تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
L
كوباية مايه;10253917:
باح الخير ي بنات انا منمتش غير ساعتين ومش جايلى نوم خالص


ليه كده يا بسبس قلة النوم بتعمل هبوط لو لسه تعبانه بلاش صوم النهارده

بيبو هدى اعصابك عشان الضغط وبلاش ملح فى أكلك وأشربى كركاديه كتير ده مفعوله فظيع بشربه ضغطى بيوطى ويغمى عليا كمان ههههه
ق
ايوة مانا بعمل كده اصلا .. بس الضغط اللى عندى وراثى وبصراحة مش هجازف .. ان شاء الله همشى على الدوا.. وطبعا قايمة الممنوعات فى الاكل والشرب بقت كبيرة قوى
أ
ازيك يا دودى انتى وبيبو انا تعبانه جداااااااااااااااااا ولاحظت انى طول مانا صايمه تعبانه بس مش عارفه اعمل ايه وشغاله ليمون بس مش عايه اكتر عشان الحموضه وانا صوحابى جايينل فا قلقانه وقلقت من النوم فا معرفتش انام تانى عشان عايزه اقوم اخد دوش قبل ما يجيوا
أ
والله يا بيبو مفيش اى حاجه واخده عقلى بالعكس دانا مشغوله بطريقه مش طبيعيه و عندى مشكله نى كل ما اجى انف تجيلى دوخه او اعطس كمان لدرجة انى بحس انى هقع
ق
انتى الدكتور قالك صومى ولا لأ؟
انتى عندك برد صح.؟ هو اصلا بيهد الحيل فمع الحمل كمان اكيد انتى فعلا تعبانة.. شافاكى الله يا بسبس..
لو تعبانة قوى افطرى.
أ
انتوا نمتوا ولا ايه؟؟ يا بختكو
أ
والله يا بيبو هو الدكتور قالى صومى بس مش عارفه وانا تعبانه كدا ايه الحوار بس بفكر اكلمه اسئله عشان بجد مرهقه بطريقه مش طبيعيه وبعطس بحس العطسايه طالعه من عند البيبى كدا مكان القاولون وبتشد بطنى جامد والدوخه بقى مقلكوش
ق
انا هنا
L
ربنا يشفيكى يا بسبس خففى اللمون بمايه سخنه وحطى عليه عسل نحل

انا بقى أخويا اللى معندوش دم فاجئنى انه هيقرا فاتحه فى العيد مش عارفه ألبس ايه
ق
خلاص كلميه اسأليه ويمكن يديكى حاجة تريحك

سلامتك يا جميل الف سلامة
ق
ما شاء الله الف مبروك يا جميل ربنا يتممله على خير ان شاء الله
البسى حاجة سيمبل.. شيفون مثلا. اصلها قراية فاتحة يعنى
أ
الله يسلمك يا بيبو

دودو انتى عندك بطن؟؟؟؟
L
كوباية مايه;10253989:
الله يسلمك يا بيبو

دودو انتى عندك بطن؟؟؟؟

أه بطنى كبرت قوى وأمبارح كبرت من عند المعده وكانت طابقه على نفسى مش عارفه ده عادى ولا ايه
L
قصة كبيرة;10253986:
ما شاء الله الف مبروك يا جميل ربنا يتممله على خير ان شاء الله
البسى حاجة سيمبل.. شيفون مثلا. اصلها قراية فاتحة يعنى


بالظبط انا عايزة أشترى حاجه كلاسيك ومش عايزة فستان حمل لأن فساتينى محسسانى انى برميل رغم انى مزدتش غير 5 كيلو من اول الحمل
أ
انتى تقريبا فى الكام يا دودو طيب وكبرت قد ايه يعنى؟؟؟ يعنى بقيت قد البرتقانه ولا البطيخه؟؟ انا مش بهزر والله بس عايزه اتخيل منظرك عشان اقولك تلبسى اه مش اكتر
L
جوزى رافض فكرة البنطلون فى الحمل
L
كوباية مايه;10254010:
انتى تقريبا فى الكام يا دودو طيب وكبرت قد ايه يعنى؟؟؟ يعنى بقيت قد البرتقانه ولا البطيخه؟؟ انا مش بهزر والله بس عايزه اتخيل منظرك عشان اقولك تلبسى اه مش اكتر

انا داخلة على السادس وبطنى بقت نص بطيخه ههههههه
أ
بصى يا دودو هاتى حاجه ضيقه من عند الصدر وتنزل على واسع وعليها بنطلون حمل وخلاص
وبعدين الحوامل محدش بيبصلهم اوى ولا بيقول دول شيك ولا مش شيك
ر
قصة كبيرة;10253929:
ايوة مانا بعمل كده اصلا .. بس الضغط اللى عندى وراثى وبصراحة مش هجازف .. ان شاء الله همشى على الدوا.. وطبعا قايمة الممنوعات فى الاكل والشرب بقت كبيرة قوى

الف سلامة عليكى ياقمر انا بقى انا عندي السكر عالى وخايفة اوي ربنا يكملنا الحمل ع خير ويرزقنا بطفل سليم معافى
أ
هههههههههههههههههههههه طيب بلاش البنطلون خليها جيبه وياريت التب ميبقاش طويل

بس انزلى هتلاقى حاجات دلوقتى هى معموله للبنات بس شكلها كله للحوامل
يعنى انا جيت عند اختى هنا لقيت عندها توب حلو اوى اوى وقطن كدا جميييييييييييل وشكله للحوامل ومكنتش لبسته لسه روحت وخداه منها فا انزلى شوفى هتلاقى كتير وخيى فى الغوامق عشان متبقيش مكوره
X