فراشة الإيمان;10254220:
اه حامل فى ولد
ربنا يجيبهولك بالسلامة
فراشة الإيمان;10254220:
اه حامل فى ولد
كوباية مايه;10254175:
ههههههههههههههههههههههه بصى يا بيبو بطنك من تحت ولا من فوق؟
كوباية مايه;10254181:
يا جماعه فى حد فيكم عنده فيس بوك؟
فراشة الإيمان;10254185:
:confused::confused::confused:
روحت للدكتور امبارح وعمللى سونار قبل كده البيبى كانت راسه دخلت الحوض
لقى الراس خرجت من الحوض وتنح وقاللى ايه ده :rolleyes: هى الراس كبرت كده ليه مره واحد
وحاول ياخد مقاسات البيبى السونار مش راضى يقيس وبيقول ان البيبى خلاص كبر وميعاده 9/9
ومرضيش يديله اى مقاس وراس البيبى عليت شويه عن الحوض
والدكتور بقى مضايق وقلقان وقاللى البيبى كبر
قاللى تحبى نصبر اسبوع قلتله انا كل اللى فاضلى على التاسع 5 ايام اصبر اسبوع ازاى
قاللى خلاص اخر الحمل بكره زى السونار مابيقول لو محصلش طلق تجيلى يوم السبت نعمل سونار ونشوف لو راس البيبى نزلت والرح عنقه وسع هانعلق طلق صناعى
وطبعا لو ده محصلش وده اللى متاكدين منه يبقى قيصرى:confused::confused::confused:
كوباية مايه;10254265:
اصل فى حد ضافنى على لفيس بوك اسمه مشمش حاجه كدا وفى عندها اصدقاء مشتركه كلهم من المنتدى فا كنت عايزه اعرف هى مين هنا
بس
المهم جوزى كلمنى دلوقتى وفضل يقول والله انا عارف اك تعبانه ومقدر دا بس انا خايف تاخد دوا يأثر عليكى وخدى لمون وعسل مفيش مشكل انما دوا لا ولو دايخه خلاص براحتك افطرى انا مش مضايق يعنى بس انا بقولك عشان ميبقاش عليكى حاجات تعوضيها بعد كدا وانتى بترضعى
أجمل ايام العمر;10248871:
كل سنة و انتوا بخير و فى حب يارب يا مارى
و ان شاء الله تطمنى عليه باذن الله النهاردة
ريناد حلو قوووووووووووى
اسمعى كلام زوجك .... و انتى الاحسن و احتسبى الاجر عند ربنا و ربنا هيراضيكى
انا الحمد لله يا بيبو تسلمى
انت مكبرة الموضوع يا يميم و بتفتضرى الاسوأ
انا كلللللل اصحابى اللى ولدوا سيزيرين خرجوا تانى يوم
يعنى هى ليلة ااو ليلتين بالكتير اللى هتباتهم عند حماتك مش هتلحق تتاثر او حاجة ... جمدى بس انتى قلبك و متتوقعيش الاسوأ
تفاءلوا بالخير تجدوه
ربنا يقومك بالسلامة يارب
اطبخى زينا رز بسلة و فراخ و شوربة لسان عصفور و سلطة خضرا :D
مللللك دى سكرة والله :D
ربنا يحميها
ربنا يكرمك يا مها
ادعووووووووولى عشان انا بجد تعبانة قوى اليومين دول و جوزى خانق عليا قوووووووووووى
ربنا يسعدكم يارب
ان شاء الله مش هتطولى فى المستشفى و هتكون اسهل من ولادة ملللللللللك
ربنا يقومها بالسلامة يا مها
ابقى طمنينا عليها الله يكرمك
أجمل ايام العمر;10248887:
الف سلامة عليكى يا بسبس
انا حماتى كويسة ما شاء الله بالنسبة للى انتوا بتقوله ده
هى صحيح ليها حركات نص كم
بس بالنسبة للى انتوا فيه والله رحمة ربنا يخليهالى يارب
متقلقيش يا كاتو والله انا زيك بالضبط و الدكتور قال طبيعى فى السابع :)
أجمل ايام العمر;10248890:
فى تمارين للحوامل على النت لو عملتها و مشيت و انا فى السابع غللللللللللط ؟؟؟
yomizo;10248891:
والله انا بعد ادعى ربنا انه يقصر عليا ايام المستشفى بس عشان خاطر ملك
اصل انا ايام ملك اعدت في المستشفى 12 يوم
الاول كنت خارجه تالت يوم ولاده وانا جايه اطلع عملوا تشيكب للنونه طلعت عندها الصفرا ونسبتها عاليه تحتاج حضانه وعشان الرضاعه كان لازم افضل قاعده في المستشفى فرسيت على 12 يوم
خايفهاوى تحصل اى حاجه تعطلنى تانى عن موكه
كوباية مايه;10249077:
انا امى عامله حاواوشى وفته بالخل والتوم ومش عارفه ايه تانى
انا داخله من نت الجيران هههههههههههههههههههههههه
صوت العيون;10249274:
ايه رايك فى دى للحمل
om_tota;10249657:
طب سلالالالالالالام يابنات اشوفكو ف السهرة
رحا لسلفتى المستشفى
دموع اشتياقي;10250067:
تمام يا جميل الحمد لله احسبيلي يا بنتي معلش كل كام يوم فشهر ابدا شهر جديد
اخر دوره 5_4_2009
loveway;10250243:
ازيكوا ياحبايبي
معلش عندي سؤال انا لما روحت كشفت انهارده قالولي هروح يوم الاربع اللي بعد الجي علشان اخد حقنة تطعيم التيتانوس دي حد اخدها ولا حد سمع عنها او الدكتور اللي بتابعوا معاه هيدهالكوا؟؟؟؟
hoba555;10251899:
ازيكم يا بناويت
انا مخنوقه اوي اوي
جوزي هيمشي بكره ولغايه دلوقتي مصالحنيش بجد مرارتي هتتفقع
DodyCat;10253860:
كلمته فى التليفون أتمسكنتله وقولتله اللى انت عايزة نعمله وانا مش هاروح مكان من غيرك
شوية راح كلمنى وقالى طب يلا نروح بس نمشى بعد الفطار على طول قلتله ماشى والحمد لله روحنا ومشينا بعد الفطار على طول
قصة كبيرة;10253913:
لا الغثيان بدأ يقل خالص الحمد لله .. والقئ اهو بقالى خمس ايام مفيش حاجة الحمد لله
meshmesh_romio;10254382:
الحمد لله على كل شئ يادودى
سنانه وجعاه اوى وعمل اشعه بانوراما الدكتور قاله فى 4 ضروس محشيين هيغير الحشو بتاعم وهيركبله طربوشين حاجه يعنى وجع قلب