تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
s
sweet_toota;10256878:

ربنا يكرمكم يارب انا ارتاحت اوى بعد ما شوفت ردودكم
ربنا يتمملنا بخير و نفرح بنوناتنا فى حضننا ياااااارب

دودى الف مبروك لاخوكى البسى اى توب شيك مش لازم سوارية اوى
لو على الضيق و الاكسسوريز بتظبط اللبس جدااااااا و ان شاء الله تبقى زى القمر

بيبوووو
الف سلامة عليكى يا حبيبتى ربنا يشفيكى و يعافيكى يارب


هددهووووود دايما مطمنانى انتى واللهى و مهونة عليا طيب الدكتور مقلكيش على اى حاجة بخصوص وجود الورم دة مع الحمل؟؟؟

وانا الدكتور لما عملى ثرى دى كنت فى الاسبوع الخامس و يومين و قالى مفيش غير كيس يعنى مشافش لا جنين ولا نبض هل دة طبيعى يا جماعة؟؟؟؟؟؟؟؟


ازيكم يا بنات بصي يا حبيبتي
هو انت ما فيش حاجه بتنزل عليك

انا حملي الاول كان بينزل دم ولما رحت للدكتور قلي عندك كيس بس فاضي
قعدت اتابع العمل بعمل تحليل للهرمون ولما لقيته نزل الهرمون وبتدا دم ينزل عليا زي البيريود مع وجع كان المفروض يعملوللي عمليه تنظيف بس انا شربت في البيت قرفه مرحيه عملتها زي القهوه ومع لمون وشربتها فنزل الكيس من غير عمليه تنظيف

ويارب يطلع حملك سليم يارب
s
قولولي انا اعمل توقيع ليا ازاي
y
سمايلي شوفي انت عاوزة تيكر عادى زى بتاعى ولا زي بتاع مين وقوليلي على اول يوم لاخر بريود وانا اعملك واحد
s
انا اخر دوره 20-4-2009

وبصي ياحبيبتي التيكر اللي يجي منك زي العسل وحعيجبني اكيد
(
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

ازيكم يا حوامل اخباركم اية انتوا وبيبيهاتكم (f)

هوبا اخبارك اية يا قمر واخبار العزومة اية اتصالحتى انتى وجوزك ولا لسة
ربنا يهدى الحال
s
smily547;10257064:
ازيكم يا بنات بصي يا حبيبتي
هو انت ما فيش حاجه بتنزل عليك

انا حملي الاول كان بينزل دم ولما رحت للدكتور قلي عندك كيس بس فاضي
قعدت اتابع العمل بعمل تحليل للهرمون ولما لقيته نزل الهرمون وبتدا دم ينزل عليا زي البيريود مع وجع كان المفروض يعملوللي عمليه تنظيف بس انا شربت في البيت قرفه مرحيه عملتها زي القهوه ومع لمون وشربتها فنزل الكيس من غير عمليه تنظيف

ويارب يطلع حملك سليم يارب



لا يا حبيبتى الحمدلله مفيش دم ..انتى نزل عليكى فى الاسبوع الكام؟
ع
kato;10257174:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

ازيكم يا حوامل اخباركم اية انتوا وبيبيهاتكم (f)

هوبا اخبارك اية يا قمر واخبار العزومة اية اتصالحتى انتى وجوزك ولا لسة
ربنا يهدى الحال

عملت العزومه والحمد لله عدت علي خير
ومصلحتش جوزي ولاهو اتكلم :(:(
خلاص مشي سافر
s
hoba555;10257243:
عملت العزومه والحمد لله عدت علي خير
ومصلحتش جوزي ولاهو اتكلم :(:(
خلاص مشي سافر


ربنا يصلحلكو الحال بس كان نفسى تصالحيه قبل ما يسافر
s
في الاسبوع السابع بس من الرابع والدم بينزل عليا
s
ربنا يكملنا حملنا على خير يارب
s
امين يارب

ويارب يطمنك
s
اميييييييييين

انتى فى الكام دلوقتى يا قمر؟
P
حد هنا؟
د
بنات ادعولى انا روحت النهارده عند الدكتورة قالتى هاولد بكرة قيصرى الساعه11 ظهرا علشان البنت مش عايزة تدخل الحوض قولتها نستنى انا لسه هخلص التاسع 19/09 قالتى الحساسيه اللى عندى غلط ممكن تعمل جلطه لو استنينه بلاش نخاطر ادعولى بالله عليكم انى اقوم بالسلامه انا والنونه علشان انا قلقانه جدا ربنا يستر ونقوم كلنا بالسلامه انا بحبكم اوى فى رعايه الله
y
smily547;10257131:
انا اخر دوره 20-4-2009

وبصي ياحبيبتي التيكر اللي يجي منك زي العسل وحعيجبني اكيد


ع
ميرفي ربنا يقومك بالسلامه انتي والنونا يا حبيبتي
وتشوفيها في اتم صحه
ع
sweet_toota;10257258:
ربنا يصلحلكو الحال بس كان نفسى تصالحيه قبل ما يسافر

للاسف هو مصلحنيش انا مستنيه هو
عشان انا معملتش اي حاجه تضايقه وشايله امه فوق راسي
مش عرافه ماله ربنا يهديه
ب
السلام عليكم
ازيكوووووووووووو


وها انا من جديد
ب
ازيك يا هوبا وازاى ندى
ب
ازيكو يااللللللللى هنااااا
X