sweet_toota;10256878:
ربنا يكرمكم يارب انا ارتاحت اوى بعد ما شوفت ردودكم
ربنا يتمملنا بخير و نفرح بنوناتنا فى حضننا ياااااارب
دودى الف مبروك لاخوكى البسى اى توب شيك مش لازم سوارية اوى
لو على الضيق و الاكسسوريز بتظبط اللبس جدااااااا و ان شاء الله تبقى زى القمر
بيبوووو
الف سلامة عليكى يا حبيبتى ربنا يشفيكى و يعافيكى يارب
هددهووووود دايما مطمنانى انتى واللهى و مهونة عليا طيب الدكتور مقلكيش على اى حاجة بخصوص وجود الورم دة مع الحمل؟؟؟
وانا الدكتور لما عملى ثرى دى كنت فى الاسبوع الخامس و يومين و قالى مفيش غير كيس يعنى مشافش لا جنين ولا نبض هل دة طبيعى يا جماعة؟؟؟؟؟؟؟؟
ازيكم يا بنات بصي يا حبيبتي
هو انت ما فيش حاجه بتنزل عليك
انا حملي الاول كان بينزل دم ولما رحت للدكتور قلي عندك كيس بس فاضي
قعدت اتابع العمل بعمل تحليل للهرمون ولما لقيته نزل الهرمون وبتدا دم ينزل عليا زي البيريود مع وجع كان المفروض يعملوللي عمليه تنظيف بس انا شربت في البيت قرفه مرحيه عملتها زي القهوه ومع لمون وشربتها فنزل الكيس من غير عمليه تنظيف
ويارب يطلع حملك سليم يارب