودكم
ربنا يتمملنا بخير و نفرح بنوناتنا فى حضننا ياااااارب

دودى الف مبروك لاخوكى البسى اى توب شيك مش لازم سوارية اوى
لو على الضيق و الاكسسوريز بتظبط اللبس جدااااااا و ان شاء الله تبقى زى القمر

بيبوووو
الف سلامة عليكى يا حبيبتى ربنا يشفيكى و يعافيكى يارب


هددهووووود دايما مطمنانى انتى واللهى و مهونة عليا طيب الدكتور مقلكيش على اى حاجة بخصوص وجود الورم دة مع الحمل؟؟؟

وانا الدكتور لما عملى ثرى دى كنت فى الاسبوع الخامس و يومين و قالى مفيش غير كيس يعنى مشافش لا جنين ولا نبض هل دة طبيعى يا جماعة؟؟؟؟؟؟؟؟
s
miko85;10256820:
جبت خلاص لاب وهاكلمكم علي طوول بس عليرطول تعبانه
سويت توتا ال كنتي تعبانه ولا مش انتي


ايوة انا ربنا يعديها على خير يارب
y
ميكو دوسي على اى تيكر من بتوعنا واعمليلك واحد او لو ماتعرفيش
قوليلي انت اخر بريود ليكى اول يوم فيها كان كام وانا اعملك واحد
واختاري انت اى تيكر وانا اعملك زيه

توتة سلامتك ياقمر الف سلامه ان شاء الله غمة وتزولل على خير وتفرحي بنونتك اوى
s
ربنا يخليكى يا يميم و يرزقك ساعة سهلة يارب و تفرحى بنونتك فى حضنك و حضن ملوكة:)
X