hoba555;10257590:
للاسف هو مصلحنيش انا مستنيه هو
عشان انا معملتش اي حاجه تضايقه وشايله امه فوق راسي
مش عرافه ماله ربنا يهديه
كل الحموات كلهم كده بتحسي انك مش تعملهم ايه بردو زي ماهما كبري دماغك من ناحيتهم
واسليني انا انا تعبت منهم اوي
يميم شكرا علي التيكر الجميل
