تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
L
كوباية مايه;10254020:
بصى يا دودو هاتى حاجه ضيقه من عند الصدر وتنزل على واسع وعليها بنطلون حمل وخلاص
وبعدين الحوامل محدش بيبصلهم اوى ولا بيقول دول شيك ولا مش شيك


بس الأنطباع الأول يدوم وانا أصلا فى العادى عايقه قوى وبحب اللبس والشياكة
L
كوباية مايه;10254034:
هههههههههههههههههههههه طيب بلاش البنطلون خليها جيبه وياريت التب ميبقاش طويل

بس انزلى هتلاقى حاجات دلوقتى هى معموله للبنات بس شكلها كله للحوامل
يعنى انا جيت عند اختى هنا لقيت عندها توب حلو اوى اوى وقطن كدا جميييييييييييل وشكله للحوامل ومكنتش لبسته لسه روحت وخداه منها فا انزلى شوفى هتلاقى كتير وخيى فى الغوامق عشان متبقيش مكوره


أنا فعلا بفكر فى الغوامق
أ
انتى بتفكرينى بنفسى يا دودو ههههههههههههههههههههههههههه لا بصى مانا اللى اقصده متدوريش على حاجه تخليكى مزه فهمانى


يعنى دورى على المناسب

اصل الحامل ساعات بتبقى عايزه يبقى شكلها زى قبل الحمل وساعات عشان كدا بتختار غلط

فاهمه انا اقصد ايه؟
أ
انا بفكر جديا انى افطر يوم واظبط التعب دا احسن ما يطول معايا اكتر من كدا عشان انا مرهقه زياده عن اللزوم
ايه رأيكو؟
ق
DodyCat;10254009:
بالظبط انا عايزة أشترى حاجه كلاسيك ومش عايزة فستان حمل لأن فساتينى محسسانى انى برميل رغم انى مزدتش غير 5 كيلو من اول الحمل

بصى فى فساتين شيك قووووى بجد.. زى فستان دنيا سمير غانم فى فيلم طير انت كده.. حاجات روشة قوى.. مش الفستان الجينز العجيب ده

روكا2010;10254024:
الف سلامة عليكى ياقمر انا بقى انا عندي السكر عالى وخايفة اوي ربنا يكملنا الحمل ع خير ويرزقنا بطفل سليم معافى


ربنا يخليكى يا جميل وربنا يطمنا احنا الاتنين ان شاء الله
شافاكى الله وعافاكى
كوباية مايه;10254061:
انا بفكر جديا انى افطر يوم واظبط التعب دا احسن ما يطول معايا اكتر من كدا عشان انا مرهقه زياده عن اللزوم
ايه رأيكو؟

مادام تعبانة افطرى
L
كوباية مايه;10254061:
انا بفكر جديا انى افطر يوم واظبط التعب دا احسن ما يطول معايا اكتر من كدا عشان انا مرهقه زياده عن اللزوم
ايه رأيكو؟

انتى تعبانه يا بنتى أفطرى عادى وابقى عوضيه
أ
مانا هكلمه كمان شويه لو قلى افطرى هفطر

ان رنيت لجوزى عشان لو صاحى يكلمنى دينى رقم الدكتور قبل ما يروح الشغل
أ
انا خايفه يبقى حرام افطر يا جماعه واشيل الذنب
L
كوباية مايه;10254090:
انا خايفه يبقى حرام افطر يا جماعه واشيل الذنب

والله يا بسبس انا بفطر عادى أحيانا بكون تعبانه او حاسه انى هتعب واحنا لينا عذر
فى شيخ بيقول الحامل تفطر لو تعبت او قلقانه على البيبى بتاعها من الصيام
انا بفكر افطر لأن توتو حركته ضعيفه من امبارح وانا قلقانه
أ
طيب خلاص هفطر س مش هقول لصوحابى بقى عشان حرام ميجوعوش
ق
دودى فى محل اسمه انجيليك جنب دار الدفاع .. فيه لبس حوامل وكمان سواريهاات ليهم
L
قصة كبيرة;10254112:
دودى فى محل اسمه انجيليك جنب دار الدفاع .. فيه لبس حوامل وكمان سواريهاات ليهم

فى شارع النزهه
L
أنا عندى مشكلة تانيه جوزى رايح الأعتكاف يوم بكرة ان شاء الله يعنى مفيش وقت للنزول وانا مش بجيب حاجه من غيره
ق
اه
انتى روحتيه قبل كده؟
أ
بكلم جوزى عصبنى بجد وخنقنى جدا

بيقلى لا مش هتصل بالدكتور وانتى بس امشى على اللمون وهتبقى كويسه واقوله تعبانه وهفر يقولى لا مفيش فطار حرام عليكى انتى بتتلكى عشان تفطرى وانا شايف انك هتبقى احسن

والله حرق دمى وحسسنى انه مش بيحس
ق
انزلى مع مامتك طيب
ف
انا مضايقه قوى يابنات وعايزاكوا تدعولى بالله عليكم ماتنسونى
أ
اعتكاف ايه يا دودو؟؟؟ قصدك قيام الليل فى لعشره الاواخر صح؟
ق
هم الرجالة كده يا بسبس مش بيبقوا حاسين بالموضوع ده.. انا برضه يوم مافطرت كنت حاسة بنظرات تأنيب فى عنين جوزى
أ
ربنا يكرمك يا فراشه ويقومك بالسلامه ان شاء الله
X