كوباية مايه;10254020:
بصى يا دودو هاتى حاجه ضيقه من عند الصدر وتنزل على واسع وعليها بنطلون حمل وخلاص
وبعدين الحوامل محدش بيبصلهم اوى ولا بيقول دول شيك ولا مش شيك
بس الأنطباع الأول يدوم وانا أصلا فى العادى عايقه قوى وبحب اللبس والشياكة
كوباية مايه;10254020:
بصى يا دودو هاتى حاجه ضيقه من عند الصدر وتنزل على واسع وعليها بنطلون حمل وخلاص
وبعدين الحوامل محدش بيبصلهم اوى ولا بيقول دول شيك ولا مش شيك
كوباية مايه;10254034:
هههههههههههههههههههههه طيب بلاش البنطلون خليها جيبه وياريت التب ميبقاش طويل
بس انزلى هتلاقى حاجات دلوقتى هى معموله للبنات بس شكلها كله للحوامل
يعنى انا جيت عند اختى هنا لقيت عندها توب حلو اوى اوى وقطن كدا جميييييييييييل وشكله للحوامل ومكنتش لبسته لسه روحت وخداه منها فا انزلى شوفى هتلاقى كتير وخيى فى الغوامق عشان متبقيش مكوره
DodyCat;10254009:
بالظبط انا عايزة أشترى حاجه كلاسيك ومش عايزة فستان حمل لأن فساتينى محسسانى انى برميل رغم انى مزدتش غير 5 كيلو من اول الحمل
روكا2010;10254024:الف سلامة عليكى ياقمر انا بقى انا عندي السكر عالى وخايفة اوي ربنا يكملنا الحمل ع خير ويرزقنا بطفل سليم معافى
كوباية مايه;10254061:
انا بفكر جديا انى افطر يوم واظبط التعب دا احسن ما يطول معايا اكتر من كدا عشان انا مرهقه زياده عن اللزوم
ايه رأيكو؟
كوباية مايه;10254061:
انا بفكر جديا انى افطر يوم واظبط التعب دا احسن ما يطول معايا اكتر من كدا عشان انا مرهقه زياده عن اللزوم
ايه رأيكو؟
كوباية مايه;10254090:
انا خايفه يبقى حرام افطر يا جماعه واشيل الذنب
قصة كبيرة;10254112:
دودى فى محل اسمه انجيليك جنب دار الدفاع .. فيه لبس حوامل وكمان سواريهاات ليهم