عندى حاله من التبلد
بكره المفروض انى هانزل الصبح اروح للدكتور وبعدها معزومه على الفطار وبعدها هاروح انا وجوزى نشتري لملك لبس المدرسه ولو فيا حيل بعد المفرمه دى كلها هابص للننونه على هدوم هى كمان
مش عارفه بقى في الليله دى كلها البس ايه واعمل ايه وازاى اصلا هافضل صابره على نفسي بطقم واحد كل ده ومن غير بهدله
ماهواصل استحاله ارجع البيت واطلع السلم الشاهق ده كله وانزله تانى ابرم البرم ده كله وارجع طلع تانى
اعمل ايه بقى
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
y
10-09-2009 | 02:44 AM
ب
10-09-2009 | 02:44 AM
ميننننننننن؟
ب
10-09-2009 | 02:45 AM
استغنى عن حاجة وخليها يوم تانى
وبعدين مشوار الدكتور افرضى خلصتى بدرى هطبى ع الناس من بدرى كدة
ولا انتى اصلا نازلة متاخر
وبعدين مشوار الدكتور افرضى خلصتى بدرى هطبى ع الناس من بدرى كدة
ولا انتى اصلا نازلة متاخر
y
10-09-2009 | 02:46 AM
كاتوا حطي في ايدك مايه وغمضي وفتحى فيها كزا مره هتلاقيها اتعدلت ان شاء الله
تلاقي رمش اتقلب جواها ولا بتاع
تلاقي رمش اتقلب جواها ولا بتاع
y
10-09-2009 | 02:46 AM
لا مش نافع ياروح الرح
وغالبا مابين الدكتور والفطار هارجع على حماتى
اصلا مش مهم اوى لان احنا معزومين برا مشبيت يعنى في مطعم جوا النادى
وغالبا مابين الدكتور والفطار هارجع على حماتى
اصلا مش مهم اوى لان احنا معزومين برا مشبيت يعنى في مطعم جوا النادى
أ
10-09-2009 | 02:48 AM
اه والله القيصرى سهله واحسن من الطبيعى
y
10-09-2009 | 02:49 AM
مش عاوزة اقولك اساسا انى عشان امشي جوا البيت بضربلي اتنين بنادول عادى ا و اكسترا
عشان رجلى بتموتنى وبصوت كل ماجى اقوم
عشان رجلى بتموتنى وبصوت كل ماجى اقوم
ب
10-09-2009 | 02:49 AM
حماتك طب كويس الصبح وانتى نازلة حطى عندها غيار ولما ترجعلها خدى شاور عندها وغيرى
اتحلللللللت
اتحلللللللت
ب
10-09-2009 | 02:49 AM
انتى جربتيها ولا اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
y
10-09-2009 | 02:50 AM
مين دى اللى تاخد دش عند مين
لا ياختى معملتهاش قبل كده خالص
ولا يتهيالي انى اعملها
حلوة دى
لا ياختى معملتهاش قبل كده خالص
ولا يتهيالي انى اعملها
حلوة دى
ا
10-09-2009 | 02:51 AM
كنت عايزة اسال في حد عزم غير هبه والي عزم عزم علي ايع وعزم مين
(
10-09-2009 | 02:51 AM
هروح اجرب المية اغسل عينى بيها
واكل وارجع تانى اتفضلوا معاى
واكل وارجع تانى اتفضلوا معاى
y
10-09-2009 | 02:52 AM
انا جربتها
محدش عاوز يشوف على اليوتيوب ولادة قيصريه او طبيعيه عشان يقرر هو عاوز ايه ههههههههههههههه
محدش عاوز يشوف على اليوتيوب ولادة قيصريه او طبيعيه عشان يقرر هو عاوز ايه ههههههههههههههه
ب
10-09-2009 | 02:52 AM
ماشى يا كاتو مستنينك وبالف هنا عليكى
y
10-09-2009 | 02:54 AM
منى انا هاعزم بس برا البيت ان شاء الله لو نفع
يعنى انا مش قادره على انى اعمل اكل يوم هاعزم جرمأ ازاى لوحدى والمواعين والبلاوى دى كلها
يبقى اعزم برا البيت واخلص نفسي لانى لو جبت اكل جاهز هاتدبس في المواعين والضيافه لوحدى برده
يبقى عزموه لاهل جوزى ووحدخه زيها لاهلى وخلصنا
ده ازا لاقينا وقت نعمل فيه ده اصلا
يعنى انا مش قادره على انى اعمل اكل يوم هاعزم جرمأ ازاى لوحدى والمواعين والبلاوى دى كلها
يبقى اعزم برا البيت واخلص نفسي لانى لو جبت اكل جاهز هاتدبس في المواعين والضيافه لوحدى برده
يبقى عزموه لاهل جوزى ووحدخه زيها لاهلى وخلصنا
ده ازا لاقينا وقت نعمل فيه ده اصلا
ب
10-09-2009 | 02:55 AM
انا شوفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ب
10-09-2009 | 02:56 AM
خلاص يا حلاوتهم دة كان اقتراح كلاحة
ا
10-09-2009 | 02:56 AM
yomizo;10258287:
انا جربتها
محدش عاوز يشوف على اليوتيوب ولادة قيصريه او طبيعيه عشان يقرر هو عاوز ايه ههههههههههههههه
علي فكرة انا ولدت قيصري وبعد ما ولدت شفتها علي اليوتيوب وبصراحة قلت الحمد لله اني انا شوفتها بعد ما ولدت لان بجد صعب عليا نفسي جدا لما شوفتها حسيت اني اتبهدلت بس نصيحة الي اول مرة بيولدوا لا يشوفوا الطبيعي وله القيصري شفوها احسن بعد ما تولدوا بلاش تدخلوا نفسكوا في جو الاكتئاب والقلق الموضوع ده مفروض يبقي علي التاسع مش ترعبوا نفسكوا من دلوقتي
y
10-09-2009 | 02:57 AM
بالهنا والشفا كاتو
يللا وانا بالمناسبه الجريئه دى استاذن شويه منكم اروح اعمل كبده واجى هههههههههه
اصل الباشا عندى مافطرش لحد دلوقتى
كان معزوم على الفطار برا وحصله موقف ظريف أليم خلاه مايروحش ولحد دلةوقتى ماكلش غير كيس شيبسسي وسجاير :(
يللا وانا بالمناسبه الجريئه دى استاذن شويه منكم اروح اعمل كبده واجى هههههههههه
اصل الباشا عندى مافطرش لحد دلوقتى
كان معزوم على الفطار برا وحصله موقف ظريف أليم خلاه مايروحش ولحد دلةوقتى ماكلش غير كيس شيبسسي وسجاير :(
y
10-09-2009 | 03:02 AM
وانا كمان يامنى ولدت قيصري وشفت على اليوتيوب في اول الحمل ده هههههههههههههههه
وصعبت عليا نفسي برده بنتبهدل والله فعلا
بس برده مش فتش الطبيعي ومش عاوزة لا اشوفه ولا اجربه
وصعبت عليا نفسي برده بنتبهدل والله فعلا
بس برده مش فتش الطبيعي ومش عاوزة لا اشوفه ولا اجربه