كوباية مايه;10253917:
باح الخير ي بنات انا منمتش غير ساعتين ومش جايلى نوم خالص
ليه كده يا بسبس قلة النوم بتعمل هبوط لو لسه تعبانه بلاش صوم النهارده
بيبو هدى اعصابك عشان الضغط وبلاش ملح فى أكلك وأشربى كركاديه كتير ده مفعوله فظيع بشربه ضغطى بيوطى ويغمى عليا كمان ههههه