انا بس اللى مخليني مش عاوزة اسافر اننا هنكون مع اخواته يعنى له اخ ولحد وجوز اخت وهاد متكتفه طول اليومين اللى احنا معاهم فيهم
وانا في الاواخر ومن اقل نفس بتزربن واتخنق فمش طالبه كمان خنقه في العيد
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
y
09-09-2009 | 03:27 PM
L
09-09-2009 | 03:27 PM
yomizo;10254999:
جوزى عاوزنا نسافر مه اهله في العيد
طب انا خايفه لحسن المجهود يخليني اولد هناك ولا في السكه ههههههههههه
أسألى الدكتور
ص
09-09-2009 | 03:28 PM
جوبت 7 اجابات من 10 صح هههههههههههه
الحمد لله
بس معرفش ايه الغلط بقا
الحمد لله
بس معرفش ايه الغلط بقا
L
09-09-2009 | 03:29 PM
yomizo;10255010:
انا بس اللى مخليني مش عاوزة اسافر اننا هنكون مع اخواته يعنى له اخ ولحد وجوز اخت وهاد متكتفه طول اليومين اللى احنا معاهم فيهم
وانا في الاواخر ومن اقل نفس بتزربن واتخنق فمش طالبه كمان خنقه في العيد
قوليلو بصراحة وهدوء ان الجو حر وانتى هتبقى متكتفه وانتى خلاص فى الأخر
أنا جوزى كان عايزنا نروح لأهله الصعيد وبردو ببقى متكتفه قلتله بصراحة انا مش بستحمل الحر والكتمه وهبقى مقفله عشان باباك وأخوك
y
09-09-2009 | 03:31 PM
هاروح اشوف ازا كنت هاعمل فطار ولا لا
وهاعمل مواعين السحور لان المايه كانت مقطوعه ولسه جايه واريح شويه واجى تانى
وهاعمل مواعين السحور لان المايه كانت مقطوعه ولسه جايه واريح شويه واجى تانى
د
09-09-2009 | 03:33 PM
في حدهناااااااااااااااااا
ص
09-09-2009 | 03:35 PM
ايوووووووووون
د
09-09-2009 | 03:40 PM
ازيك يا مورو عامله ايه
ص
09-09-2009 | 03:41 PM
الحمد لله ازيك انتى يا جميله
د
09-09-2009 | 03:44 PM
الحمد لله يا قمر
d
09-09-2009 | 04:02 PM
السلام عليكم
d
09-09-2009 | 04:05 PM
عندى سؤال ازاى الواحده تحافظ على حملها فى الاول
د
09-09-2009 | 04:55 PM
ايه يا بنات فينكم كان في بنوته كانت نفسها تولد النهرده بس مش فاكره الاسم لللاسف محدش يعرف ولدت ولا لا
بنسبه للمحافظه علي الحمل ده طبعا اولا واخيرا ربنا حافظه وحميه والي ربنا كاتبه هنشوفه اما بقي انك متعمليش مجهود كتير وتريحي علي ظهرك وتاخدي الفولك اسيد وبس
بنسبه للمحافظه علي الحمل ده طبعا اولا واخيرا ربنا حافظه وحميه والي ربنا كاتبه هنشوفه اما بقي انك متعمليش مجهود كتير وتريحي علي ظهرك وتاخدي الفولك اسيد وبس
ا
09-09-2009 | 05:34 PM
ازيك يا هدي عملة ايه النهاردة؟
أ
09-09-2009 | 05:39 PM
دموع اشتياقي;10249785:
ازيك يا هدي عامله ايه
انا الحمد لله يا ايمان ماشى الحال
دموع اشتياقي;10249810:
هوه انا كده دخلت السادس ولا ايه والله ما عارفه احسب
انتى كدة دخلتى السادس فعلا مبرووووووووووك ... عقبال التاسع على خير يارب
كوباية مايه;10250073:
المفروض كل يوم 12 فى الشهر ودا الصح انما فى التيكر وكدا بيعملوها كل يوم 4 فى الشهر
لا مش المفروض كل فى الشهر لان شهر الحمل شهر و اربع ايام اصلا الحمل 9 شهور و اسبوع 280 يوم
و الدكاترة تسهيلا على الستات بيقولوا حكاية كل يوم معين فى الشهر تدخلى شهر دى
عشان يريحوا دماغهم مش اكتر
smily547;10250231:
بصي انا مغتربه في مصر زي ما انتي في السعوديه عشان انا ليبيه بس عايشه هون
وانا حامل وعامله عملية ربط لعنق الرحم
فالدكتوره مانعه الحركه عليا فمخنوقه بالبيت:mad:
الف سلامة عليكى و ربنا يتمملك حملك على خير يارب
انتى عرفتى انتى حامل فى ولد ولا بنوتة ...؟؟؟
loveway;10250243:
ازيكوا ياحبايبي
معلش عندي سؤال انا لما روحت كشفت انهارده قالولي هروح يوم الاربع اللي بعد الجي علشان اخد حقنة تطعيم التيتانوس دي حد اخدها ولا حد سمع عنها او الدكتور اللي بتابعوا معاه هيدهالكوا؟؟؟؟
ازيك يا ميرو ...؟؟
حقنة التيتانوس دى بتتاخد لما هتكونى بتولدى فى مكان غير معقم زى البيت او عيادة او الارياف مثلا
انا الدكترو بتاعى لانى هولد ان شاء الله معاه فى المستشفى بتاعته
قاللى مالهاش اى لااااااااااازمة
crazy ananas;10250373:
ازيكم يا رغايين
ياترى حد سئل عليا وله نزلين رغى
يارب تكونوا كلكم بخير
ازيك يا انووووس ...؟؟؟
وازاى اناناسة ...؟؟؟
لولى بتسلم عليها و بعتالها بوووووووووووووسة كبيرة
كنتى مختفية فين يا هانم ...؟؟؟
ص
09-09-2009 | 05:56 PM
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
وما تشليش حاجه تقيله ومتعمليش مجهود كبير
وربنا يحمينا كلنا ويحمى اولادنا يارب يارب يارب
وما تشليش حاجه تقيله ومتعمليش مجهود كبير
وربنا يحمينا كلنا ويحمى اولادنا يارب يارب يارب
y
09-09-2009 | 06:37 PM
ومتاكليش حاجه تضر الحمل او توقعه لاسمح الله يا ديو
ص
09-09-2009 | 06:41 PM
ص
09-09-2009 | 06:56 PM
y
09-09-2009 | 07:04 PM
مين هايفطر ومين هايعد مع الغلابة اللى زى حلاتى :(