تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
L
09-09-2009 | 12:45 PM
عايزة أنام قوى
ص
09-09-2009 | 12:47 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ق
09-09-2009 | 12:48 PM
ياعينى علينا يا دودى بنشتغل وتعبانين
انا هتجنن واخد اجازة طويلة استريح
ازيك يا مورو
انا هتجنن واخد اجازة طويلة استريح
ازيك يا مورو
ص
09-09-2009 | 12:49 PM
الحمد لله وانتى
ق
09-09-2009 | 12:51 PM
كويسة الحمد لله
L
09-09-2009 | 12:52 PM
انا زهقت يا بيبو عايزة أريح قوى
m
09-09-2009 | 12:54 PM
قصة كبيرة;10254427:
اه يبقى احسن يا مشمش
يعنى انتى معانا ان الكلام غير مقنع
DodyCat;10254436:
عايزة أنام قوى
وانا كمان
صوت العيون;10254441:
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
وعليكم السلام اهلا مورو
قصة كبيرة;10254443:
ياعينى علينا يا دودى بنشتغل وتعبانين
انا هتجنن واخد اجازة طويلة استريح
ازيك يا مورو
انا اخدت 3 ايام منهم الداى اوف بتاعى كان نفسى اخد سنه اجازه ههههههههههه
ق
09-09-2009 | 12:54 PM
اه والله وانا كمان
ومفيش حد بيقدر
وفى الشغل تلاقيهم كده بيبصوا على ان الواحدة بتدلع
ان ماكنتش الواحدة بطنها قدامها مترين مش بيصدقوا انها تعبانة بالرغم ان الشهور الاولانية دى برضه بتبقى مقرفة جدا
ومفيش حد بيقدر
وفى الشغل تلاقيهم كده بيبصوا على ان الواحدة بتدلع
ان ماكنتش الواحدة بطنها قدامها مترين مش بيصدقوا انها تعبانة بالرغم ان الشهور الاولانية دى برضه بتبقى مقرفة جدا
ق
09-09-2009 | 12:55 PM
انا قصدى يا مشمشمة مادام انتوا مقلقين عشان سنانه حساسة يبقى اطمنوا تانى احسن
خصوصا انهم 4 ضروس كتير يعنى
خصوصا انهم 4 ضروس كتير يعنى
ص
09-09-2009 | 12:56 PM
ربنا معاكوا
الحمد لله انى سيبت الشغل
الحمد لله انى سيبت الشغل
m
09-09-2009 | 12:57 PM
قصة كبيرة;10254469:
اه والله وانا كمان
ومفيش حد بيقدر
وفى الشغل تلاقيهم كده بيبصوا على ان الواحدة بتدلع
ان ماكنتش الواحدة بطنها قدامها مترين مش بيصدقوا انها تعبانة بالرغم ان الشهور الاولانية دى برضه بتبقى مقرفة جدا
والله معاكى حق ده انا حاسه ان احنا رايحين هدر يعنى فى الشغل شايفين ان الواحده بتدلع وفى البيت جوزها شايفها برضو بتدلع ومفيش حد حاسس
قصة كبيرة;10254471:
انا قصدى يا مشمشمة مادام انتوا مقلقين عشان سنانه حساسة يبقى اطمنوا تانى احسن
خصوصا انهم 4 ضروس كتير يعنى
ماهو ده اللى انا بقوله
m
09-09-2009 | 12:59 PM
مورو
انا كمان عايزه اسيب الشغل بس خايف ازهق من قاعدة البيت لوحدى انتى حسيتى ايه احسن الشغل واللا قاعدة البيت
انا كمان عايزه اسيب الشغل بس خايف ازهق من قاعدة البيت لوحدى انتى حسيتى ايه احسن الشغل واللا قاعدة البيت
L
09-09-2009 | 01:05 PM
عندى هبوط جامد ودايخة وغالبا ضغطى واطى جدا
m
09-09-2009 | 01:09 PM
حاولى تقعدى فى مكان فى هوا كويس وخدى نفس عمييييييييييييق بالراحه كده وان شاء الله تبقى احسن الف سلامه عليك
ص
09-09-2009 | 01:11 PM
اول لما قعدت كنت مضايقه انى مش بخرج بس شويه واتعودت لانى افتكرت انى خلصت الحمد لله من الصحيان بدر وان يومى كان روتينى صحيان شغل رجوع اكل نوم
الحمد لله
دلوقتى بقا بمزاجى هههههههههه
الحمد لله
دلوقتى بقا بمزاجى هههههههههه
m
09-09-2009 | 01:13 PM
انا خايفه من الزهق والملل وكمان انا بتحرج اوى ان انا كل شويه اقول لجوزى عايزه فلوس
m
09-09-2009 | 01:17 PM
اصل انا جوزى بيشتغل شيفت يعنى شويه صبح وشويه الظهر وشويه بالليل يعنى حاسه ان هيبقى عندى وقت فراغ كبيييييييييير
ص
09-09-2009 | 01:19 PM
بالعكس دا كدا حلو تغير مش هيبقا روتينى
m
09-09-2009 | 01:33 PM
اصل انا متعلقه بجوزى موووووووووووووووووووووووووووووووووت يعنى لما ببقى لوحدى بفضل افكر فيه وابقى متضايقه انه مش معايا وانه بعيد عنى ده لما بيروح فى حته غير الشغل بفضل اعيط زى العيال الصغيره انه سايبنى لوحدى فانا الشغل لاهينى كتير يعنى
ق
09-09-2009 | 01:33 PM
هو الجرجير غلط فى الحمل؟