تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ق
ازيك يا فراشة
مالك يا جميل؟
ربنا يفك كربك ويريح قلبك ان شاء الله
أ
انا جوزى مش معايا اصلا هو فى بلد وانا فى بلد ولو فطرت مش هيعرف ول هيأثر بحاجه بس انا بجد تعبانه وانا مش بقول انى تعبانه غير لما اكون على اخرى خالص
L
كوباية مايه;10254136:
اعتكاف ايه يا دودو؟؟؟ قصدك قيام الليل فى لعشره الاواخر صح؟

لا أعتكاف فى المسجد
أ
http://forums.3roos.com/t477792.html
ق
بصى يا بسبس مادام تعبانة ا فطرى.. انتى لو فضلتى صايمة ولا قدر الله حصلك حاجة هيقولك انك مافهمتيوهش انك تعبانة قوى كده وهيتهمك بالاهمال.. انا مش قصدى حاجة على جوزك انى بالذات بس كل الرجالة كده
أ
ادخلوا الموضوع دا بجد تحفه سبحان الله
أ
انا فهماكى يا بيبو والله انا قررت خلاص انى شويه وهقوم افطر عشان كمن اعرف اخد ليمون وعسل بكميه اكبر لانى بعد الفطار مش بقدر اخد غير مره واحده عشن بخاف من ارتفاع الحموضه
L
كوباية مايه;10254146:
انا جوزى مش معايا اصلا هو فى بلد وانا فى بلد ولو فطرت مش هيعرف ول هيأثر بحاجه بس انا بجد تعبانه وانا مش بقول انى تعبانه غير لما اكون على اخرى خالص

أنا بقى جوزى مش عايزنى أصوم وبيقولى حرام عليكى النونو الرجاله دول غريبه

فراشه مالك يا حبيبتى ربنا معاكى
ق
اه سبحان الله البطة كمان جميلة قوى

ربنا معاكى يا بسبس
أ
مش عارفه يا دودو والله انا جوزى رخم اوى اصله فى حكاية الصيام وكل شويه يقولى انتى بتتكلككى
فا بيضايقنى وبيخنقنى
ق
انا حاسة ان بطنى بدأت تكبر بس مش مصدقة.. بقى عندى كرش محترم دلوقتى مش عارفة كرش فعلا ولا من الحمل
أ
ان هريح دماغى منه بجد هو مش حاسس بيا
أ
ههههههههههههههههههههههه بصى يا بيبو بطنك من تحت ولا من فوق؟
أ
انا ربع ساعه وهقوم اخد دوش واخرج ار واخ لمون بالعسل وربنا عالم بحالى بقى
أ
يا جماعه فى حد فيكم عنده فيس بوك؟
L
معلش يا بسبس ربنا يشفيكى
مشمش عامله ايه وجوزك عمل ايه عند الدكتورة
فراشة قوليلى مالك طمنينى
L
كوباية مايه;10254181:
يا جماعه فى حد فيكم عنده فيس بوك؟

عندى أكونت بس مقفول فى الشغل عندى ليه
ف
قصة كبيرة;10254143:
ازيك يا فراشة
مالك يا جميل؟
ربنا يفك كربك ويريح قلبك ان شاء الله



:confused::confused::confused:

روحت للدكتور امبارح وعمللى سونار قبل كده البيبى كانت راسه دخلت الحوض

لقى الراس خرجت من الحوض وتنح وقاللى ايه ده :rolleyes: هى الراس كبرت كده ليه مره واحد

وحاول ياخد مقاسات البيبى السونار مش راضى يقيس وبيقول ان البيبى خلاص كبر وميعاده 9/9

ومرضيش يديله اى مقاس وراس البيبى عليت شويه عن الحوض

والدكتور بقى مضايق وقلقان وقاللى البيبى كبر

قاللى تحبى نصبر اسبوع قلتله انا كل اللى فاضلى على التاسع 5 ايام اصبر اسبوع ازاى

قاللى خلاص اخر الحمل بكره زى السونار مابيقول لو محصلش طلق تجيلى يوم السبت نعمل سونار ونشوف لو راس البيبى نزلت والرح عنقه وسع هانعلق طلق صناعى

وطبعا لو ده محصلش وده اللى متاكدين منه يبقى قيصرى:confused::confused::confused:
L
فراشة الإيمان;10254185:
:confused::confused::confused:

روحت للدكتور امبارح وعمللى سونار قبل كده البيبى كانت راسه دخلت الحوض

لقى الراس خرجت من الحوض وتنح وقاللى ايه ده :rolleyes: هى الراس كبرت كده ليه مره واحد

وحاول ياخد مقاسات البيبى السونار مش راضى يقيس وبيقول ان البيبى خلاص كبر وميعاده 9/9

ومرضيش يديله اى مقاس وراس البيبى عليت شويه عن الحوض

والدكتور بقى مضايق وقلقان وقاللى البيبى كبر

قاللى تحبى نصبر اسبوع قلتله انا كل اللى فاضلى على التاسع 5 ايام اصبر اسبوع ازاى

قاللى خلاص اخر الحمل بكره زى السونار مابيقول لو محصلش طلق تجيلى يوم السبت نعمل سونار ونشوف لو راس البيبى نزلت والرح عنقه وسع هانعلق طلق صناعى

وطبعا لو ده محصلش وده اللى متاكدين منه يبقى قيصرى:confused::confused::confused:

حبيبتى سيبيها على ربنا قل لن يصيبنا ألا ما كتب الله لنا ربنا معاكى
يا رب راسه تنزل وتولدى طبيعى ويجى بالسلامة انت حامل فى ولد؟
ف
DodyCat;10254197:
حبيبتى سيبيها على ربنا قل لن يصيبنا ألا ما كتب الله لنا ربنا معاكى
يا رب راسه تنزل وتولدى طبيعى ويجى بالسلامة انت حامل فى ولد؟



اه حامل فى ولد
X