تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
m
انتوا لييه نايمين علشان بكره العيد
y
ادعولى انا كمان عشان بعمل الشقه
لحد دلوقتى نفضت اوده الليفنتج وغسلت غسيل اسبوع ونشرته عشان كانت الغساله بايظه
ولسه باقي لي الحمام واده النوم ومسح الشقه :(
y
على فكره انا كلمت بسبس عند مامتها وقالولى انها رجعت اسيوط من يوم التلات اللى فات وانها كويسه الحمد لله
b
هاللو
b
انا لوحدى؟؟؟؟ :(
m
yomizo;10294326:
ادعولى انا كمان عشان بعمل الشقه
لحد دلوقتى نفضت اوده الليفنتج وغسلت غسيل اسبوع ونشرته عشان كانت الغساله بايظه
ولسه باقي لي الحمام واده النوم ومسح الشقه :(

ربنا يعنيك يارب
yomizo;10294360:
على فكره انا كلمت بسبس عند مامتها وقالولى انها رجعت اسيوط من يوم التلات اللى فات وانها كويسه الحمد لله

هي بسبس من اسيوط
bright bride;10294368:
هاللو

هاللو
m
bright bride;10294374:
انا لوحدى؟؟؟؟ :(

انا هنا ياسرور
b
ازيك يا ميرو؟
b
هتخرجى تروحى فين بكرة ان شاء الله؟
y
هو خلاص قالوا ان بكره عيد صح ؟؟

كل سنة وانت طيبين
m
bright bride;10294385:
ازيك يا ميرو؟

ازيك انتي
bright bride;10294389:
هتخرجى تروحى فين بكرة ان شاء الله؟

محمد بكره عنده شغل تخيلي في اكتر من كده ربنا يصبرني
y
لا بسبس من مصر
بس متجوزة في اسيوط
y
عادى يا ميكو انا كمان جوزى عنده شغل بكره وبعده وبعده :(
m
yomizo;10294413:
عادى يا ميكو انا كمان جوزى عنده شغل بكره وبعده وبعده :(

انت جوزك بيشتغل ضابط واخبار اختك ال عملتك الميكب ولفه الطرحه في فرحك...جت من برا ولا لالسه
&
يغلق التجمع .. وان شاء الله نشوفكم معيدين في التجمع الجديد

وكل عام وانتوا بخير
X