انا في الشهر السادس ياحبي في اول اسبوع لسه
انتي في الرابع امال شفتي ولد ولا بنت ازاي يابت ؟؟
ازيك يايميم طبعا كريزي بندور عليكي روحي ارغي وتعالي علطول
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
l
08-09-2009 | 11:07 PM
y
08-09-2009 | 11:10 PM
هما مين الناس اصلا يابلسبس
ده مافيش تحت غير انا ولفواى بس
ده مافيش تحت غير انا ولفواى بس
y
08-09-2009 | 11:11 PM
والحقنه دى انت هتاخديها ليه طيب يا لف
يعنى اصلي ماسمعتش عن حد خدها قبل كده
يعنى اصلي ماسمعتش عن حد خدها قبل كده
l
08-09-2009 | 11:11 PM
منا فعلا مش شايفه غير اسمك انتي يايميم
يظهر البت بسبس لهو خفي يامامااااااااااااااا
يظهر البت بسبس لهو خفي يامامااااااااااااااا
l
08-09-2009 | 11:14 PM
ضد المرض ده
وبيجي عن طريق التلوث
ولما عملت سرش عليها لقيت انها في ناس اخدتها وناس لا وواحده بتقول انا الحمد لله اني اخدها لاني ولد في البيت علي السجاده ههههههههههههههه زي القطط فلو مكنتش خدتها كان جالها تلوث مش عارفه هي بقي ولا البيبي
انا هما قالولي تعالي خديها
وبيجي عن طريق التلوث
ولما عملت سرش عليها لقيت انها في ناس اخدتها وناس لا وواحده بتقول انا الحمد لله اني اخدها لاني ولد في البيت علي السجاده ههههههههههههههه زي القطط فلو مكنتش خدتها كان جالها تلوث مش عارفه هي بقي ولا البيبي
انا هما قالولي تعالي خديها
أ
08-09-2009 | 11:14 PM
اه والله يا ميرو الدكتور قالى انه بيعرف فى اول الرابع او فى الخامس
l
08-09-2009 | 11:15 PM
انتي قولتي ولد صح؟؟؟
نفسك كان في ايه بقي؟
ربنا يكملك علي خير يارب
نفسك كان في ايه بقي؟
ربنا يكملك علي خير يارب
l
08-09-2009 | 11:21 PM
مين هناااااااااااا؟
انا لوحدي؟ اعااااااااااااااااااا
انا لوحدي؟ اعااااااااااااااااااا
l
08-09-2009 | 11:27 PM
طيب انا همشي
أ
08-09-2009 | 11:37 PM
انا هنا\
y
09-09-2009 | 12:09 AM
ايه المياصه اللى انتوا فيها دى
ده انا قمت غسلت ونشرت ولمت غسيل وعملت الامطبخ واستريحت وانتوا لسه ماظهرتوش !!!!!
ده انا قمت غسلت ونشرت ولمت غسيل وعملت الامطبخ واستريحت وانتوا لسه ماظهرتوش !!!!!
a
09-09-2009 | 12:12 AM
ازيكم يابنات
a
09-09-2009 | 12:12 AM
فى حد هنا
م
09-09-2009 | 01:07 AM
انا اهوه
y
09-09-2009 | 01:11 AM
وانا اهو
هاروح اعمل كنافه واجى تانى
هاروح اعمل كنافه واجى تانى
ع
09-09-2009 | 02:39 AM
ازيكم يا بناويت
انا مخنوقه اوي اوي
جوزي هيمشي بكره ولغايه دلوقتي مصالحنيش بجد مرارتي هتتفقع
انا مخنوقه اوي اوي
جوزي هيمشي بكره ولغايه دلوقتي مصالحنيش بجد مرارتي هتتفقع
أ
09-09-2009 | 02:39 AM
انا جيييييت بس مش هسهر شويه هقوم عشان عيااااااااااااااانه
أ
09-09-2009 | 02:41 AM
هوبا صالحيه انتى وادلعى عليه
a
09-09-2009 | 02:43 AM
هوبا روحى صالحيه انتى علشان مش يسافر زعلان وكمان انتى مش تكونى مضايقه
ع
09-09-2009 | 02:46 AM
ادلع علي فين بس هو اصلا عند حماتي وانا عند ماما
وكمان هو غلط فيا اوي اوي ولو صالحته يبقي معنديش دم ولا كرامه
وكمان هو غلط فيا اوي اوي ولو صالحته يبقي معنديش دم ولا كرامه