تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
m
hoba555;10257590:
للاسف هو مصلحنيش انا مستنيه هو
عشان انا معملتش اي حاجه تضايقه وشايله امه فوق راسي
مش عرافه ماله ربنا يهديه

كل الحموات كلهم كده بتحسي انك مش تعملهم ايه بردو زي ماهما كبري دماغك من ناحيتهم
واسليني انا انا تعبت منهم اوي
يميم شكرا علي التيكر الجميل
ع
ازيك يا مها حمدلله علي سلامه سلفتك
m
ميرفى50;10257563:
بنات ادعولى انا روحت النهارده عند الدكتورة قالتى هاولد بكرة قيصرى الساعه11 ظهرا علشان البنت مش عايزة تدخل الحوض قولتها نستنى انا لسه هخلص التاسع 19/09 قالتى الحساسيه اللى عندى غلط ممكن تعمل جلطه لو استنينه بلاش نخاطر ادعولى بالله عليكم انى اقوم بالسلامه انا والنونه علشان انا قلقانه جدا ربنا يستر ونقوم كلنا بالسلامه انا بحبكم اوى فى رعايه الله

ربنا يقومك بالسلامه القصيريه مابقتش صعبه دلوقتي
y
اى خودعه ياميكو
ع
والله اصلا حماتي طيبه بس بقا ايه علي نياتها يعني اي كلمه بنتها اوسلفتي تقولها تروح تثبت في دماغها
وتصدقها وترددها
وكمان سلبيه مش بتعرف تحل المشاكل ولا تهدي المواضيع بالعكس كل لمال تتكلم تزود الموضوع
y
بالسلامة انت والنونه بذن الله ياميرفي
وبدين اصلا القيصري بيفضل انها تتعمل قبل معاد اخر الحمل باسبوعين عشر ايام عشان ماتددخليش في مرحله انك تعرضي نفسك للطلق الطبيعي او الصناعى وتتبهدلى وفي الاخر تعملى قيصري
بس ان شاء الله سليمه انت والنونه وتطلع زى العسل
ع
هي كل اللي غايظ حماتي انا انا مش بجي ابات عندها
طيب وانا اصلا دلوقتي منعايا ندي مش هظبط اموري خلاص معاها لانها بتنام متاخر وبتعيط وشغل العيال ده
وكمان انا مش مستعده اني ابات في اوضه
وانا اصلا شقتي مش جاهزه من ساعه ما اتجوزت يبقي ملهاش حاجه عندي
s
انا في عشرين اسبوع انشاء الله
m
hoba555;10257654:
والله اصلا حماتي طيبه بس بقا ايه علي نياتها يعني اي كلمه بنتها اوسلفتي تقولها تروح تثبت في دماغها
وتصدقها وترددها
وكمان سلبيه مش بتعرف تحل المشاكل ولا تهدي المواضيع بالعكس كل لمال تتكلم تزود الموضوع

طيب كويس انها كده ايه المشكله انك ماروحتيش العزومه
m
hoba555;10257683:
هي كل اللي غايظ حماتي انا انا مش بجي ابات عندها
طيب وانا اصلا دلوقتي منعايا ندي مش هظبط اموري خلاص معاها لانها بتنام متاخر وبتعيط وشغل العيال ده
وكمان انا مش مستعده اني ابات في اوضه
وانا اصلا شقتي مش جاهزه من ساعه ما اتجوزت يبقي ملهاش حاجه عندي

انا مش بقومك عليه بس انتي مش عايزه تباتي عندها اتني حره براحتك وبلاش الاغتلاط بس حاولي تصالحيه اتني
s
yomizo;10257566:




مرسي يا حبيبتي بس انا مش عارفه انزلوا ازاي عندي توقيع
(
ميرفى ان شاء الله تولدى بالسلامة وربنا يكتبلك ولادة سهلة وتكونى بخير انتى والبنوتة يارب

هوبا طيب ما تحولى تكلمة انتى ولا زعلك مش هيسمحلك تعملى كدة معلش اهى ثواب وخدى انتى الحسنة دية
y
بصي ياسمايلي انت خديه كوبي وروحى على تعديل التوقيع وحطيه بيست
لو مانفعش يبقى عان انت مشاركاتك معدومه فمممكن تكون خاصيعه التوقيع عندك لسه مش متفعله
أ
صباح الخيريا بنات
s
شكرا يا قمر
ب
الله يسلمك يا هوبا

سورى يا بسبس اول امبارح نزلت مع سلفتى المستشفى الفجر
m
بسبس اخبارك ايه
y
بسبس والله كنت لسه بفكر فيكى
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏كوباية مايه, ‏niceheart+, ‏smily547, ‏yomizo
هوبا فين؟
ب
ازيكووووووووووووو


اخبار الحموات الفاتنات اية
X